Iemand ruimte en tijd geven, hoe? ~ deel 2!

19-02-2007 14:01 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 hierbij geopend! :R
Alle reacties Link kopieren
Brada, je hebt het balletje dus bij hem neergelegd.. Tja.. je hebt gelijk ook.. hij was tenslotte degene die het niet meer wist toch?! Inderdaad wel moeilijk, zeker als je dan via via hoort dat hij het blijkbaar ook moeilijk heeft..Was je hem laatst niet tegengekomen?Ik ga me ook steeds meer en meer afvragen (pas sinds kort, maar toch..) of ik het wel kan.. want eigenlijk wil ik geen 'verhouding' met iemand die mij blijkbaar niet leuk genoeg vindt om echt een relatie mee aan te gaan.. maar op het moment dat ik bij hem ben vergeet ik het waarschijnlijk weer.. dan is het ZO fijn!
Alle reacties Link kopieren
Overigens zou ik dit ook geen zes jaar vol kunnen houden.. ben nu toch wel op zo'n punt in mijn leven dat ik me wil gaan settelen (klinkt lekker burgerlijk :P). Wil ook kinderen.. en heb geen jaren de tijd meer.. Speelt toch ook mee..



Overigens is het verdriet om die afwijzing bij mij niet sterker dan het verlangen om bij hem te zijn.. want als ik bij hem ben VOEL ik me niet afgewezen.. :?
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is denk ik ook waar ik het bangst voor ben hoor Elise, die koude kermis. Kijk ik zou het superleuk vinden om nog met hem om te gaan en samen op de bank een filmpje te kijken en een wijntje te drinken dus dan vraag ik me ook weleens af: waarom doe ik dat eigenlijk niet gewoon? We mogen elkaar immers graag....



maar ik moet er ZO ontzettend niet aan denken dat hij dan op een gegeven moment vertelt dat hij een nieuw meisje heeft ontmoet. Kijk dat moment gaat vroeg of laat komen, dat hij iemand nieuws ontmoet, en ik wil dat dan gewoon niet weten, of als ik het al via via hoor, er in elk geval zo min mogelijk mee geconfronteerd worden.



Totdat ik niet meer verliefd op hem ben natuurlijk, dan kan het wel. Als we echt gewone vrienden kunnen zijn kan ik het wel aan om te horen dat hij iemand nieuws heeft. Maar nu wil ik dat gewoon echt niet weten. Dat zei ik dus ook tegen een gezamenlijke vriend die vroeg hoe het nu is tussen ons: "ik heb hem niet meer gesproken, en ik wil hem pas weer zien als ik hem niet meer wil" :D
Alle reacties Link kopieren
Dat van die zes jaar is trouwens misschien nog steeds niet voorbij, want twee weken terug hebben ze het weer uitgemaakt, en deze keer is het, naar hun zeggen, ECHT uit, en wij als vrienden wachten af, want ze hebben al minstens twintig keer eerder gezegd dat het deze keer ECHT uit is :)



Overigens, die tactiek van mij van "ik wil hem pas weer zien als ik hem niet meer aantrekkelijk vind" is misschien ook wel niet de juiste, want op afstand kun je iemand gemakkelijk gaan idealiseren. Terwijl als je met hem omgaat, zie je ook zijn mindere punten.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig dat je dit aanhaalt, maar ik heb het laatst met hem hierover gehad.. heb gewoon eerlijk gezegd dat het me veel verdriet zou doen als hij nu een ander zou hebben.. Dan zegt hij vervolgens: maak je geen zorgen.. ik sta er niet voor open, ik denk alleen aan jou.. En dan geeft het me aan de ene kant een goed gevoel en aan de andere kant denk ik: maar je wilt GEEN relatie met me..En je hebt gelijk ook: als ik helemaal geen gevoelens meer heb, dan kan ik het ook wel aan. Was toevallig net met mijn ex (vorige) aan het smsen, hij is nu in Brussel met zijn nieuwe vriendin.. dat doet me niks meer (echt niet) en ik vind het alleen maar erg leuk voor hem..
Alle reacties Link kopieren
Op dat idealiseren en IRL negatieve punten zien: ja en nee.. Ja, ik zie ineens dat hij een buikje heeft gekregen (het is een emotie-eter) en zie dat hij toch wel een groot hoofd heeft :P. En ook nee, want voel me nog steeds zo goed, fijn en veilig bij hem.. dat gaat op deze manier ook niet over..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk inderdaad niet dat ik hem minder aantrekkelijk zou vinden als ik wel met hem om zou gaan, maar misschien dat het beter is om regelmatig 'live' te zien dat hij inderdaad niet voor jou kiest. Maar dat is ook pijnlijker, en daarom mijd ik dat op dit moment maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dus wel dat jij het op dit moment moeilijker hebt dan ik. En hem wellicht ook moeilijker los kunt laten, omdat je hoofd er totaal niet naar staat een nieuwe man toe te laten in je leven (al moet ik zeggen dat mijn hoofd daar ook nog niet heel erg naar staat :))
Alle reacties Link kopieren
Tja.. de momenten dat wij elkaar niet zien, weet ik ook totaal niet waar hij mee bezig is (ja, hij houdt me wel op de hoogte van zijn handel en wandel, maar er komt natuurlijk een moment dat dit stopt). Dit vind ik persoonlijk juist heel moeilijk.. het idee dat er van alles kan gebeuren (wat feitelijk ook gewoon 'mag', we zijn tenslotte geen stel meer) en ik weet er niks van..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dus wel dat jij het op dit moment moeilijker hebt dan ik. En hem wellicht ook moeilijker los kunt laten, omdat je hoofd er totaal niet naar staat een nieuwe man toe te laten in je leven (al moet ik zeggen dat mijn hoofd daar ook nog niet heel erg naar staat :))
Tja.. ik weet niet wat moeilijker is.. Net wat ik hierboven schreef.. niks van hem weten.. dat zou ik ERG moeilijk vinden.. Ik kan hem niet loslaten omdat hij me (ondanks alles!!) TOCH een goed gevoel geeft..



Het is zo raar.. laatst was ik bij hem en voelde me gelukkig (op dat moment), terwijl we geen relatie hebben.. tja.. er gaat ergens dus iets niet goed.. :o
Alle reacties Link kopieren
Waarom

zou het binnen een paar weken niet meer goed voelen? Omdat ik me dan

toch ga realiseren dat het (voornamelijk voor hem) wel erg makkelijk is

zo? Dat ik me dan ook ga realiseren dat ik een ''normale'' relatie wil

met iemand? Dat ik me realiseer dat ik blijf hangen aan hem en het

verleden door met hem om te blijven gaan?
Yep, dat bedoel ik. Heb het ook gehad. Want het is ook erg makkelijk voor hem nu. Ook omdat hij zegt als hij gaat stappen: ik zal geen gekke dingen doen. Als jullie geen relatie meer hebben, hoeft hij daar in principe geen rekening mee te houden. Vandaar dat ik hem toch eens zou vragen wat hij nu eigenlijk wilt...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook tegen hem gezegd dat hij daar in principe geen rekening mee hoeft te houden.. zei het zelfs wat bot, zo van: 'al neuk je vanavond de hele wereld plat, ik heb er niks meer mee te maken'. Klinkt erg bot, is het ook, maar kon het niet laten het op dat moment zo te zeggen.. en natuurlijk wil ik niet dat hij dit doet.. maar goed.. het is uit en alles 'kan' dus..
Alle reacties Link kopieren
Over 1,5 week gaat deze dame (eindelijk) weer werken.. Het doorbetaald-bankhangen is dan over.. :P Kom weer in hetzelfde bedrijf als ex te werken.. Waarschijnlijk wel op een andere afdeling, maar toch.. :o
Alle reacties Link kopieren
Het kan heel snel gebeuren dat je iemand leert kennen als je gaat stappen (kijk naar mij ;)), maar hoe gaat hij jou dat dan vertellen en hoe ga jij erop reageren? wat als het omgekeerde gebeurd, als jij iemand leert kennen, hoe ga jij het hem dan vertellen? Ik heb het niet moeten vertellen en daar ben ik blij om.
Alle reacties Link kopieren
Als hij het me nu zou vertellen, dan word ik gek.. :$
Alle reacties Link kopieren


Als hij het me nu zou vertellen, dan word ik gek.. :$



Kan ik me goed voorstellen, en dat gevoel zal zo blijven als jullie veel tijd met elkaar doorbrengen... De kans bestaat, aangezien jullie (en zeker naar zijn normen, het is en blijft een man) toch geen relatie hebben, hoeft hij (in principe) geen rekening te houden met jou... Stel dat je het van iemand anders hoort, niet van hem, daar ga je serieus van afzien... Ik zou hetm toch eens vragen wat hij nu eigenlijk verwacht van jou. *;
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk durf ik het niet te vragen, bang voor het antwoord..
Alle reacties Link kopieren


Eigenlijk durf ik het niet te vragen, bang voor het antwoord..



Ik weet het. Dus je hoopt niet? ;) know what i mean....
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik snap je..
Alle reacties Link kopieren


Ja, ik snap je..





:) Ik ben net zo hoor. GM weet nog niet dat ik een vriendje heb omdat: 1. ik het hem persoonlijk wil zeggen en 2. nog niet alle bruggen achter me wil verbranden... :$
Alle reacties Link kopieren
We hebben wel afgesproken dat, mocht er een ander zijn/komen, dat we dit wel eerlijk aan elkaar vertellen en dat we het niet viavia moeten horen. Ik baal alleen wel van het werk..



Ga zo patat eten.. :$
Alle reacties Link kopieren


We hebben wel afgesproken dat, mocht er een ander zijn/komen, dat we dit wel eerlijk aan elkaar vertellen en dat we het niet viavia moeten horen. Ik baal alleen wel van het werk..



Ga zo patat eten.. :$



smakelijk :)
Alle reacties Link kopieren
Dank je, lekker 'zondigen'.. :D
Alle reacties Link kopieren


Dank je, lekker 'zondigen'.. :D



Heb ik het ganse weekend al gedaan :D  Gelukkig houdt vriendje er af en toe de rem op hehe. Je hebt gelijk hoor. Ik moet vanavond nog boodschappen doen, nog een wasje draaien, wat opruimen... heb veel werk na het weekend hehe. Ik vrees dat ik toch lekker in mijn zetel ga duiken hehe :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven