Tinder vraagje

17-11-2017 00:23 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zat wat op Tinder te swipen met halve aandacht en ineens besefte ik me dat ik per ongeluk de ex van een goede vriend een like gegeven had. Als het kon had ik dit natuurlijk direct ongedaan gemaakt want ik heb geen zin in die perikelen. Hun relatie is net 2 weken uit en mijn vriend is er behoorlijk kapot van. Niet de bedoeling dus.

Nu is er opzich niks aan de hand natuurlijk maar ik vroeg me af.. stel zij komt mij tegen op Tinder en geeft mij geen like (wat ik ook had gedaan als ik had opgelet), krijgt ze dan een melding dat ze een match is misgelopen of iets dergelijks? Dat lijkt me namelijk een beetje klote want ik mag haar verder graag en wil niet dat ze denkt dat ik nu achter haar aan ga ofzo en de slechte vriend uithang :') absoluut niet het geval.

Of houdt het daar simpelweg op? Geen match, geen melding, niks.
Zo ja, zit ik een beetje te twijfelen of ik dr ff een bericht moet sturen van hey, blabla, ging per ongeluk, zit geen bedoeling achter, klaar.
Alle reacties Link kopieren
Grow a pair, watje.
Alle reacties Link kopieren
‘Zit geen bedoeling achter’? Wie hou je nou voor de gek?
Alle reacties Link kopieren
Meteen je account deleten.
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
17-11-2017 00:26
‘Zit geen bedoeling achter’? Wie hou je nou voor de gek?
Eh dude, really? Ik zal hier ook maar verder niet op ingaan. Hoezo ben ik een watje en moet ik een pair growen? Ik heb simpelweg een vraag over Tinder omdat ik het nog niet zo lang gebruik en niet precies weet hoe het werkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring, noch verstand van Tinder, maar kun jij zien of ze jouw 'like' heeft gezien?
Alle reacties Link kopieren
Duregga schreef:
17-11-2017 00:30
Eh dude, really? Ik zal hier ook maar verder niet op ingaan. Hoezo ben ik een watje en moet ik een pair growen? Ik heb simpelweg een vraag over Tinder omdat ik het nog niet zo lang gebruik en niet precies weet hoe het werkt.
Wie hou je nou voor de gek, dude? Je hebt Tinder op je telefoon geinstalleerd en nu probeer je ons wijs te maken dat je niet weet dat Tinder een dating-app is?

Vandaar het ‘who are you kidding’. Je onzekerheid is wel schattig, trouwens. Als ik op mannen zou vallen, dan.
Nee, hij krijgt geen melding dat hij een match is misgelopen. Tenzij hij een goldmember is. Ik zou me er niet te druk om maken.
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
17-11-2017 00:33
Wie hou je nou voor de gek, dude? Je hebt Tinder op je telefoon geinstalleerd en nu probeer je ons wijs te maken dat je niet weet dat Tinder een dating-app is?

Vandaar het ‘who are you kidding’. Je onzekerheid is wel schattig, trouwens. Als ik op mannen zou vallen, dan.
Manmanman haha.. waar zeg ik dat ik niet weet dat Tinder een dating-app is? Waar heb je het over man, leer even lezen.

Waar je die 'onzekerheid' vandaan haalt is me ook een raadsel haha, maar whatever :')
Alle reacties Link kopieren
Unicorn1250 schreef:
17-11-2017 00:36
Nee, hij krijgt geen melding dat hij een match is misgelopen. Tenzij hij een goldmember is. Ik zou me er niet te druk om maken.
Thanks, zij in dit geval maar okee, prima, vraag beantwoord ;)
Alle reacties Link kopieren
Oakes schreef:
17-11-2017 00:32
Ik heb geen ervaring, noch verstand van Tinder, maar kun jij zien of ze jouw 'like' heeft gezien?
Nee volgens mij niet, dat zou ze dan dus komen te weten als er evt een melding kwam dat ze een match had misgelopen. Vandaar de vraag.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat ziet ze niet zolang ze jou niet liked.
Alle reacties Link kopieren
Nee dan krijgt ze geen melding :)
Alle reacties Link kopieren
Geen melding, jammer he?
Alle reacties Link kopieren
Thanks, ik weet genoeg ;)
Alle reacties Link kopieren
Wheeler45 schreef:
17-11-2017 00:51
Geen melding, jammer he?
Ha, nog zo'n zure internetwarrior.
Alle reacties Link kopieren
Jeuj, geen melding! Problem solved.
Alle reacties Link kopieren
Nee, daar krijgt ze geen melding van. en als jullie toch een match hebben kun je haar gewoon unmatchen. Zonder iets te zeggen, of bovenstaande even uitleggen. Geen big deal toch? Ik swipe zo vaak per ongeluk naar de verkeerde kant
Dingdong. Geen melding maar ze staat al druipend voor je deur. Wat doe je?
Alle reacties Link kopieren
Nope wat er normaal gebeurt is je ziet niks van de mensen die je niet liket. Als je wel liket, dan hoor je alleen wat als ze jou ook liken.

Dat is het hele idee achter tinder, wel de 'matches', niet de blauwtjes.

Je hebt dus pas een probleem als ze jou liket, dan moet je maar snel duidelijk maken dat het perongeluk was.

En Viva is flink aan het verzuren heb ik het idee. Dus trek je daar maar niks van aan. Je stelt een hartstikke legitieme vraag.
Alle reacties Link kopieren
cactusss schreef:
17-11-2017 01:34
Nope wat er normaal gebeurt is je ziet niks van de mensen die je niet liket. Als je wel liket, dan hoor je alleen wat als ze jou ook liken.

Dat is het hele idee achter tinder, wel de 'matches', niet de blauwtjes.

Je hebt dus pas een probleem als ze jou liket, dan moet je maar snel duidelijk maken dat het perongeluk was.

En Viva is flink aan het verzuren heb ik het idee. Dus trek je daar maar niks van aan. Je stelt een hartstikke legitieme vraag.

Goed om te weten. Dank je, Cactusss.
Alle reacties Link kopieren
Straks liket ze jou ook. Dat lijkt me veel interessanter natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
17-11-2017 01:26
Dingdong. Geen melding maar ze staat al druipend voor je deur. Wat doe je?
Haha niks. Ze is opzich best een leuke meid maar never ten koste van een goede vriend. Plenty of other fish ;)
Duregga schreef:
17-11-2017 10:35
Haha niks. Ze is opzich best een leuke meid maar never ten koste van een goede vriend. Plenty of other fish ;)
Sure
Alle reacties Link kopieren
tenzij de andere partij de app "tinder flames" heeft. Dan kan het weer wel...
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven