Gevoelens voor hem houden niet op

11-01-2018 00:15 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga professionele hulp zoeken.

Al vijf jaren gevoelens voor iemand en kom hem nog steeds op verschillende plekken tegen. Daarnaast waren we vrienden. Het was enkele keren uit de hand gelopen. In die jaren 2 keer vreemdgegaan. Vriendschap toen beëindigd omdat mijn ex man het niet pikte natuurlijk. We hebben samen een gezin met kinderen. Die andere man is gescheiden en heeft ook kinderen. Na jaren hebben we uiteindelijk ons huwelijk beëindigd door teveel ruzie, vanaf het begin hadden we al problemen. Vanaf het begin van het huwelijk was m'n ex man agressief, maar dat is absoluut geen excuus. Woon nu toevallig in hetzelfde dorp waar die man woont. Niks gebeurd. Door leuke zomer met de kinderen en mijn ex man. Uiteindelijk besloten om weer voor ons gezin te gaan. Wel blijven we apart wonen, maar weer relatie. Nog steeds denk ik elke dag aan die andere man. Nog steeds huilbuien. Is het wel eerlijk om verder te gaan met de man van mijn kinderen? Ik hou nog steeds veel van hem, maar ik hou ook nog steeds veel van die andere man en op die andere man ben ik veel meer verliefd. Maar die andere man wilt geen serieuze relatie, want hij wilt met niemand gebonden zijn. En hij geeft aan dat het niet wederzijds is. Maar mijn gevoel blijft zeggen dat hij me toch wel wilt, maar geen gezin wil stuk maken en elke keer heb ik de overtuiging dat we wel gelukkig worden samen. Ik hoop dat jullie raad kunnen geven. Wat moet ik hieraan doen? Ik heb geen zin in hele negatieve reacties. Ik heb hier al jaren pijn en verdriet van. En door omstandigheden kom ik hem steeds tegen. Waar ik ook niks aan kan doen.
anoniem_362362 wijzigde dit bericht op 15-01-2018 22:43
34.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als je geen negatieve reacties wil had je niet moeten posten.

Ik heb niks positiefs voor je, helaas.
Ik snap je man niet. Keer op keer je terug nemen. Jij durft niet alleen te zijn anders wist je donders goed wat de beste keuze was. En wat ik echt kwalijk vind: hoe durf je dit getouwtrek te doen voor je kinderen met alle factoren tegelijk. Daar zijn jullie beide fout aan.

Het is niet wat je wil horen maar hoe kan hier positief op gereageerd worden. Je wil het graag horen maar de realiteit is toch ff anders. Weak up!
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Privacy
anoniem_362362 wijzigde dit bericht op 11-01-2018 06:59
Reden: Privacy
99.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als jij je kinderen wilt leren dat geweld in een relatie goed is dan moet je blijven.
Dat is het eerst wat telt hier, je verliefdheid en gevoelens voor de andere man zijn je eigen vluchten om de werkelijkheid niet aan te gaan.

Je excuses die ik lees in je laatste bericht is de martelaar spelen.. bovenal kies je er voor om een relatie aan te gaan met een gewelddadig persoon die zich er niet voor schroomt je te pijnigen waar je kinderen bij zijn.
Als jullie alle hulp hebben aangepakt , zeker ook voor de kinderen, hoe komt het dan dat hij nog steeds agressief naar je is?
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
Privacy
anoniem_362362 wijzigde dit bericht op 11-01-2018 07:00
99.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die andere man waar je zo verliefd op bent wil jou niet. Dat heeft hij gezegd dus geloof hem. Focus je op jezelf.
Alle reacties Link kopieren
De harde waarheid ja. Ga vandaag professionele hulp hiervoor zoeken. Ik haal hier die berichten weg. Even goed bedankt voor de reacties. Tijd om het goed te verwerken. Heb weer een hele nacht wakker gelegen. Dit is niet meer vol te houden.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer maken ze het nou eens onmogelijk om de op te verwijderen..
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Wanneer gaan mensen deze pijnlijke gevoelens begrijpen en je niet meteen als slecht bestempelen? Niet begrepen worden voelt heel eenzaam
Alle reacties Link kopieren
Dat doen ze wel maar de enige die verantwoordelijk is en moet handelen ben jij. Ook al is het nog zo moeilijk. Als iedereen om je ging huilen zou dat voor jou een beloning voor vluchtgedrag zijn waardoor er niets verandert. Ook al denk jij daar anders over; wat jij in feite wil is dat de anderen je angst om alleen te staan wegnemen en dat werkt zo niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wow zeg. Je gaat wel heel erg in een slachtofferrol zitten. O.0

Je hebt echt echt hulp nodig. En nu maar hopen dat je ook serieus hulp gaat zoeken. :geek:

Oh, ik heb je verhaal nog... omdat ik gewoon WIST dat je je verhaal zou verwijderen. Bijzonder vind je niet?! Maar ik zal het niet posten..
:rolling:
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
hopeloosgeval2018 schreef:
11-01-2018 08:13
Wanneer gaan mensen deze pijnlijke gevoelens begrijpen en je niet meteen als slecht bestempelen? Niet begrepen worden voelt heel eenzaam
Ik ken t.
Niet begrepen worden.

Ik was ook verliefd op een ander,maar heb daar nooit wat mee gedaan.

Niet opgezocht niks.

Ben voor mezelf gaan leven.

Maar ik heb nog wel vaak spijt,want ik weet t goede in mijn ex en ondanks de scheiding mis ik hem toch.

Hij zette mij op een voetstuk dat nooit iemand daarna is gelukt.

Hij was echt mijn soulmate.

Tot de dag van vandaag weet ik nog steeds niet goed waarom mijn gevoel voor hem is verdwenen.

Ja hoop gebeurd.
Ik was vreemd gegaan en hij heeft gereageerd door zijn frustraties en boosheid....wat ik heel goed begrijp.

Tot de dag van vandaag weet ik nog niet of ik ooit weer zo een trouwe vent ga tegenkomen...ook al was de scheiding mijn keus.
Alle reacties Link kopieren
Ycjoo- schreef:
11-01-2018 21:20
Wow zeg. Je gaat wel heel erg in een slachtofferrol zitten. O.0

Je hebt echt echt hulp nodig. En nu maar hopen dat je ook serieus hulp gaat zoeken. :geek:

Oh, ik heb je verhaal nog... omdat ik gewoon WIST dat je je verhaal zou verwijderen. Bijzonder vind je niet?! Maar ik zal het niet posten..
:rolling:
Jullie hebben allemaal gelijk. Ik had mijn tekst inderdaad niet moeten verwijderen in een opwelling en door schaamtegevoel. Daar is een forum niet voor bedoeld. Ik heb inderdaad hulp nodig. Heb de afgelopen twee dagen ook heel veel uren geslapen overdag, daardoor voel ik me weer wat sterker.

Zit gewoon erg met mezelf in de knoop. En twijfel over heel veel dingen.

Die andere man waar ik al 5 jaren verliefd op ben, blijf ik ook berichten sturen :facepalm: . Ongeveer 1 keer in de paar weken stuur ik een bericht naar hem. Geen verliefde berichten. In die berichten maak ik duidelijk dat ik het erg vind dat onze vriendschap helemaal weg is. Is dat stalken?
anoniem_362362 wijzigde dit bericht op 15-01-2018 22:44
Reden: Niet teveel details. Privacy
0.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom stuur je hem dan berichten?
Je maakt t jezelf erg moeilijk
Alle reacties Link kopieren
Nah! Dit is nu al het DERDE topic dat ik open waarbij de TO de OP heeft verwijderd. De derde achter elkaar! Het zit zeker in de lucht of zo.
Alle reacties Link kopieren
Heb het weer terug gezet. Moet me gewoon kapot schamen. Kwam ik maar van dat stomme gevoel af. Graag goede adviezen. Weet zelf echt hoe verkeerd dit is
Alle reacties Link kopieren
Upsendowns schreef:
14-01-2018 20:13
Waarom stuur je hem dan berichten?
Je maakt t jezelf erg moeilijk
Omdat het een ziekelijke obsessie is geworden in de loop van de jaren. Hij stuurt ook nooit wat terug. Kan het gewoon niet verkroppen dat hij niet meer met me om wilt gaan. Hij heeft een keer een positief bericht gestuurd, maar dat is ook alweer een tijdje terug en dat was vriendschappelijk bedoeld. Hij heeft wel een keer aangegeven, dat ik op moet houden met berichten sturen.

Kom die persoon ook elke keer tegen en we zeggen elkaar gedag en heel heel af en toe (zelden) een oppervlakkig praatje. En geen mogelijkheid om het te voorkomen dat ik hem een paar keer in de week tegen kom. Nu ik dit typ denk ik "wat ben ik toch een sukkel"

Wil van dat idiote gevoel af en ik wil stoppen met m'n stalk gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Stop met jezelf naar beneden halen en stop met het contact zoeken met hem wat het naar beneden halen van jezelf alleen maar versterkt.

Echt, ga hulp zoeken en zoek geen vlucht in een verliefdheid die je ook nog eens slecht laat voelen. Je bent geen sukkel... je bent lerende.. en nu mag je voor jezelf gaan en leren wat dat is, wat het inhoudt en wat het je op kan en gaat leveren.
Appels kun je eten, peren wel
volgens mij is het hoog tijd om BEIDE mannen los te laten.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap heel goed je gevoel hoor. En mensen öordelen nou eenmaal heel snel en heel makkelijk, totdat ze zelf in een soort gelijke situatie terecht komen.
Zelf ben ik momenteel ook verwikkeld in een scheiding waar kinderen bij betrokken zijn. Ook verliefd op een ander.. blijf ook toenadering zoeken.. krijg daarbij hele vage, cryptische antwoorden ( hij antwoord dan wel) maar hoe ik hem ken is dat meer omdat hij de situatie niet trekt. Wilt nergens tussen staan, maar uit zijn abtwoorden en de dingen die hij zegt maak ik wel op dat hij me toch wel leuk vindt maar dat hij op een of andere manier niet durft... maar goed, gaat nu niet om mij, waar ik naartoe wil... mijn omgeving verklaart me ook voor gek en zeggen dat ik hem moet vergeten, dat ik puur een tussendoortje was, maar zij hebben de gespreķken tussen ons niet gelezen of bijgewoond. Soms moet je je eigen gevoel volgen en heel veel geduld hebben. Sterkte met alles.
Alle reacties Link kopieren
Wat mis jij nou precies in die ander?
En waarom wil jij hem zo nodig in jouw leven houden en niet loslaten?
Heb je die vraag jezelf al eens gesteld?

Waarom trek jij het jou zo aan dat hij geen contact meer wil?
hoe komt het dat jij het niet kan loslaten wat er is gebeurd en verder gaan?
Is het het gevoel gewild te zijn? Geliefd te zijn?
Wat geeft hij wat jouw man niet geeft?

Misschien is het verstandig even afstand te nemen van alles en iedereen en jezelf terug te vinden.
“I am rarely bored alone; I am often bored in groups and crowds."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven