Jongen loopt te hard van stapel maar maakt het ook uit?

19-07-2017 22:04 47 berichten
Hoi iedereen,

Ik zit even met een dilemma. Eind mei heb ik (homo, 30) een jongen (25) leren kennen en al gauw waren we aan het flirten over whatsapp. Aan het begin nog gewoon op een normale tempo, maar toen we begonnen te facetimen begon het ineens heel hard te gaan. Veel lopen bellen, selfies, appen en facetimen, soms wel sessies van 3,5 uur (netjes met broek aan hoor). Het leuke aan deze jongen vond ik dat hij steeds het initiatief nam om te bellen enzo. Voelde fijn omdat je niet degene wil zijn die needy overkomt.

In juli maar voor het eerst gezien. Hele geslaagde date. Hij had het helemaal gepland met borrel, museum en diner in een hele mooie omgeving. Ook alles betaald zoals een gentleman. Date duurde 9 uur en we hielden al handjes vast en hadden ook al gezoend. Dat van handjes vasthouden kwam ook vanuit zijn initiatief, ik vond het wel fijn met hem dus liet het allemaal toe. De volgende dag belde hij weer om te vragen of ik misschien zin had om ergens tussen ons in af te spreken. Zo gezegd zo gedaan en de date duurde zo'n 6 uur en weer als een koppeltje door de stad gelopen, echt dat kleffe gedoe ook.

Vervolgens elke dag bellen, appen en flirten. Hij deed het meeste werk, ik hoefde alleen te reageren. Voelde op zich wel fijn, maar af en toe nam ik ook wel het initiatief want je wil ook niet dat hij alles doet. Paar dagen later kwam hij bij mij logeren en ja we hebben ook seks gehad. Lekker voor me gekookt en als een koppeltje film gekeken enzo. Paar dagen kwam die weer bij mij logeren en we gingen toen al naar een personeelsfeestje van hem. Het was een week nadat ik hem voor het eerst had gezien. Ik heb daar collega's en vrienden van hem gezien en daar nam hij mij ook op de bek, begon ook allemaal te zeggen hoe gek hij op mij was etc. Ik heb zelfs even zijn moeder gesproken toen hij met z'n moeder aan het bellen was. Hij stelde me ook allemaal voor als zijn aanstaande vriendje. Ik vond het wel lief want ik vond hem wel leuk, helemaal mijn type qua uiterlijk ook, sexy en iemand die de hele dag aandacht aan mij gaf ipv andersom!

De dagen erna heeft hij mij nog elke dag minimaal 2x gebeld, en ook appen enzo. Oke, hij liep mega hard van stapel hebben jullie ook kunnen ontdekken, mja ik vond hem leuk dus ik vond het geen probleem. Toen nog een keer bij mij wezen slapen en hij had het al over zijn herfstvakantie dat we samen de tijd konden doorbrengen. En ook altijd zeggen wat voor schatje ik was en dat hij oprecht gek op me was. Ja, ik was verliefd en vond al die aandacht maar fijn. En ik vond het super fijn dat die jongen echt de moeite deed om te reizen, en om elke dag zo vaak te bellen (oke, beetje too much) en we hadden ook goede serieuze gesprekken. Hij was het helemaal.

Twee dagen later (gisteren) kreeg ik in de ochtend een emotieloze appje. Meneer heeft zitten denken en denkt niet dat het gaat werken tussen ons. That's it. Ik dacht echt WTF? Ik vond het zo'n respectloze appje dat ik er niet op gereageerd had. Hij kon op z'n aller allerminst bellen? Hij belde me meerdere malen dagelijks! Ik ben gewoon ineens gedumpt.

En nu voel ik me toch zo leeg. Ik vond hem echt leuk maar nu is het ineens over. Ik snap er niets van. Hij deed echt zo z'n best en hij heeft al 8 maanden geen relatie gehad dus ik weet niet of ik een rebound ben. Hij had het immers uitgemaakt. Hij heeft de knappe looks van een player, maar een player zou niet zo veel moeite doen denk ik. Uren reizen, voorstellen aan vrienden en collega's..

Bedankt voor het lezen!
Graag gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan een echte koude douche. Wat rot voor je.
Het enige wat jij nog kan doen is je teleurstelling en liefdesverdriet verwerken.
Ik denk niet dat er nog een nette manier mogelijk is voor hem om dit recht te zetten en ik denk ook niet dat hij dat wil.
Alle reacties Link kopieren
De verliefdheid is over. Dat kan heel goed.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Waarom noem jij een volwassen man van 25j 'jongen'?
Moemoe64 schreef:
19-07-2017 22:17
Waarom noem jij een volwassen man van 25j 'jongen'?
Dat gezeur altijd hierover op viva. Zo raar is het niet om iemand een leuke jongen te noemen.

Balen TO. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Moemoe64 schreef:
19-07-2017 22:17
Waarom noem jij een volwassen man van 25j 'jongen'?
Wat maakt dat nou uit? Reageer dan niet..
Lullig voor je TO, ik snap dat zijn gedrag van eerder moeilijk te rijmen is met dat kille appje. We kunnen natuurlijk vanalles invullen over wat er gebeurd is, maar we zullen het waarschijnlijk nooit weten.
Ja ik weet het ook niet.. is mij nooit overkomen dat een jongen zoveel moeite doet en dan ineens afkapt op de meest lullige manier. Het is pas dag 2 dus nog even doorbijten.

Het ging wel allemaal echt heel snel, mja het verdween ook ineens heel snel.. Mja, ik ga ook niet ontkennen dat ik geen leuke periode heb gehad, en stiekem hoop je dat hij zich nog bedenkt maar dan nog... hoe hij het abrupt beëindigde was echt een afknapper en kan niet door de beugel. Daar ben ik niet van gediend dus ik ga er ook niet op reageren.
Alle reacties Link kopieren
Misschien toch een player dan..
Alle reacties Link kopieren
Had het dan heel erg ongezellig moeten zijn tot je allebei zeker weet dat je voor altijd samen wil blijven?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik zou er ook totaal niks van snappen! Wat een gekkehuis. Eerst je helemaal gek maken, zoveel moeite erin steken en dan zo'n appje? WTF! Wel klap in je gezicht lijkt me

Heel knap van je dat je er verder niet op gaat reageren. De kans is wel aanwezig dat hij weer contact gaat zoeken. Hoe sta jij daarin?
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn er. Zulke types. Je snapt er niks van, schrijf je. En daar zit de kern; dat hoeft ook niet. Hij kan 3009009909 redenen hebben om dit te doen. Rebound. Een zieke kat. Een player. Foutje-bedankt. Hij vindt dit normaal. Hij heeft een knak in zijn kop. Het kan allemaal. Het kàn. Feit is dat het niet netjes is en jij je rot voelt. En leeg, omdat hij weg is. En dat is volkomen normaal. Wentel je even in je verdriet, pak jezelf weer op en ga verder. De wereld is nog net zo mooi zonder hem. Sterker nog, mooier!
Naja wat bizar! Vooral na het personeelsfeestje. Dat moet echt hard binnenkomen. Ik vind het ook knap van je, dat je niet hebt gereageerd. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Dat komt wel meer voor. Je bent heel verliefd en ineens is het over. Je durft de ander niet onder ogen te komen om dat te zeggen, bang dat je bent om de pijn in zijn ogen te zien. Verliefdheid is ook geen echte liefde; het is een zinsbegoocheling. En ineens word je wakker en zie je een vreemde. Hij verwachtte dat het niet zou werken, vermoedelijk had hij dus gelijk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
IntoTheWoods schreef:
19-07-2017 22:38
Nou ik zou er ook totaal niks van snappen! Wat een gekkehuis. Eerst je helemaal gek maken, zoveel moeite erin steken en dan zo'n appje? WTF! Wel klap in je gezicht lijkt me

Heel knap van je dat je er verder niet op gaat reageren. De kans is wel aanwezig dat hij weer contact gaat zoeken. Hoe sta jij daarin?
Ja ik stond ook met mijn mond vol tanden.. echt een 'wtf' moment. En op dat moment besef je dat je helemaal niet zo snel verliefd moet worden op iemand. Mja, ik kon er niets aan doen. Silly me. En dan luister je weer naar al z'n lieve voice berichten en dan denk ik "wtf, is dit allemaal wel echt dan?" Walgelijk.

Mocht hij weer contact zoeken laat ik hem iig weten dat zijn laatste actie totaal respectloos was en dat ik niet zijn trekpop ben. Het gevoel voor hem is natuurlijk nog aanwezig, maar ik ga er niet van uit dat hij nog contact gaat zoeken.
Ikkuz schreef:
19-07-2017 22:43
Naja wat bizar! Vooral na het personeelsfeestje. Dat moet echt hard binnenkomen. Ik vind het ook knap van je, dat je niet hebt gereageerd. Sterkte!
Ja klopt, de meeste mensen showen niet hun date aan vrienden en collega's een week nadat ze elkaar pas voor het eerst gezien hebben. Mja, wat is nou 'normaal' he?

Dat van niet op z'n lullige appje reageren is meer uit zelfrespect. Kom op zeg, dat is wel van zeer laag niveau. Niet eens een reden geven of zo. Had ik zeker niet van hem verwacht, mja als je verliefd bent ben je ook blind. Ik baal er wel van, maar ik kan niets aan de situatie doen. Leek wel een droom?
Alle reacties Link kopieren
En zoals Marco al jaren zingt: de meeste dromen zijn bedrog...

Veel sterkte, Hartklop!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch wel zeggen van: hey hoe komt dit nu opeens? Wat is er gebeurd, ik dacht dat we het zo leuk hadden?

Wil je dat dan niet weten?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Je genoot er dus van dat alles van zijn kant kwam, wat kwam er van jouw kant?
Ik zou het laten voor wat het is. Stof jezelf af, kin omhoog en gaan. Hij was het dus blijkbaar niet voor je. Next!
Alle reacties Link kopieren
Amand_ schreef:
19-07-2017 22:10
Graag gedaan.
:rofl:
Ik vind jouw reacties echt hilarisch.
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
19-07-2017 23:23
Je genoot er dus van dat alles van zijn kant kwam, wat kwam er van jouw kant?
Dit vraag ik me ook af.

Alles kwam van zijn kant, dat zeg je ook vaak in je OP.
Heb jij ooit duidelijk gemaakt dat je hem leuk vond? Nam jij hem mee naar jouw familie of collega's?
Hij mag toch wel zijn eigen tempo aanhouden met bijv. ontmoeten van familie etc.? Beetje gek om nu van alles te suggereren alsof het aan Hartklop ligt.

@Hartklop, ik sluit me aan bij wat Onoodles schrijft. Je weet het simpelweg niet. Knap inderdaad dat je niet reageert en volkomen begrijpelijk.
Alle reacties Link kopieren
shift.delete schreef:
19-07-2017 23:54
Hij mag toch wel zijn eigen tempo aanhouden met bijv. ontmoeten van familie etc.? Beetje gek om nu van alles te suggereren alsof het aan Hartklop ligt.
Dat mag Vlam toch ook?

Ik kan het me wel inbeelden, stapelgek zijn op iemand en die persoon aan iedereen voorstellen. Maar na een tijdje blijkt dat alle actie van mijn kant moet komen, ik nog steeds niemand van zijn kant ontmoet heb, ....
Dan zou ik ook minder gaan sturen.


Hartklop heeft niets verkeerd gedaan. Maar Vlam ook niet. Jammer dat hij hier meteen afgebrand wordt.
Alle reacties Link kopieren
shift.delete schreef:
19-07-2017 23:54
Hij mag toch wel zijn eigen tempo aanhouden met bijv. ontmoeten van familie etc.? Beetje gek om nu van alles te suggereren alsof het aan Hartklop ligt.

@Hartklop, ik sluit me aan bij wat Onoodles schrijft. Je weet het simpelweg niet. Knap inderdaad dat je niet reageert en volkomen begrijpelijk.
Hij hoeft hem niet meteen aan iedereen voor te stellen. Maar in de OP staat zo ontzettend vaak dat alles van de kant van vlam kwam, misschien hoopte date ook op een teken van de kant van TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven