Ervaring met relatiebureau's?

23-05-2018 05:53 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Allemaal,

Ik ben 28 jaar en heb ondanks mijn leeftijd helaas de liefde nog niet gevonden (nog nooit gekust, nooit sex,,...). Dit komt grotendeels omdat ik geen "lot uit de loterij" ben en ook omdat ik verlegen ben (wordt aan gewerkt via therapie en allerhande want ben vroeger zwaar gepest geweest). Mijn gebrek aan ervaring is helaas iets dat me meer en meer onzeker maakt. Seks en relaties zijn overal, en mijn vrienden en vriendinnen die er constant over opscheppen helpen me niet echt vooruit.

Op spontane wijze ben ik dus niemand tegengekomen. Datingsites heb ik ook geprobeerd maar daar heb ik geen succes mee gehad, het heeft het beetje zelfvertrouwen dat ik had zelfs nog meer omlaag gehaald.

Iemand stelde me voor om naar een relatiebureau te starten, Daar kan je dan uw voorkeuren zeggen en proberen ze u te koppelen met iemand waarmee het zou klikken. Ik heb al op internet gekeken en het enigste wat ik merk is dat het vrij duur is... Daarom vroeg ik me af of mensen hier enige ervaring hebben met relatiebureau's en of ze eventueel er mij goede kunnen aanbevelen (ik woon op grens met België dus Belgische bureau's mogen ook!).

Daarnaast vraag ik me af in hoeverre ze met uw voorkeuren rekening houden. Als ik eerlijk ben, zou ik liefst een vrouw vinden die even ervaringloos is als ik, omdat het veiliger en vooral specialer aanvoelt om ervaringen met iemand te delen voor wie het ook allemaal nieuw is. Ik kan helaas niet aanvoelen of een vrouw geen ervaring heeft, en of ik zo iemand ooit nog tegenkom is nog maar de vraag. Als ik dit als voorkeur opgeef, houdt het relatiebureau dan hiermee rekening, of is het niet mogelijk om bepaalde "harde eisen" op te geven?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of er veel aanbod is bij een relatiebemiddelingsbureau, omdat er op internet zoveel mogelijk is.
Mijn idee van zo’n bureau is dat er mensen heen gaan die zelf moeite hebben met contacten aangaan. Dat kan natuurlijk prima zijn, maar de spoeling zal wat minder zijn en daardoor heb je de kans dat een mogelijke date verder van je afwoont. En dat zou ik zelf niet zo leuk vinden, omdat je elkaar goed wilt leren kennen en misschien spontaan wat af willen spreken?

Ik zou niet als eis stellen dat iemand geen ervaring moet hebben. De eerste keer dat je iets doet met elkáár is speciaal.

Kun je geen oriënterend gesprek hebben met zo’n bureau? Of googlen op naam + recensies?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Een kennis van mij, die klaar was met online datingsites en fake-mannen, heeft trouwens gewoon tegen vrienden en familie gezegd: ik ben die datingsites zat, mochten jullie nog een leuke single collega/broer/buurman/teamgenoot hebben: het eerste drankje is van mij!
Ze heeft er enkele dates aan over gehouden, mensen kenden haar en potentiële date, en dachten dat ze wel bij elkaar zouden passen. En nu woont ze samen met een man die ze via dit ‘koppelsysteem’ heeft gevonden.

Niks mis mee wat mij betreft.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Weggegooid geld, dat is mijn ervaring. Ik heb honderden euro's betaald voor een uitgebreid intakegesprek, vervolgens werd ik door iemand anders bemiddeld. Vond ik al vreemd. Daarna nog eens een abonnement wat ook niet goedkoop was, en toen kreeg ik hooguit een match per maand. Na drie matches waarvan twee echt totaal niet bij me pasten, heb ik de stekker eruit getrokken. Ik raad het niemand aan.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met relatiebureaus want ik heb mijn vriend via internet gevonden.

Iedereen is intussen wel zo handig met internet en zeker de vrouwen in de leeftijdscategorie die jij zoekt, dat ze hun geld echt niet aan dure relatiebureaus gaan besteden.

Je zal dus erg weinig keus hebben.

Je kan beter verder gaan met internetdaten. Wil je succes hebben dan moet je realistisch zijn.

Jij ligt blijkbaar niet goed in de markt. Dan heeft het geen zin om berichtjes te sturen naar bloedmooie dames die wel goed in de markt liggen.

De meeste vrouwen van 28 hebben wel ervaring. Dus de eis van een vrouw die ook geen ervaring heeft kun je beter laten vallen want dan beperk je gewoon heel erg je keus.

Het gaat erom dat het klikt. Dat je kan lachen samen, een goed gesprek kan hebben, een beetje dezelfde interesses hebt, elkaar aantrekkelijk vindt.

Wat doet het er toe of de ander meer ervaring heeft. Dat je geen vrouw wil die al kinderen heeft of die al gescheiden is dat snap ik wel.
Maar een vrouw zonder relatie ervaring daar beperk je jezelf mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat Himalaya zegt lijkt mij ook een goed idee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen ervaring mee, wel met online daten. Ik kan me voorstellen dat dat geen goed doet voor je zelfvertrouwen. Ook niet echt leuk dat je vrienden/vriendinnen op jullie leeftijd nog opscheppen over seks. Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die ook weinig ervaring hebben, die ga je echt nog wel tegenkomen! Let er wel op dat je je niet blauw betaalt aan zo'n bureau, lees reviews etc.
...
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kun je bij een relatiebureau bepaalde harde eisen stellen. Maar dan zit ik zelf te denken aan leeftijd, omgeving waar iemand woont, wel/geen kinderen.
Maar eisen dat iemand onervaren is... persoonlijk vind ik dat nogal creepy overkomen. Veel mensen hebben op jouw leeftijd al wel wat ervaring, al is het maar dat ze gezoend hebben. Natuurlijk zijn er ook mensen die dat niet hebben, maar die groep is gewoon heel klein en de groep die bij een relatiebureau zit is ook niet groot. Je maakt zo je vijver wel heel klein.

En: Seks en relaties zijn overal, en mijn vrienden en vriendinnen die er constant over opscheppen helpen me niet echt vooruit.
Ik vraag mij af of je vrienden er echt over opscheppen of dat ze het er gewoon over hebben en jij jaloers bent...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en kennis die ‘gekoppeld’ is, was niet gefrustreerd of wanhopig. Ze stond gewoon open voor een date, het was geen must.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zijn er op die leeftijd serieus mensen die opscheppen over de seks die ze hebben? Ik zou die verhalen van vrienden sowieso met een korreltje zout nemen.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen alvast bedankt voor de reacties, ik heb al online gekeken naar sites met reviews en dergelijke, maar dat is constant hetzelfde. Het is inderdaad duur dus zou dan niet fout willen uitkomen.

Wat het koppelsysteem betreft heb ik vroeger ook op die manier een paar dates gehad. Het is helaas op niks uitgedraaid. Het jammere is wel dat vrienden nieuwsgierig zijn en alle details over de date vragen aan haar. Volledig vrij en drukloos daten is het dan ook niet.

Bij het internetdaten like ik natuurlijk niet enkel de foto's, teksten van bloedmooie meisjes. Ik ben me zelfbewust dat ik niet de mooiste ben en bij hun geen kans maak. Als ik ze al een beetje mooi vind is het voor mij al goed, uiteindelijk moet de klik er zijn om verder te gaan.

Jammer dat iemand het creepy vindt dat ik geen ervaring heb of hierom vraag. Bij de enkele dates die ik heb gehad werd telkens weer de vraag gesteld hoelang het geleden is of ik een relatie heb gehad en dergelijke (terwijl ik die vragen het liefst vermijd op een eerste of tweede date). Ik ga natuurlijk niet liegen hierover! Helaas blijkt onervarenheid een grote afknapper te zijn, uiteindelijk kwam het er min of meer op uit dat ze een minimale ervaring willen en geen "gedoe" met iemand die groen achter de oren is. Het is ook in dat opzicht dat ik me deze vraag stelde.

Tenslotte over het opscheppen over seks. Het verschil over het opscheppen en het er "gewoon over hebben" is wel klein soms. Het hangt er vooral van af hoever je in detail treedt en of het enige relevantie heeft. Wat voor nut heeft het dat je vrienden weten hoeveel seks je hebt gehad, met wie, hoeveel keer,....? Moet iedereen weten dat je een lekkere seksvriend hebt waar je A en B mee doet? Intieme details zou ik voor mezelf en eventueel toekomstige partner houden, maar misschien ben ik nogal ouderwets hierin...

En zelfs dan nog, ik ben ervaringloos en als ik dan jaloers ben is dat vrij normaal. Iedereen heeft zijn noden en als ik die jarenlang moet negeren dan doet dat iets met een mens.

Mocht toch iemand enige ervaring hebben met relatiebureau's (of andere ideeën die misschien helpen), let me know!
Alle reacties Link kopieren
Als je al begint met jezelf 'geen lot uit de loterij' te noemen denk ik dat je dat ook uitstraalt en dat maakt erg onaantrekkelijk. Wellicht ben je niet de knapste; soit, talloze onknappe mensen lukt het om een partner te vinden. Je hebt geen ervaring; dat kan aan van alles liggen maar maakt je niet per se een minder geschikte partner.

Ik denk dat je onzekerheid de grote bottleneck is en dat goede therapie veel meer voor je gaat doen dan een relatiebureau.


Wat betreft vragen over je relatiegeschiedenis: natuurlijk lieg je daar liever niet over, maar er een beetje omheen kletsen 'dat is alweer een tijd geleden; en jij?' of een contact/date met een vrouw noemen in plaats van een 'echte' relatie is ook een mogelijkheid. Ik denk inderdaad dat het vrouwen afschrikt als een man nog nooit een relatie gehad heeft. Ik zou er vaag over blijven; je kunt er later altijd nog dieper op ingaan.

Zelf heb ik mijn man via een soort single-reis ontmoet; dat kost natuurlijk wel geld maar je hebt dan wat meer gelegenheid en tijd om anderen te leren kennen, ik voelde veel minder druk. En ontmoet je niemand, dan heb je waarschijnlijk toch een leuke vakantie/weekendje weg.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbare problematiek waar ik ooit zelf mee te maken had. Ik heb me zelfs ingeschreven bij een bureau maar de volgende dag geannuleerd omdat ik de druk die uitging van de hoge kosten toch niet zag zitten.

Waar je mogelijk wel iets aan hebt is een single coach. Ik ken er één die allerlei activiteiten en workshops organiseert maar ook op maat gesneden hulp m.b.t. psyche en dating. Ik denk dat steun in de rug hierin wel fijn is.

Je idee dat je liever een onervaren vrouw vindt zit wel een kern van waarheid in, dat heb ik zelf ervaren. Meer algemeen zul je je gewoon eerder op je gemak voelen en aansluiting hebben met een eveneens wat rustiger type vrouw ook al heeft ze wel eerder een relatie gehad.
Alle reacties Link kopieren
@Karelsen: Ik was op mijn 43ste (vorig jaar) nog maagd, nooit een relatie gehad. Inmiddels al wel een ontzettend fijne relatie gehad. Ben weer op zoek naar een nieuwe vriendin!

4 jaar geleden was mijn zelfvertrouwen ook gezakt tot onder het nulpunt. En ook was ik jaloers en ontzettend gefrustreerd. En ik voelde me een ontzettende loser.

Ik ben op mijn 40ste gestort op persoonlijke ontwikkeling en ik heb een aantal coachingstrajecten en trainingen doorlopen. Dat leverde niet direct een vriendin op maar wel een veel leuker leven. Ik heb het idee dat ik niet meer aan de kant sta.

In de groepen heb ik mannen van een training heb ik twee ontmoet van 25jr en 48jr die allebei ook nog geen ervaring hadden. En die hebben allebei inmiddels wel ervaring. Eentje heeft al een relatie van 2 jaar.

Ik zou graag met je in contact willen komen om tips uit te wisselen. Ik heb ontzettend veel gehad aan lotgenoten.
Alle reacties Link kopieren
@Aureel: ik ben zelfbewust en weet goed genoeg hoe "knap" dat ik ben. Uitstraling en uiterlijk zijn uiteindelijk ook maar een cirkelredenering: Afwijzing op uiterlijk->onzekerheid->negatieve uitstraling->uitstraling en andere negatieve dingen vallen meer op en dus nog afwijzing->etc...

Voor mijn onzekerheid volg ik al therapie (zie mijn OP), maar uiteindelijk moet je de stap toch ooit zetten. Het kan lang duren voordat ik over helemaal tiptop zelfzeker ben, en hoe langer ik wacht, hoe moeilijker alles wordt.

"Je hebt geen ervaring; dat kan aan van alles liggen maar maakt je niet per se een minder geschikte partner." In theorie klinkt dat mooi, maar in de praktijk blijken weinig mensen zo objectief hiernaar te kijken. Ervaringloos zijn zal altijd als een "rode vlag" worden aanzien.

Wat mijn relatiegeschiedenis betreft: wat jij voorstelt houdt voor mij nog steeds leugens in, daarbij valt het een vrouw sowieso op als er vaag over wordt gedaan, zeker in combinatie met onzekerheid. In dat geval zal ze haar conclusies trekken zonder dat je uw situatie kan uitleggen.

@ooitverlegen: Ik ben blij dat iemand het begrijpt en dat ik mezelf niet als gestoord moet beschouwen. Iemand zonder relatie-ervaring vragen is inderdaad te beperkend, maar zou vooral iemand willen die op dezelfde toonlengte zit. Het hangt uiteindelijk ook van vrouw tot vrouw af.

Jullie beiden bedankt voor de reacties! Ik neem jullie voorstellen ook in overweging!
Alle reacties Link kopieren
Het is wel jammer dat je ervaring hebt dat het als negatief wordt gezien! De tip van Aureel om er creatief omheen te praten heb ik vaker gelezen op een ander forum. Misschien afhankelijk van wie je tegenover je hebt kun je er juist weer beter open over zijn. Bedenk dat het ook een voordeel kan zijn want sommige ervaring of exen zijn geen winst.

Mijn gevoel zegt wel dat dit soort problemen minder aan de orde zullen zijn als je iemand spontaan ontmoet i.p.v. een dating situatie. Dan krijg je meer de kans jezelf te laten zien voordat er een oordeel wordt gevormd op basis van een date gesprek. Hoe zien anderen jou in een relatie?

Hoe kom je erbij jezelf als gestoord te zien :P Het gaat zeker om iemand op dezelfde toonhoogte/ golflengte te vinden. Dan moet bovenstaand probleem geen rol spelen.
Alle reacties Link kopieren
Aureel schreef:
23-05-2018 12:25
Als je al begint met jezelf 'geen lot uit de loterij' te noemen denk ik dat je dat ook uitstraalt en dat maakt erg onaantrekkelijk. Wellicht ben je niet de knapste; soit, talloze onknappe mensen lukt het om een partner te vinden. Je hebt geen ervaring; dat kan aan van alles liggen maar maakt je niet per se een minder geschikte partner.

Ik denk dat je onzekerheid de grote bottleneck is en dat goede therapie veel meer voor je gaat doen dan een relatiebureau.


Wat betreft vragen over je relatiegeschiedenis: natuurlijk lieg je daar liever niet over, maar er een beetje omheen kletsen 'dat is alweer een tijd geleden; en jij?' of een contact/date met een vrouw noemen in plaats van een 'echte' relatie is ook een mogelijkheid. Ik denk inderdaad dat het vrouwen afschrikt als een man nog nooit een relatie gehad heeft. Ik zou er vaag over blijven; je kunt er later altijd nog dieper op ingaan.

Zelf heb ik mijn man via een soort single-reis ontmoet; dat kost natuurlijk wel geld maar je hebt dan wat meer gelegenheid en tijd om anderen te leren kennen, ik voelde veel minder druk. En ontmoet je niemand, dan heb je waarschijnlijk toch een leuke vakantie/weekendje weg.
Dit! Alles hieraan!

Ik heb een keer iets heel moois gehoord: you can't love others if you don't love yourself, and others can't love you if you don't love yourself.

Verder is uiterlijk zeker niet zo belangrijk als je denkt. Een van mijn beste vriendinnen is zeker niet de knapste, zeg maar gerust dat ze volgens de huidige schoonheidsstandaarden niet moeders mooiste is, maar ze heeft hele uitgebreide seksuele avonturen gehad en zit nu in een relatie met een geweldige man. Daarentegen heb ik een paar superknappe vriendinnen en redelijk-knappe vriendinnen die al jaren geen vriend hebben gehad of zelfs nooit.

Als ik op een date zou zijn met een jongen die ik oprecht leuk vond, maar opeens noemde hij zichzelf "niet echt een lot uit de loterij" of op een andere manier op zichzelf neer zou kijken (en niet op een humoristische manier), zou ik me ook afvragen wat ik dan nog met hem doe. En dat heeft dan niets met zijn uiterlijk/opleiding/familie/etc. te maken, maar puur met persoonlijkheid en zelfvertrouwen. En je moet ook uitkijken dat je met deze houding straks op/tussen je dates niet te aanhankelijk wordt aan 1 persoon, waardoor die het ook spaans benauwd krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Karelsen schreef:
23-05-2018 13:23
@Aureel: ik ben zelfbewust en weet goed genoeg hoe "knap" dat ik ben. Uitstraling en uiterlijk zijn uiteindelijk ook maar een cirkelredenering: Afwijzing op uiterlijk->onzekerheid->negatieve uitstraling->uitstraling en andere negatieve dingen vallen meer op en dus nog afwijzing->etc...

Voor mijn onzekerheid volg ik al therapie (zie mijn OP), maar uiteindelijk moet je de stap toch ooit zetten. Het kan lang duren voordat ik over helemaal tiptop zelfzeker ben, en hoe langer ik wacht, hoe moeilijker alles wordt.

"Je hebt geen ervaring; dat kan aan van alles liggen maar maakt je niet per se een minder geschikte partner." In theorie klinkt dat mooi, maar in de praktijk blijken weinig mensen zo objectief hiernaar te kijken. Ervaringloos zijn zal altijd als een "rode vlag" worden aanzien.

Wat mijn relatiegeschiedenis betreft: wat jij voorstelt houdt voor mij nog steeds leugens in, daarbij valt het een vrouw sowieso op als er vaag over wordt gedaan, zeker in combinatie met onzekerheid. In dat geval zal ze haar conclusies trekken zonder dat je uw situatie kan uitleggen.

@ooitverlegen: Ik ben blij dat iemand het begrijpt en dat ik mezelf niet als gestoord moet beschouwen. Iemand zonder relatie-ervaring vragen is inderdaad te beperkend, maar zou vooral iemand willen die op dezelfde toonlengte zit. Het hangt uiteindelijk ook van vrouw tot vrouw af.

Jullie beiden bedankt voor de reacties! Ik neem jullie voorstellen ook in overweging!
Je ziet dingen ook niet heel erg van de zonnige kant he?

Als je nou om te beginnen eens van het positieve uitgaat. Wat heb jij te bieden?

Een niet onknappe, zelfbewuste man, nog jong, geen kids, geen moeilijk rugzakjes met lastige relatie-ervaringen, wil en kan aan zichzelf werken (therapie), kan de dingen goed formuleren (zien we hier), heeft (seksueel zeer actieve :-D ) vrienden, gaat bewust om met geld (spendeert het niet zomaar aan relatiebureau zonder goed te onderzoeken of dit iets oplevert) staat open voor een leuk contact!

En dan ken ik je nog niet eens in het echt. Dit is wat ik zomaar uit je posts kan halen. Je hebt vast nog een leuke baan, hobbies, bent financieel zelfstandig, etc. etc.

Mocht ik jong zijn, dan zou ik het wel weten :-) Liever een serieuze man als jij dan allerlei blaaskaken die tig vrouwen hebben afgewerkt.

Je mag er zijn!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me weggegooid geld. en ik heb het gevoel dat zulke relatie bureaus een beetje misbruik maken van de wanhoop van hun klanten?
Alle reacties Link kopieren
Aureel schreef:
23-05-2018 19:02
Je ziet dingen ook niet heel erg van de zonnige kant he?

Je mag er zijn!
Het is natuurlijk de uitdaging die mindset te vervangen door ééntje die beter bij TO past.

Verder een top post, mooi!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit contact gehad met 2 verschillende bureau's. Het eerste was 'Duet', het relatiebureau van Rika Ponnet. Ik had via internet een vragenlijst moeten invullen. Een vraag hierin was hoe ver ik zou willen rijden voor een date. Ik had hier 20km op ingevuld, met het gedacht 'als de andere ook 20km zou moeten rijden wil het zeggen dat we 40km uit elkaar wonen, persoonlijk vind ik dat ver genoeg.
De dag erna kreeg ik reactie terug van hun en ze raadde me aan om die afstand toch tot 50km uit te trekken om maximaal resultaat te hebben. Maar ik ga echt geen 50km rijden voor een date! Ik woon in West Limburg, ik wil geen relatie zoeken met iemand die in West-Vlaanderen woont, niet omdat het een West-Vlaming is, maar gewoon wat afstand betreft! Nadat ik nogmaals aangaf dat ik die 50km echt niet zag zitten lieten ze me weten dat ze mij dan niet konden verder helpen. Bij hun zou het zo'n 900 euro per jaar kosten + dan nog eens de benzine die je op rijd voor die dates... Voor mij speelden die benzine kosten niet mee aangezien ik een firmawagen heb, maar ik kan me best voorstellen dat dit voor anderen wel uitmaakt!

Daarna heb ik 2x een contact formulier ingevuld via B-loved, maar ik heb hier nooit reactie op terug gehad. Ik weet dus niet hoe zij werken maar als ze na 2x nog niet reageren zegt dat wel genoeg vind ik persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
23-05-2018 17:25
Het is wel jammer dat je ervaring hebt dat het als negatief wordt gezien! De tip van Aureel om er creatief omheen te praten heb ik vaker gelezen op een ander forum. Misschien afhankelijk van wie je tegenover je hebt kun je er juist weer beter open over zijn. Bedenk dat het ook een voordeel kan zijn want sommige ervaring of exen zijn geen winst.

Mijn gevoel zegt wel dat dit soort problemen minder aan de orde zullen zijn als je iemand spontaan ontmoet i.p.v. een dating situatie. Dan krijg je meer de kans jezelf te laten zien voordat er een oordeel wordt gevormd op basis van een date gesprek. Hoe zien anderen jou in een relatie?

Hoe kom je erbij jezelf als gestoord te zien :P Het gaat zeker om iemand op dezelfde toonhoogte/ golflengte te vinden. Dan moet bovenstaand probleem geen rol spelen.

Voor een potentiële partner kan het misschien zelfs interessant zijn dat je geen ervaring hebt. Geen slechte gewoontes die afgeleerd moeten worden, ze hoeft zich niet druk te maken of die ene ex die toch wel veel contact met je zoekt.

Weet je een vriend van mij was ook vrij 'laat' en hij werd er wel eens mee geplaagd, maar het werd niet raar gevonden. Hij heeft zelf wel eens gezegd, dat het er gewoon niet van kwam. Hij was niet iemand voor een one-night-stand of een vakantieliefde, daar was hij te verlegen voor. Zijn huidige vriendin vond het in ieder geval geen afknapper, want anders was niet al jaren zijn vriendin.

En ik schreef dat ik het creepy vond dat je persé iemand wil zonder ervaring, niet dat ik het creepy vind dat je geen ervaring hebt. Er zijn zoveel redenen dat het er niet van gekomen is. En of het een afknapper is, is over het algemeen een combinatie van factoren. Als zo'n date je helemaal het einde vindt, dan vindt ze het mogelijk gewoon romantisch/leuk/niet boeiend.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
@Mandarijntje1: Bij mensen die ik ken met relaties via Internet zijn dat heel normale afstanden hoor. Als je iemand dichtbij zoekt kan het dus veel langer duren en zit je misschien aan meermalen dat jaarbedrag. Vanuit die gedachte vind ik het niet raar dat ze aanraden de afstand groter te kiezen! Als je het echt belangrijk vindt iemand in de eigen omgeving te vinden kun je misschien beter andere mogelijkheden zoeken.
ooitverlegen wijzigde dit bericht op 23-05-2018 19:42
1.94% gewijzigd
Dit is natuurlijk kansloos.

Mijn tip: doe iets aan je zelfbeeld en ga ook gewoon lekker leven in plaats van zo bezig te zijn met wat je niet hebt. Juist dat maakt je onaantrekkelijk en ook wanhopigheid is erg afstotelijk.
Alle reacties Link kopieren
@Perzina: Lekker makkelijk om het kansloos en wanhopig te noemen.

TO is bezig aan zijn zelfbeeld te werken en graag een relatie willen is niets mis mee, zeker niet als je 28 bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven