Afsprekenmetmeisjegezelligheiderachterkomendatikhaarleukvind

21-04-2018 11:20 11 berichten
Ik heb gisteren voor de tweede keer in een jaar met een oud collega/ vriendin voor de gezelligheid afgesproken(dus geen date en ook vanuit mij zelf niet met die gedachten). Maar ik ben er eigenlijk wel achtergekomen dat ik haar leuk vind. Hoe breng je zoiets dan?
Alle reacties Link kopieren
Nog een paar keer afspreken en dan zien of het een bevlieging is, en of zij wat voor je voelt.

(En waren je spaties op in je titel?)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je kunt voorstellen om een keer op date te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Stel nog een keer date / afspraak voor.
Op korte termijn dan. Merk je meteen of ze daar zin in heeft, of dat ze één keer per 6 maanden bijkletsen genoeg vindt.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Nog een keer afspreken. Zeggen dat je het erg gezellig vind met haar. En dan maar zien hoe zij er op reageerd.
Onze tijd is nu.
Je hoeft niet je hele openingspost in de topic-titel te proppen he.
Alle reacties Link kopieren
Wauw. je hebt een ienieminie bugje op het forum ontdekt. Het kan geen woorden afbreken in de titel.

Weg slick design.;-)
óu sont les neiges d'antan

merano schreef:
21-04-2018 12:09
Wauw. je hebt een ienieminie bugje op het forum ontdekt. Het kan geen woorden afbreken in de titel.

Weg slick design.;-)
Da's geen net ontdekte bug hoor. De hele website zit trouwens vol met bugs. Ergens zit een webbouwer die beter een andere baan kan zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, die titel :rofl: .

Als je het haar vertelt zou ik trouwens wel spaties gebruiken hoor, anders wordt het wel moeilijk te ontcijferen voor haar.
himalaya schreef:
21-04-2018 11:28
Nog een paar keer afspreken en dan zien of het een bevlieging is, en of zij wat voor je voelt.

(En waren je spaties op in je titel?)
Nee maar anders paste de titel niet bedankt voor de tip
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
21-04-2018 12:11
Da's geen net ontdekte bug hoor. De hele website zit trouwens vol met bugs. Ergens zit een webbouwer die beter een andere baan kan zoeken.
Je denkt dat het maar 1 webbouwer is? :sarcastic:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven