Verloofd maar moet ik het wel doen?

17-06-2018 23:56 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo. Ik ga over 3 weken trouwen en heb ineens fucking erge koudwatervrees.

Ik houd echt van m’n aanstaande, echt heel veel. Maar ik twijfel zo. We hebben best wat meegemaakt en mn aanstaande is ook paar x de verkeerde kant qua dames opgegaan. Hier heeft ie nog steeds reeeete spijt van. Nu wonen we dus bijna 2 jaar samen en hebben we een babytje.

Vorig jaar verloofd en super happy. Maar nu ineens denk ik..

Wil ik dit wel???? Is hij het voor mij? Want, eerlijk, er zijn zoveel meerdere knappe mannen die ik zie. En die mij zien.

Van de week ook een man ontmoet via via van mn aanstaande. Heeeeele leuke vent & die geeft dan ook aan dat ie het jammer vindt dat ik ga trouwen. “Ik ben net te laat”. Ook met mn vrijgezellenfeest hoorde ik dat van verschillende mannen. Maar door die ene man ben ik wel echt gaan twijfelen en moet ook best vaak aan hem, en zn goddelijke lijf, denken. Is dat erg?

Moet ik het dan wel doen? Wil ik niet eerst nog op ontdekkingsjacht uit & van alles proberen?

Ik ben zo zo zo bang dat ik ga huilen op mn bruiloft en dus in paniek nee ga zeggen..

Maar door alles wat er tussen ons is gebeurd, wat er met mij afgelopen tijd is gebeurd ga ik daar nu ineens over nadenken..
Ik zou de bruiloft maar afzeggen, het kan nog.
Het zegt al genoeg dat je het hier komt vragen. En je gedrag zegt méér dan genoeg. Wat doe je die vent en jezelf aan door te gaan trouwen?
Alle reacties Link kopieren
Maak de zin af: bij twijfel....
Alle reacties Link kopieren
Raarrrrr. Voordat jullie een kind kregen nooit rond gekeken naar andere mannen?
Alle reacties Link kopieren
Jeeeetje. Je twijfelt over trouwen, maar niet over een babytje.
Alle reacties Link kopieren
eendameindedop schreef:
17-06-2018 23:56
Nu wonen we dus bijna 2 jaar samen en hebben we een babytje.

Moet ik het dan wel doen? Wil ik niet eerst nog op ontdekkingsjacht uit & van alles proberen?
Deze 2 dingen kan ik niet met elkaar rijmen :bonk:
Iets met groener gras bij de buren...
Alle reacties Link kopieren
Wauw oke. Voordat iedereen mij nu gaat afvallen:
Ik vraag om raad. Geen kritiek. Houd dus die ongezouten meningen voor jullie. Ik twijfel, maar houd wel van hem. En die gedachtes heb ik sinds vorige week.

Jullie kennen niet het hele verhaal en mn babytje kwam als verrassing. Totaal niet gepland. Maar zeker gewenst!!
Alle reacties Link kopieren
2018anoniem schreef:
18-06-2018 00:11
Iets met groener gras bij de buren...
Nou precies. Is dat niet gewoon wat ik voel? Dat ik niet zo onzeker moet zijn en dat het altijd overal “beter” lijkt?
Begin er maar niet aan voor je het weet heb je een kind en dan zit je eraan vast

o wacht
Alle reacties Link kopieren
Als je samen een kind hebt, kan je niet meer op ontdekkingsjacht en alles uitproberen. Die tijd is voorbij. Je bent het verplicht aan je kind om dit huwelijk tot een succes te maken. Je hebt je gebrand, dus nu op de blaren zitten.
ik geef mn bek ook maar een douw
En dat had je je niet kunnen bedenken voordat je een kindje kreeg met hem?

Ik denk dat je je aanstaande een plezier doet door er een punt achter te zetten. Maar bedenk je wel dat het gras altijd groener blijft.... Er zullen altijd lekkere mannen rondlopen. Je kiest voor een monogame relatie of niet, maar dan ook niet zeuren dat je niet rondgen**kt hebt.
Alle reacties Link kopieren
En zeker ook dwars door de pil heen zwanger geraakt? :facepalm:
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Misschien nog even wachten met daadwerkelijk trouwen? Dat het nu heel dichtbij komt en het je een benauwd gevoel geeft?

Uitzoeken voor jezelf wat jij graag wil en of deze man je dit écht kan geven..
eendameindedop schreef:
18-06-2018 00:13
Wauw oke. Voordat iedereen mij nu gaat afvallen:
Ik vraag om raad. Geen kritiek. Houd dus die ongezouten meningen voor jullie. Ik twijfel, maar houd wel van hem. En die gedachtes heb ik sinds vorige week.

:HA:

Jullie kennen niet het hele verhaal en mn babytje kwam als verrassing. Totaal niet gepland. Maar zeker gewenst!!
Ja, die soort baby's kennen we hier op het forum maar al te goed. Allemaal uit de lucht komen vallen. Ik neem aan dat jullie gen**kt hebben?
Alle reacties Link kopieren
Zout is ongezond, TO, dus mijn mening is zoutloos: zeg het huwelijk af.
Madeliefjees schreef:
18-06-2018 00:16
En zeker ook dwars door de pil heen zwanger geraakt? :facepalm:
Nee, je weet toch wel waar die vandaan komen?

Afbeelding
eendameindedop schreef:
18-06-2018 00:13
......
Ik vraag om raad. Geen kritiek. Houd dus die ongezouten meningen voor jullie.
......
Wat een geweldig idee om op dit forum om raad te vragen als je niet tegen kritiek of tegen meningen kan die anders zijn dan die van jou... :facepalm:
Bijna net zo'n goed idee als trouwen terwijl je nu al twijfels hebt
Alle reacties Link kopieren
Je trouwt met iemand die meerdere keren vreemd is gegaan????? Pfffff sorry hoor maar dat gaat 'm niet worden. Scheiden kan duurder zijn dan trouwen. Ik zou het afzeggen.
Maar twijfel je over trouwen of uberhaupt bij hem blijven? Want getrouwd of niet, een relatie heb je sowieso. Dus vind het een raar verhaal.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
18-06-2018 00:57
Maar twijfel je over trouwen of uberhaupt bij hem blijven? Want getrouwd of niet, een relatie heb je sowieso. Dus vind het een raar verhaal.
Sja de hamvraag is of je nog met hem verder wil .

Als je antwoord nee is dan natuurlijk niet trouwen .
Is je antwoord ja, zeg dat dan voor het altaar tegen hem.
Zo geel als een kanariepiet
En hoe zie je het verder dan voor je? Lekker wild leven leiden, elke week hete sex met onbekende knappe mannen zonder verplichtingen?? Oh wacht.. en je kind?
En die mannen die interesse in jou hebben, vinden het geen probleem dat je een kind hebt?
Alle reacties Link kopieren
Nou dat 'ze leven lang en gelukkig' hoef je in elk geval niet te noemen als je toch gaat trouwen.
Je snapt wel dat dat een lulverhaaltje is toch van zo'n man die zegt 'ai net te laat'?

Maar inderdaad, er zullen niet heel veel mannen zijn die graag het kind van een ander op willen voeden. Neuken (jou) wel, maar je bent niet de catch van de eeuw met een baby van een ander.

En je staat dan over al alleen voor voor de helft van de tijd, als je geluk hebt. Dus staar je niet blind op die zogenaamde kansen die je hebt, want volgens mij heb je die helemaal niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven