Tinder vraagje

17-11-2017 00:23 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zat wat op Tinder te swipen met halve aandacht en ineens besefte ik me dat ik per ongeluk de ex van een goede vriend een like gegeven had. Als het kon had ik dit natuurlijk direct ongedaan gemaakt want ik heb geen zin in die perikelen. Hun relatie is net 2 weken uit en mijn vriend is er behoorlijk kapot van. Niet de bedoeling dus.

Nu is er opzich niks aan de hand natuurlijk maar ik vroeg me af.. stel zij komt mij tegen op Tinder en geeft mij geen like (wat ik ook had gedaan als ik had opgelet), krijgt ze dan een melding dat ze een match is misgelopen of iets dergelijks? Dat lijkt me namelijk een beetje klote want ik mag haar verder graag en wil niet dat ze denkt dat ik nu achter haar aan ga ofzo en de slechte vriend uithang :') absoluut niet het geval.

Of houdt het daar simpelweg op? Geen match, geen melding, niks.
Zo ja, zit ik een beetje te twijfelen of ik dr ff een bericht moet sturen van hey, blabla, ging per ongeluk, zit geen bedoeling achter, klaar.
cactusss schreef: ↑
17-11-2017 01:34
Nope wat er normaal gebeurt is je ziet niks van de mensen die je niet liket. Als je wel liket, dan hoor je alleen wat als ze jou ook liken.

Dat is het hele idee achter tinder, wel de 'matches', niet de blauwtjes.

Je hebt dus pas een probleem als ze jou liket, dan moet je maar snel duidelijk maken dat het perongeluk was.

En Viva is flink aan het verzuren heb ik het idee. Dus trek je daar maar niks van aan. Je stelt een hartstikke legitieme vraag.
Haha thanks, inderdaad. En precies, dat zal ik dan ook doen.

Oh shit.. as we speak, match.. Haha damn. Heb dus al gezegd dat het per ongeluk was :')
Leafs schreef: ↑
17-11-2017 10:39
Sure
Waarom is het zo lastig te begrijpen dat ik oprecht ben en dat er nog mensen zijn die waarde hechten aan hun goede vrienden? :')

Lijkt wel de tendens deze dagen ik weet het, lekker egoistisch alles voor het eigen geluk, ik zie het inderdaad ook steeds meer. Het zegt meer over jullie eigen gedachtengang als jullie menen wat jullie zeggen ofc haha.
Vroeger, toen ik er nog op zat, matchte ik ook met oude vrienden/kennissen of zelfs mijn buurman. Gewoon om even hallo te zeggen, niet om serieus te gaan daten.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Gezien hoe kort de relatie van haar uit is, dan zal een like van haar alleen maar betekenen dat ze gewoon een keer seks met jou wil, meer niet.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
zo stom dat alles liken wat tieten heeft en daarna pas gaan deleten

met zo weinig scrupules kom je dus een keer in de problemen

ik hoop dat ze een screenshot maakt en je overlevert
Lorem Ipsum
turquasi schreef: ↑
17-11-2017 13:46
zo stom dat alles liken wat tieten heeft en daarna pas gaan deleten

met zo weinig scrupules kom je dus een keer in de problemen

ik hoop dat ze een screenshot maakt en je overlevert
Wat? :') beetje verzuurd, net als sommige anderen hier. Jammer dat iedereen constant maar van slinksheid, valsheid en slechte intenties uit gaat. Soms maak je gewoon een foutje en let je niet helemaal op. Ik ben een mens weetjewel, geen robot. Maargoed, laat haar maar een screenshot maken en me 'overleveren'. Nothing to hide, want geen intenties.
jaw schreef: ↑
17-11-2017 13:31
Gezien hoe kort de relatie van haar uit is, dan zal een like van haar alleen maar betekenen dat ze gewoon een keer seks met jou wil, meer niet.
Ja ik zoek er ook niet zoveel achter. Ze gaf zelf aan dat het was om de reden die Rotterdammert hierboven zei, no problem. ;)
ja tuurlijk nul intenties en een foutje

per ongeluk iemands ex swipen gebeurt echt niemand, tenzij je iedereen swiped

en dát is dus ook niet ok, want dat betekent dat je helemaal niet bezig bent ben wie je waarheen swiped, alsof zij geen mensen zijn

je bent wel een robot, je hebt geen hart
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven