Wat wil mijn ex?

24-05-2018 16:58 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben een meisje van 22 jaar oud en zou graag jullie mening horen over de situatie met mijn ex en wat hij nu eigenlijk bedoelt?


Wij zijn in november uit elkaar gegaan. Uit het niks had hij de beslissing gemaakt om het gedaan te maken. We hadden echt een goede relatie van twee jaar en ik zag dit niet aankomen. Hij vertelde me dat het wat te veel voor hem is. De werkdruk, een lief hebben en hij in de knoop zit met zichzelf. Hij zei dat hij me nog graag zag maar het niet meer gaat. Mijn wereld stortte volledig in op dat moment. Weken erna bleef hij sturen. De berichten waren echt dubbelzinnig dus kreeg ik steeds weer hoop dat het goed zou komen. We hebben ook elkaar nog hierin gezien en toen deden we steeds zoals een koppel en vertelde hij me ook dat hij me echt graag ziet en hij niet weet wat hij moet doen en nog emotionele dingen. Paar weken voor oudejaar heb ik gevraagd om geen contact meer te hebben, ik zat erdoor. Op oudejaar stuurde hij me dat hij me miste, hij wou bellen. Twee dagen erna hadden we afgesproken en was het weer superleuk. Opnieuw hoorde ik wel dezelfde dingen en kreeg ik weer hoop. Dit duurde weer een maand en ik was echt op. We hebben toen twee maanden geen contact gehad en plots zag ik hem terug.

Hij kwam naar me toe en wou met me praten. Hij vertelde dat hij me nog altijd even graag ziet, hij niet zonder me kan en het misschien opnieuw wil proberen. De volgende dagen hebben we hier serieuze gesprekken over gehad en ook alles gezegd wat in die tussentijd was gebeurd. Op vlak van communicatie waren wij heel sterk. We hadden terug contact en na enkele weken merkte ik weer dat hij zich ander gedroeg en we waren nog niet eens samen. Als ik vroeg om af te spreken kon hij steeds niet. Toen ben ik eindelijk sterk geweest en gezegd dat ik weg was. Dat ik nu mijn eigen leven ga leiden, hem niet meer wil horen en ik wel zal zien wie op mijn pad verschijnt. Hij werd kwaad en snapte het niet. Hij wou me duidelijk niet loslaten, maar ik was het ik was het beu .

Daarna zag ik hem terug op een feest. Hij kuste me. Ik voelde me erna niet emotioneel, waar hij wel. Enkele dagen nadien zocht hij contact en vroeg of hij me nog eens kon zien. Hij kwam langs. Het was superleuk en leek zoals vroeger. Ik vroeg dan van ja zie je me nog graag en hij zei ja tuurlijk. Nog steeds elke dag denk ik aan jou. ik vertelde hem dat ik geen vrienden kon zijn en hij snapte dat en zei ook dat hij me niet als een vriendin ziet, maar als het meisje dat ie graag ziet. Heel raar. Bij het afscheid vroeg ik van wat gaat er nu gebeuren? Hij zei dat hij wat meer contact wil en in de grote vakantie ook eens een dag samen iets wil doen. Ik zei dan van ja wat is het nut daarvan als we geen vrienden kunnen zijn. Hij zei dan ja we zien dan wel, tis toch raar dat na al die maanden ik nog steeds niet zonder jou kan. Hij vertelde me ook dat hij zich al veel beter voelt en hij nu gewoon bang is dat een lief niet in zijn leven past…

Daarna heb ik hem nu om de drie dagen al gehoord. Ik vertik het om zelf iets te sturen, want ik wil sterk in mijn schoenen blijven staan. Hij is wel echt lief. Wat moet ik hier nu mee en hoe ga ik hier het best mee om? Ik zie die jongen nog steeds graag, maar ik bescherm mezelf en zoek er niks achter.
Alle reacties Link kopieren
ja je staat echt sterk in je schoenen, en jezelf beschermen doe je ook als een kei

ga zo door hoor, goed bezig :roll:
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Deze jongen kan op dit moment geen tijd voor je maken. Jullie willen allebei iets anders. Conclusie: jullie matchen niet. Afscheid nemen is het best, want hier worden jullie alleen maar verdrietig van. Laat je niet aan het lijntje houden. Bepaal wat jij wilt en als hij dat niet kan geven, dan vaar je je eigen koers. Wie weet loop je hem over een tijd weer tegen het lijf. Misschien staat hij er dan anders in, en als jullie dan nog iets voor elkaar voelen, kun je wel weer verder zien.
Alle reacties Link kopieren
Vraag: Wat wil jouw Ex?
Antwoord: Een gehoorzaam stilzwijgend slaafje waar hij op afroep zijn lul in leeg kan schudden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet zo belangrijk wat jouw ex wil. Wat wil jij?
Alle reacties Link kopieren
Je laat over je heen lopen en je gebruiken. Ben je zelf bij he? Hij wil gewoon neuken als hij daar zin in heeft, verder niks.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Hij houdt je aan het lijntje .....Ik zou alle banden verbreken maar ik snap dat dat niet makkelijk is toch moet je het doen Ik heb het ook meegemaakt en het kost jouw jaren van je leven en hij gebruikt je gewoon sterkte
Hmm... jij hier ?
Alle reacties Link kopieren
Hij wil wel contact, maar alleen onder zijn voorwaarden en die zijn voor jou veel onvoordeliger dan een gewone partnerrelatie.

Hij vermoedt dat je nog van hem houdt en dus probeert hij jou op die manier toch nog te strikken voor seks af en toe (wanneer hij zin heeft).
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Poloppie schreef:
24-05-2018 17:19
Het is niet zo belangrijk wat jouw ex wil. Wat wil jij?
ik wil stiekem nog altijd samen met hem verder gaan. Maar nu hou ik me sterk en vind ik het ook leuk zo. Ik voel me niet verdrietig ofzo...
Alle reacties Link kopieren
xtro_ortx schreef:
24-05-2018 17:14
Deze jongen kan op dit moment geen tijd voor je maken. Jullie willen allebei iets anders. Conclusie: jullie matchen niet. Afscheid nemen is het best, want hier worden jullie alleen maar verdrietig van. Laat je niet aan het lijntje houden. Bepaal wat jij wilt en als hij dat niet kan geven, dan vaar je je eigen koers. Wie weet loop je hem over een tijd weer tegen het lijf. Misschien staat hij er dan anders in, en als jullie dan nog iets voor elkaar voelen, kun je wel weer verder zien.

Uhu! Ik geef je gelijk, maar we hebben dat al gedaan. Elkaar laten en nu is het telkens hem dat terugkomt?
Alle reacties Link kopieren
de dag dat je hem echt 'laat' is de dag dat je op je eigen gedrag terugkijkt en denkt.... jeetje wat ontzettend zonde van mijn tijd
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Kells96 schreef:
24-05-2018 18:02
Uhu! Ik geef je gelijk, maar we hebben dat al gedaan. Elkaar laten en nu is het telkens hem dat terugkomt?
Met 'een tijd' bedoelde ik niet een week, of een paar maanden. Ik bedoelde dat je hem beter kunt laten gaan: voor lange tijd. Gewoon niet meer zien en geen contact houden. Want hij gaat op korte termijn niet veranderen en houdt je - al dan niet bewust - aan het lijntje. Zonde van jouw tijd en energie. Er zijn zat jongens die dolgraag tijd voor je maken.
Wat ik uit het bericht filter? Hij is op zoek naar iets beters, maar wil jou geïnteresseerd houden zodat hij makkelijk terug kan als niemand anders hem wil hebben.
Alle reacties Link kopieren
Kells96 schreef:
24-05-2018 18:01
ik wil stiekem nog altijd samen met hem verder gaan. Maar nu hou ik me sterk en vind ik het ook leuk zo. Ik voel me niet verdrietig ofzo...
Je vindt het echt leuk om nu alweer drie dagen niets van hem te horen? Zo leuk dat je hem uit nijd zelf ook niks stuurt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven