Moeder (19) met ernstig huiselijk geweld oplossing gezocht

16-12-2017 21:04 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_360744 wijzigde dit bericht op 02-04-2018 10:30
99.93% gewijzigd
Het enige en goede advies is altijd weggaan. Dat weet je zelf ook wel. Dus je had helemaal geen topic hoeven openen.

En therapie zodat je je kind niet weer in zo'n situatie plaatst lijkt me juist een goed plan. Dat is het echte slachtoffer.
Alle reacties Link kopieren
Vluchten!!! Heel snel!!!
Ik denk dat er weinig reacties komen als de echte oplossing niet genoemd mag worden (weg gaan).
Alle reacties Link kopieren
Richting het blijf van mijn lijf huis...wat voor ander advies zou je willen?
Naar een blijf van mijn lijf-huis. Vandaag nog.
Alle reacties Link kopieren
Therapie, aangifte en weggaan. En dat weet je zelf ook best wel.
Alle reacties Link kopieren
Weggaan wil ik! Hoe? Alleen? Waarheen? Ik heb een huis op mijn naam die ik betaal, geen inkomen ik ben student. Hoe kom ik aan spullen om het leefbaar te maken? Moet ik met dochter, zonder dochter?
Alle reacties Link kopieren
Neem je dochter mee en ga zo snel mogelijk naar een Blijf van mijn lijf-huis. Deze vriend maakt jou en je dochter kapot, dat weet je zelf ook. Hij doet haar misschien nu nog niets, maar hoe is het voor je dochter om te zien hoe haar moeder mishandeld wordt? En wanneer gaat zij de eerste klappen krijgen?
Therapie lijkt me echt wel nodig voor je, zie het als hulp, niet als een bedreiging.
Alle reacties Link kopieren
Paddestoeltje1 schreef:
16-12-2017 21:14
Weggaan wil ik! Hoe? Alleen? Waarheen? Ik heb een huis op mijn naam die ik betaal, geen inkomen ik ben student. Hoe kom ik aan spullen om het leefbaar te maken? Moet ik met dochter, zonder dochter?
Met dochter...naar het blijf van mijn lijf huis...de rest zie je er na wel...

En hoe kan je een huis op je naam hebben zonder inkomen als student zijnde...
Ga nou eerst maar naar dat blijf van mijn lijf huis.
Daarna naar de politie.
Bij dat blijf van mijn lijf-huis kunnen ze je helpen. Die hebben vaker met dit bijltje gehakt.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat je zelf ook wel weet dat je weinig andere reacties dan 'wegwezen!!' krijgt.

Pak je dochter op, hou haar bij je en ga naar een Blijf van mijn Lijf. Daar kunnen ze je verder helpen.
Alle reacties Link kopieren
@yourlocalhero huurtoeslag, eenoudertoeslag, studiefinanciering MBO. Ik sta daar ingeschreven.
Alle reacties Link kopieren
Paddestoeltje1 schreef:
16-12-2017 21:17
@yourlocalhero huurtoeslag, eenoudertoeslag, studiefinanciering MBO. Ik sta daar ingeschreven.

Maar is het een speciaal studentenverhuurbedrijf dan?
Goed niet het issue van het verhaal.

Nu dochter oppakken wat spulletjes erbij en weg naar het blijf van mijn lijf huis.

Ben je trouwens niet bang dat hij dit te lezen komt...gezien je hem omschrijft als controleerder e.d.
yourlocalhero wijzigde dit bericht op 16-12-2017 21:19
13.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom ik daar zo terecht? Moet ik mijn verhaal doen bij de huisarts?
Alle reacties Link kopieren
Toch erg bedankt voor jullie reacties.
Alle reacties Link kopieren
https://www.huiselijkgeweld.nl/organisaties
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Staat hij ook bij jou ingeschreven?
En voor nu inderdaad: wegwezen!
Alle reacties Link kopieren
@yourlocalhero hij is vaak weg en ik verwijder mails, geschiedenis alles
Alle reacties Link kopieren
Landelijk telefoonnummer: 0800 – 2000 (gratis, 7 dagen per week, 24 uur per dag).
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Paddestoeltje1 schreef:
16-12-2017 21:21
@yourlocalhero hij is vaak weg en ik verwijder mails, geschiedenis alles
Heel goed, maar goed dat zou niet moeten.

Beloof je ons dat je nu als de wiedeweerga dochter oppakt en spullen en weggaat? (Gewoon doen..)
Alle reacties Link kopieren
Goed Enn, ik kon het zo snel niet vinden!

TO, echt, zo snel mogelijk bellen🌹
Alle reacties Link kopieren
blijf van mijn lijf huizen

Alkmaar 072-5620356
Amersfoort 033-4621328
Amsterdam 020-611 7957 fax 020-613 3341 e: info@vrouwenopvang-ams.nl informatie in piga
Apeldoorn 055-5220191
Beverwijk 02510-242627
Den Haag 070-3469546
Den Helder 02230-638150
Dordrecht 078-6141451
Eindhoven 040-2123939
Emmen 05910-648342
Groningen 050-3140842
Haarlem 023-5327825
Leeuwarden 058-2130384
Nijmegen 080-3220084
Rotterdam 010-4189929
Twente 074-2429617
Utrecht 030-2599814 pigu
Venlo 077-3549945
Zaanstad 075-6159089
Zeeland 01184-414645
Zwolle 038-4223615
opvanghuizen voor vrouwen en kinderen
die mishandeld (geestelijk/lichamelijk/sexueel) zijn
of daarmee bedreigd zijn

24 uurs bereikbaarheid
amsterdam: centraal meldpunt
den haag: spoedhulp
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor maar jij zegt, hij doet mijn dochter niks???? Hij mishandeld de moeder van zijn dochter geestelijk en lichamelijk. Dit kleine meisje krijgt hier meer van mee dan jij denkt en is nu al voor haar leven getekend. Hoe langer jij met je dochter bij deze tiran blijft hoe meer hij jullie kapot maakt.
Ga naar een blijf van je lijf huis, zoek hulp, zorg voor bewijs zoals maak foto's van je verwondingen of neem geluidsopnames als hij je kleineerd en bedreigt en doe aangiften bij de politie.
Kies voor je je dochtertje!!! Ga zelf ook psychische hulp zoeken want als ik het zo lees heb jij geen normaal leventje gehad en dat gaat jouw je hele leven achtervolgen anders. Heel veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven