Moeder (19) met ernstig huiselijk geweld oplossing gezocht

16-12-2017 21:04 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_360744 wijzigde dit bericht op 02-04-2018 10:30
99.93% gewijzigd
Het enige en goede advies is altijd weggaan. Dat weet je zelf ook wel. Dus je had helemaal geen topic hoeven openen.

En therapie zodat je je kind niet weer in zo'n situatie plaatst lijkt me juist een goed plan. Dat is het echte slachtoffer.
Alle reacties Link kopieren
Vluchten!!! Heel snel!!!
Ik denk dat er weinig reacties komen als de echte oplossing niet genoemd mag worden (weg gaan).
Alle reacties Link kopieren
Richting het blijf van mijn lijf huis...wat voor ander advies zou je willen?
Naar een blijf van mijn lijf-huis. Vandaag nog.
Alle reacties Link kopieren
Therapie, aangifte en weggaan. En dat weet je zelf ook best wel.
Alle reacties Link kopieren
Weggaan wil ik! Hoe? Alleen? Waarheen? Ik heb een huis op mijn naam die ik betaal, geen inkomen ik ben student. Hoe kom ik aan spullen om het leefbaar te maken? Moet ik met dochter, zonder dochter?
Alle reacties Link kopieren
Neem je dochter mee en ga zo snel mogelijk naar een Blijf van mijn lijf-huis. Deze vriend maakt jou en je dochter kapot, dat weet je zelf ook. Hij doet haar misschien nu nog niets, maar hoe is het voor je dochter om te zien hoe haar moeder mishandeld wordt? En wanneer gaat zij de eerste klappen krijgen?
Therapie lijkt me echt wel nodig voor je, zie het als hulp, niet als een bedreiging.
Alle reacties Link kopieren
Paddestoeltje1 schreef:
16-12-2017 21:14
Weggaan wil ik! Hoe? Alleen? Waarheen? Ik heb een huis op mijn naam die ik betaal, geen inkomen ik ben student. Hoe kom ik aan spullen om het leefbaar te maken? Moet ik met dochter, zonder dochter?
Met dochter...naar het blijf van mijn lijf huis...de rest zie je er na wel...

En hoe kan je een huis op je naam hebben zonder inkomen als student zijnde...
Ga nou eerst maar naar dat blijf van mijn lijf huis.
Daarna naar de politie.