Vriend dominant of ik een zeur?

17-12-2017 14:29 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik zit ergens mee waar ik niet uitkom. Heb nu twee jaar een relatie met mijn vriend en we wonen allebei op onszelf apart. Mijn vriend is een beetje ruw af en toe. Wat hardhandig met spullen bedoel ik. Als ik bij hem ben dan ben ik voorzichtig met zijn spullen, lijkt me logisch. Andersom is dat nog een puntje van aandacht.

Het begint al zodra hij binnenkomt. Hij heeft een sleutel. De voordeur gaat hard open en nog harder dicht. Telefoon wordt op tafel gegooid, afstandsbedieningen worden harder als ik dat doe op tafel gelegd. Pas geleden kreeg ik nog vier euro van hem en dat gooide hij in kleingeld zo op tafel neer.
Als ik er wat van zeg is hij geïrriteerd, tegen het boze aan. Hij wil zoiezo al niet graag ergens over praten dus ik ben dan al niet zo op mn gemak als ik vraag of hij alsjeblieft wat zachter wil doen.

Met mijn auto hetzelfde verhaal. Hardhandig met de koppeling en harder rijden dan ik wil. Vaak zet hij em niet goed in de versnelling en gilt die auto het uit. Als ik vraag of hij wat voorzichtiger wil doen is hij kwaad en zegt hij dat hij dan maar niet meer in mn auto rijdt. Hij heeft altijd wat te zeuren over mn auto trouwens maar goed.

Dit lijken kleine dingetjes maar ik zit vooral met de vraag of het normaal is dat hij zo geïrriteerd raakt om normale vragen? Hij is gauw boos en dan is er geen normaal gesprek mee te voeren. Of hij wordt boos of hij gaat weg of op de negeerstand.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat vind ik niet normaal, wat vind jij zelf?
Wat een pareltje, die moet je houden, zo vind je ze niet gauw meer.
Je vriend is gewoon een lompe boer. Het is maar wat je leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ragt hij je clitoris ook zo hardhandig af, vraag ik me hierbij weer af...
Dat eeuwige in discussie gaan zou ik op afknappen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf geen klein ding als jouw vriend geirriteerd wordt van dit soort dingen, maar ja, ieder zijn ding natuurlijk. Ik vind het eerlijk gezegd nogal onvolwassen, iemand die snel boos wordt, weg gaat en of op de negeerstand gaat.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik heb genoeg gelezen. Ik zou hem , in jouw autootje, zelf rijden, inladen en afleveren bij het grofvuil.
Maar TO komt er nog heel wat achteraan bij dit topic?
Als je er geen zin in hebt zet je er toch een punt achter? Je blijft toch niet eeuwig in discussie gaan>
Lekker op eieren blijven lopen.
Hij staat niet open voor verandering en heeft geen respect voor jou, dus rest je de keuze;

Dit 60 jaar accepteren, ook jullie toekomstige kinderen of
Kiezen voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Hij moet wel n god zijn tussen de lakens.

:|
Been there, done that, got the T-shirt.
Klinkt zwaar vermoeiend.

Al moet ik zeggen, als mijn partner van 2jr of langer mij om 4 euro vraagt die ik "geleend" heb ik het waarschijnlijk ook op tafel zou gooien :facepalm:
Belle73 schreef:
17-12-2017 14:33
Ik vind het zelf geen klein ding als jouw vriend geirriteerd wordt van dit soort dingen, maar ja, ieder zijn ding natuurlijk. Ik vind het eerlijk gezegd nogal onvolwassen, iemand die snel boos wordt, weg gaat en of op de negeerstand gaat.
Dat ligt er aan hoevaak hoeveel er over gepraat moet worden en dat keer op keer weer het zelfde onderwerp.
Alle reacties Link kopieren
Hij kan wel lief zijn maar hij is snel geïrriteerd en boos. Praten ergens over wil hij niet echt. Hij wil me dan ook niet aankijken en dan praat ik ook niet makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Als dit 'kleine dingetjes' zijn, vraag ik me toch af hoe hij is als jullie echt woorden hebben.
Wat een eikel :bonk:

Cindy2323 schreef:
17-12-2017 14:36
Hij kan wel lief zijn maar hij is snel geïrriteerd en boos. Praten ergens over wil hij niet echt. Hij wil me dan ook niet aankijken en dan praat ik ook niet makkelijk.
word je niet moe van dat eeuwige blijven praten?
daar zou ik dood moe van worden.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij lomp is dat is nog tot daar aan toe, maar dat je geen normaal gesprek met hem kunt voeren zonder dat hij boos wordt, klinkt inderdaad als een hele fijne relatie met veel toekomst potentie.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Hoe zou je vriend dit topic beginnen?
Alle reacties Link kopieren
Hij is zelf heel erg op zijn centen, op het gierige af. Na lange tijd dingen voor hen betaald te hebben ben ik op gaan letten en daarom vroeg ik dat geld terug. Ik ben gul, al zeg ik het zelf maar hij verdient meer dan mij en ik was het na twee jaar toch wel zat om dingen te betalen voor hem.
Wacht even, er komt nog meer aan, gisteren heb ik ook al voor noppes zitten tikken.
Alle reacties Link kopieren
8102, waarom doe je zo vijandig? Je hoeft niet te reageren hoor.
Alle reacties Link kopieren
Cindy2323 schreef:
17-12-2017 14:36
Hij kan wel lief zijn maar hij is snel geïrriteerd en boos. Praten ergens over wil hij niet echt. Hij wil me dan ook niet aankijken en dan praat ik ook niet makkelijk.
....hij heeft er alleen bijna nooit zin in.

Wat maakt dat je hem nog om je heen wil hebben?

Je hoeft geen relatie te hebben hè, ik zeg het maar even.
Cindy2323 schreef:
17-12-2017 14:41
8102, waarom doe je zo vijandig? Je hoeft niet te reageren hoor.
Je vraagt toch om een mening?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, is normaal. :sarcastic:
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven