trouwbibbers

13-05-2007 16:20 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik zal me ff voorstellen. Ik ben Natasja ben 34 jaar heb al ruim 18 jaar een relatie met mn vriend.. hebben ook twee dochters en we gaan trouwen :D



Dit klinkt allemaal goed... alleen wat ik nu voel ?? Ik heb de bibbers ??? :S

En niet voor de  dag zelf.. maar of ik allemaal wel goed doe.. enz..



Ik heb begrepen dat dit vaker voorkomt.. alleen vond ik dat altijd onzin..

Maar nu heb ik er zelf last van... coldfeet :(



Herkent iemand dit ?? Het preciese waarom weet ik geeneens.. want ik hou ontzettend veel van hem.. we laten elkaar hartstikke vrij, (zou zelfs naar de fun mogen als ik wil) Alleen t benauwd me een btje :(



Nou al met al gaat ik er wel een mooie dag van maken, maar was benieuwd of er ook andere zijn die dit herkennen..



Groetjes Natasja
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat jullie samen kinderen hebben lijkt me 'bindender' dan een huwelijk. Tegenwoordig ben je in no time gescheiden, maar je blijft wel altijd samen de ouders van je kind. Als je de stap hebt durven zetten om kinderen te krijgen, moet trouwen toch zeker lukken? Je bent al 18 jaar samen nota bene.Een fijne huwelijksdag gewenst!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de rea's ....



Dus t is wel herkenbaar.. ?? En idd het krijgen van kinderen is een grotere verbindtenis dan het halen van zon papiertje... en dat hebben we ook aangekund.. .



Dit gaat ook lukken hoor...



En het idee van dat feestje dat je geeft voor je familie en vrienden om hun deelgenoot te laten zijn van de liefde vind ik wel een hele mooie gedachte...



Thanks..



over 7 weken ?? Ik weet niet hoelang t duurd voor ons ..wij trouwen dus 7-7-7 zal straks is de weken tellen..



Veel plezier met voor bereiden..



Groetjes Natas
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven