ik weet het even niet zo goed

19-03-2018 18:00 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik plaats dit bericht onder het account van een vriend.

Ik ben een man 37 jaar en heb 10 jaar relatie achter de rug.
Afgelopen december ben ik een leuke meid tegen gekomen, hier klikt het ontzettend goed mee, ik wist niet wat me overkwam.
Ik heb dit meisje af en toe gezien en zijn we wat leuks gaan doen. Er is niets gebeurd verder.
Ze blijft door mijn hoofd zweven. Ik heb het idee dat zij mij ook leuk vindt, alleen vertrouwd ze me niet zo. Ze laat duidelijk merken dat ze denkt dat ik dit met meerdere vrouwen doe, terwijl ik in een relatie zat. Nu heb ik met mijn partner de relatie verbroken na 10 jaar. Het liep al jaren niet zo lekker en uiteindelijk hebben we samen een punt erachter gezet. Los van het feit dat ik iemand anders ontmoet heb, is dit het beste. Op dit moment heb ik even rust nodig van de situatie. Ik hoop alleen dat dit meisje me de tijd gunt. Ik vind het ook oneerlijk richting mijn ex partner om meteen met iemand anders te daten. Ik krijg dit meisje wat ik leuk vind alleen niet duidelijk gemaakt dat ik te vertrouwen ben en ook het feit dat ik tijd nodig heb om alles te verwerken. Ik ben een grote denker en vind het lastig om mijn emoties uit te spreken. Ik durf niet zo goed uit te spreken dat ik stapel gek op haar ben. Ik hoop daarnaast ook niet dat ze haar interesse in mij verliest, als het contact de komende tijd wat minder zal zijn.

Groetjes Ben
Je moet meisjes met rust laten als je 37 bent.
Gaan jij of je vriend dit topic ook verwijderen?

Ben jij net als die vriend van je ook een vreemdganger?
Alle reacties Link kopieren
Als je op het moment dat je haar ziet teveel nadenkt en je emoties niet kunt uiten zou ik haar een app/klein briefje/kaart schrijven. Waarom? Omdat je zegt dat het contact komende tijd minder zal zijn en je niets tegen haar uitspreekt.
Je zou er ook voor kunnen kiezen niets te doen. Vanuit jouw perspectief heb je tijd nodig om je relatiebreuk te verwerken en mogelijk andere "zaken". Haar perspectief is dat ze van alles wil, maar met wantrouwen naar jou of je niet nog meerdere partners op het oog hebt en dus geen enkele zekerheid krijgt.
Ik denk dat als je haar echt ziet zitten, dat je haar dat wel op de een of andere manier duidelijk moet maken en goed duidelijk.
anoniem1983x schreef:
19-03-2018 18:00
Ik plaats dit bericht onder het account van een vriend.
Tuurlijk.
Neem eerst de tijd, alle tijd die jij nodig hebt om je afgesloten relatie te verwerken.

Pas dan heb je eventueel ruimte voor dat nieuwe meisje.

Of zij je dan ook nog leuk vind ? Time will tell.

Overhaast in elk geval niks.
Heb je het over een meisje of over een vrouw?
Geen zin meer om te reageren
als de OP toch leeggegooid gaat worden.
Abigail__ schreef:
19-03-2018 18:29
Geen zin meer om te reageren
als de OP toch leeggegooid gaat worden.
Huh, de OP in helemaal niet leeggehaald
Meisjes willen geen vent van bijna 40
Bjort schreef:
19-03-2018 18:30
Huh, de OP in helemaal niet leeggehaald

Deze niet nee.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
19-03-2018 18:02
Je moet meisjes met rust laten als je 37 bent.
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
19-03-2018 18:33
Meisjes willen geen vent van bijna 40
Vrouw van 28 jaar
Star² schreef:
19-03-2018 18:36
Deze niet nee.
Er worden idd wel veel OP's leeggehaald maar goed ik had nog niet de indruk dat het hier ook ging gebeuren
Alle reacties Link kopieren
Als je al 37 jaar bent praat je niet meer over een meisje maar een vrouw, ik neem aan dat hij het wel bij een rijper meisje (Vrouw) houden!!
anoniem1983x schreef:
19-03-2018 18:42
Vrouw van 28 jaar
Noem haar dan geen meisje

Laat het gewoon even op zijn beloop, je hoeft niet gelijk in een nieuw liefdesavontuur te stappen.
Sip2608 schreef:
19-03-2018 18:45
Als je al 37 jaar bent praat je niet meer over een meisje maar een vrouw, ik neem aan dat hij het wel bij een rijper meisje (Vrouw) houden!!
Ik vind het wel een schattige benaming . Heb wel eens een hoogbejaarde man over " zijn meisje " (zijn vrouw natuurlijk) horen praten .

Maar in dit geval misschien niet zo gepast omdat hij (nog) niks met haar heeft .
Julia10 schreef:
19-03-2018 18:51
Ik vind het wel een schattige benaming . Heb wel eens een hoogbejaarde man over " zijn meisje " (zijn vrouw natuurlijk) horen praten .

Maar in dit geval misschien niet zo gepast omdat hij (nog) niks met haar heeft .
Ik krijg daar juist de kriebels (geen positieve) van
Bjort schreef:
19-03-2018 18:55
Ik krijg daar juist de kriebels (geen positieve) van
Het kan wel wat kleinerend klinken idd .

Is TO dezelfde als "vriend van dat account" ? Daar zou ik echt de kriebels van krijgen. Geen vriendelijke .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven