25 jarig huwelijk oom en tante.

27-05-2018 17:38 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik weet dat het erg persoonlijk is, maar misschien heeft er iemand een goed idee.

Mijn vriend en ik zijn vandaag uitgenodigd voor het 25 jarig jubileum van hun huwelijk en ik heb geen idee wat we ze kunnen geven.

Ik ben hun bruidsmeisje geweest toen ze gingen trouwen. Helaas door verschillende familie omstandigheden een behoorlijke periode geen contact gehad, de afgelopen twee jaar zien we elkaar weer vaker.

Wat is leuk om te geven? Ik heb er ong €75 voor over.

Alvast bedankt voor de reacties...
Alle reacties Link kopieren
Iets leuks doen met zijn vieren? Ook om het contact weer aan te halen?
Saunabon?

Foto-reportage?
Alle reacties Link kopieren
Suikerwafel schreef:
27-05-2018 17:41
Iets leuks doen met zijn vieren? Ook om het contact weer aan te halen?
Opzich geen slecht idee, misschien kunnen we ze mee uit eten nemen. Ik hou dat in mijn gedachten.
Alle reacties Link kopieren
Dinerbon, Lekkerweg bon.
Museum of theater kaartjes.
Die dinerbonnen zijn vaak maar beperkt te gebruiken alsin weinig echt lekkere keus.

Ik zou ze ook uit eten geven of een echt uitje.

Ben gek op bonnen hoor (echt) maar die borrel en eet en hotelbonnen zijn gewoon kut. Weet ik uit ervaring.

En een VVVbon is dan weer beter geaccepteerd maar misschien niet zo leuk om te geven.
Alle reacties Link kopieren
Is dat jubileum vandaag of heb je vandaag de uitnodiging ontvangen?

Ik vond bij mijn eigen bruiloft de dinerbonnen heel fijn. Als ze verder geen verlanglijstje hebben... Of een bon voor 50€ met een mooie bos bloemen of een fles wijn.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Een fotoboek met familieherinneringen? Kun je evt bij andere mensen foto’s vragen van de periode dat jullie geen contact hadden.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Bos bloemen en 2 boeken. 1 voor hem en 1 voor haar.
Alle reacties Link kopieren
OpenHaardVuur schreef:
27-05-2018 18:26
Is dat jubileum vandaag of heb je vandaag de uitnodiging ontvangen?

Ik vond bij mijn eigen bruiloft de dinerbonnen heel fijn. Als ze verder geen verlanglijstje hebben... Of een bon voor 50€ met een mooie bos bloemen of een fles wijn.
De uitnodiging heb ik vandaag gekregen, anders zou het wel erg kort dag zijn om nog een cadeau te vinden.
Alle reacties Link kopieren
borboletas schreef:
27-05-2018 18:40
Een fotoboek met familieherinneringen? Kun je evt bij andere mensen foto’s vragen van de periode dat jullie geen contact hadden.
Nee dat gaat hem helaas niet worden, contact met de rest van de familie heb ik eigenlijk niet. Ik zal ze daar wel zien maar ga niet vooraf comtact met ze zoeken.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
27-05-2018 18:43
Bos bloemen en 2 boeken. 1 voor hem en 1 voor haar.
Wel goede boeken......
Castor1975 schreef:
27-05-2018 19:24
Wel goede boeken......
Ja, geen pulp in een pocket. Mooi gebonden boek over een interessant onderwerp of literatuur. Of waar oom en tante van houden.
Alle reacties Link kopieren
Een mooie foto ingelijsd van de bruiloft met jou als bruidsmeisje. En een boek uit het jaar 1993 of de krant van die dag.
Alle reacties Link kopieren
MuyBien schreef:
27-05-2018 19:59
Een mooie foto ingelijsd van de bruiloft met jou als bruidsmeisje. En een boek uit het jaar 1993 of de krant van die dag.
Goed idee, dankje!
Alle reacties Link kopieren
MuyBien schreef:
27-05-2018 19:59
Een mooie foto ingelijsd van de bruiloft met jou als bruidsmeisje. En een boek uit het jaar 1993 of de krant van die dag.
Waar kan ik zo’n krant vinden?
Alle reacties Link kopieren
lucky82 schreef:
27-05-2018 21:20
Waar kan ik zo’n krant vinden?
Even googlen op "krant van je geboortedag". Daar kan je krant uitkiezen met een datum naar keuze. Dat kan ipv geboortedag.. ook huwelijksdag van toen zijn.
Is wel leuk om geven of te krijgen.
Zo'n krant lijkt me wel leuk of een foto in een lijst maar kun je niet vragen of ze nog wensen hebben?
Ik las hierboven dingen waarvan ik dacht o wat erg als ik dat zou krijgen..

Bonnen hou ik ook niet van, ben er een paar met een flink bedrag kwijtgeraakt of gewoon nooit gebruikt omdat ik niet van de bioscoop hou, een winkel was failliet tegen de tijd dat ik dacht ja, NU echt eens iets kopen in die winkel.

Zonde, dat was al meer dan 100 euro die 2 bonnen hadden ze me maar gewoon geld gegeven. Desnoods met een kaartje in een leuke envelop.

Ook boeken is oppassen, ik heb nog gesealde boeken in de kast staan; boeit me niet of ik had het boek allang zelf gekocht.
Ook een film waarvan ik pas dacht goh, al 15 jaar oud weer en nog in het plastic van de Free Record Shop :D

Beter vragen, een beetje hengelen is altijd een goed idee denk ik.
Wie weet zijn ze gek op planten, doe je een klein plantje met een kaartje + plantenbon voor zeg 50,- geven. Leuke verpakking voor de bon en je hebt wat meer moeite gedaan dan de Primera binnenlopen.
Wijnproeverij als ze daarvan houden, die krant zou ik echt leuk vinden ik ga meteen googelen op mijn geboortedatum nu, doeg! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven