Heel onverwacht einde relatie. Gedachten, tips?

21-06-2018 10:01 22 berichten
.
anoniem_6370d9e9e8a8c wijzigde dit bericht op 11-04-2019 20:48
99.97% gewijzigd
Zo leuk was de relatie toch niet.
Sterkte met het verwerken en gefeliciteerd dat je van deze onbetrouwbare hork af bent. Pak jezelf even op en noem jezelf geen verloren meisje.
Alle reacties Link kopieren
Nee, je doet er niet goed aan om op onderzoek uit te gaan. Uiteindelijk gaat dat je niets opleveren namelijk. Hij heeft het uitgemaakt, dat is ontzettend verdrietig, maar een keuze die je moet accepteren. Maak daar ruimte voor qua gevoel, bel een vriendin, eet een bak ijs, regel praktisch wat er geregeld moet worden.

Zijn ouders bedanken kan natuurlijk altijd. Gek wel, dat hij hen niets verteld heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt heel rot voor je. Ik begrijp dat het heel erg pijn doet.
Maar het is over.
Hij wil zich duidelijk niet meer zo gebonden voelen en je zat hem ook wel erg op de huid.
Zoals met die club. Hij gaat er heen, zonder het te vertellen en dan krijgt hij van jou een berichtje waaruit blijkt dat je al weer op de hoogte bent!
Benauwend zal dat voelen.
Bedankt alvast voor de reacties!

En Zenzeo, is het dan zo raar dat je aan elkaar laat weten waar je zit? Dat is een afspraak die wij hadden in onze relatie, die niet alleen van mijn kant kwam. We konden alles doen wat we wilden doen, gewoon even laten weten wat de plannen waren en waar je uitstak. In mijn omgeving doet iedereen dat zo. Hij hoeft de rest van de avond geen berichten te sturen, gewoon wat zijn plan is en wanneer hij veilig in zijn bed ligt.
Alle reacties Link kopieren
Verlorenmeisje schreef:
21-06-2018 10:33
Bedankt alvast voor de reacties!

En Zenzeo, is het dan zo raar dat je aan elkaar laat weten waar je zit? Dat is een afspraak die wij hadden in onze relatie, die niet alleen van mijn kant kwam. We konden alles doen wat we wilden doen, gewoon even laten weten wat de plannen waren en waar je uitstak. In mijn omgeving doet iedereen dat zo. Hij hoeft de rest van de avond geen berichten te sturen, gewoon wat zijn plan is en wanneer hij veilig in zijn bed ligt.
Misschien hard, maar hij was toen die avond/nacht al klaar met je... het is over en het komt niet meer goed, stel je daar maar gewoon op in.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat is niet raar.
Maar hij wil zijn vrijheid terug, zonder overal verantwoording voor af te leggen.

Is niet jouw schuld.
Als hij te vertrouwen was zat je hem ook niet op de huid en als je wat onzeker was zou hij je met alle liefde even geruststellen.
Tenminste zo doen wij dat thuis
Alle reacties Link kopieren
Hij wil terug vrij zijn. Probeer het te aanvaarden, blokkeer hem overal en begin aan de verwerking. Sterkte.
Life is short. Eat dessert first.
Het is uit, laat het los.

Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
jaiks wat een gedoe, nou de volgende keer toch maar geen relatie beginnen met een smoothtalking playboy he... hoe bijzonder het ook is dat hij écht écht andere intenties heeft met jou dan met andere vrouwen

je kunt bullshit wel versieren maar het blijft poep

(maar serieus 7 reizen in 2 jaar?)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Verlorenmeisje schreef:
21-06-2018 10:33
Bedankt alvast voor de reacties!

En Zenzeo, is het dan zo raar dat je aan elkaar laat weten waar je zit? Dat is een afspraak die wij hadden in onze relatie, die niet alleen van mijn kant kwam. We konden alles doen wat we wilden doen, gewoon even laten weten wat de plannen waren en waar je uitstak. In mijn omgeving doet iedereen dat zo. Hij hoeft de rest van de avond geen berichten te sturen, gewoon wat zijn plan is en wanneer hij veilig in zijn bed ligt.
Je bent zijn moeder?
ik geef mn bek ook maar een douw
Misschien hebben jullie wel gelijk en was ik gewoon verblind door verliefdheid en mooie praatjes. Maar langs de andere kant kan hij niet altijd zo gefaked hebben mij graag te zien en zou hij zo geen plannen maken om samen te wonen (het is niet dat ik dit opdrong aan hem, hij begon hier zelf ook over). Het was waarschijnlijk gewoon een tikkende bom, afwachtend tot het eens fout afliep.

Ik ben zijn moeder niet nee, zo gedroeg ik me ook niet. Hij verwachte van mij dat ik liet weten waar ik was, dus geldde dat ook andersom. In het begin van de relatie was ik de losse van ons 2 op dat vlak. Maar hij vond zo'n dingen belangrijk en zo is dat gegroeid in onze relatie.

7 reizen op 2 jaar ja, ik heb het grote geluk dat mijn ouders veel reizen maken en wij mee mogen met hen wanneer we willen.

We zijn 22 trouwens.
Alle reacties Link kopieren
hij heeft weer even geproefd van het vrije leven en bedacht zich dat hij er nog niet aan toe is om zich te binden.

Verdrietig voor je maar zo gaan die dingen op die leeftijd soms.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf na een lange relatie de stekker eruit getrokken omdat ik weet vrij wilde zijn. Ik was 25 toen ik in die relatie terecht kwam, en 28 toen ik de relatie verbrak.
Het voelde niet meer goed.

Ik wilde ook heel graag doen waar ik zelf zin in had.
En echt hoor. Aan hem lag het niet
Het was een geweldige kerel.
Maar mijn gevoel was sterker.

Dus ik snap hem wel
Wat het niet minder verdrietig maakt voor jou natuurlijk

Ga niet spitten en zoeken
Je vindt alleen dingen die je eigenlijk niet wilt vinden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf na een lange relatie de stekker eruit getrokken omdat ik weet vrij wilde zijn. Ik was 25 toen ik in die relatie terecht kwam, en 28 toen ik de relatie verbrak.
Het voelde niet meer goed.

Ik wilde ook heel graag doen waar ik zelf zin in had.
En echt hoor. Aan hem lag het niet
Het was een geweldige kerel.
Maar mijn gevoel was sterker.

Dus ik snap hem wel
Wat het niet minder verdrietig maakt voor jou natuurlijk

Ga niet spitten en zoeken
Je vindt alleen dingen die je eigenlijk niet wilt vinden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Gezien jouw leeftijd was de kans sowieso al erg klein dat deze voor altijd aan jou gebonden zou blijven. Jammer dat het zo gelopen is, maar dat gedoe een paar dagen daarvoor was voor hem blijkbaar genoeg om op jou af te knappen. Hij is tenminste wel zo snel geweest om het even een paar dagen te geven om zeker te zijn van zijn gevoel en het dan ook persoonlijk uit te maken. Heel vervelend en pijnlijk voor jou, maar wel zo eerlijk ipv dat hij nog maanden tot jaren gebruik maakt van jou terwijl hij emotioneel al lang weer bezig is met anderen.

Het heeft totaal geen zin om verder te graven in zijn contacten en wat er verder is gebeurd en wie hij is tegengekomen, heeft geliked en volgt op media. Dat veranderd niets en daar is ook geen enkel antwoord te vinden, alleen maar ergernissen en onterecht verwijt. Het is uit, hij gaat op zijn manier verder net zoals jij op jouw manier verder moet, En je gaat niet verder door continue terug te kijken.

Geef die vriendengroep gewoon aan dat het uit is tussen jullie, dat hij het afgebroken heeft en ja, jij voelt je er rot onder, maar dat veranderd verder niets aan de situatie en ook jij zal wel weer iemand anders vinden maar dat je intussen vrij bent om te gaan en staan waar je wilt zonder hierover iemand anders te moeten inlichten of verantwoording aan af te leggen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Klamp je niet vast aan iemand die jou al heeft losgelaten.

Jullie hebben een mooie tijd gehad, mooie reizen gemaakt, en nu is de koek op. En dat is ongelooflijk moeilijk; met name omdat het een eenzijdig besluit lijkt te zijn. Laat hem gaan, ook op social media. Misschien zijn naaste familie / gemeenschappelijk vrienden een berichtje of email sturen ter afronding van deze relatie, met eventueel de wens graag contact te houden. Wens hem het allerbeste en jullie vinden allebei je weg in het leven.
Alle reacties Link kopieren
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken...sterkte met het verwerken.
Hij kan best wel toekomstplannen met je hebben gehad.
Maar wil daarbij ook nog buiten de deur eten.
Dan moet jij hem daar niet bij gaan storen en moeilijke vragen gaan stellen want dan wordt het allemaal wat vervelend voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Jullie waren verliefd, zijn gevoel is veranderd. Eerst kon hij het niet goed plaatsen, daarom draaide hij er om heen. Daarna heeft hij de knoop doorgehakt en heeft hij de relatie verbroken.
Dat maakt de leuke tijd niet minder gelogen, de ‘twijfel’ tijd is rot. Maar laat gaan.
Alle reacties Link kopieren
Verlorenmeisje schreef:
21-06-2018 11:28
Misschien hebben jullie wel gelijk en was ik gewoon verblind door verliefdheid en mooie praatjes. Maar langs de andere kant kan hij niet altijd zo gefaked hebben mij graag te zien en zou hij zo geen plannen maken om samen te wonen (het is niet dat ik dit opdrong aan hem, hij begon hier zelf ook over). Het was waarschijnlijk gewoon een tikkende bom, afwachtend tot het eens fout afliep.

Ik ben zijn moeder niet nee, zo gedroeg ik me ook niet. Hij verwachte van mij dat ik liet weten waar ik was, dus geldde dat ook andersom. In het begin van de relatie was ik de losse van ons 2 op dat vlak. Maar hij vond zo'n dingen belangrijk en zo is dat gegroeid in onze relatie.

7 reizen op 2 jaar ja, ik heb het grote geluk dat mijn ouders veel reizen maken en wij mee mogen met hen wanneer we willen.

We zijn 22 trouwens.
Eerst even een virtuele :hug:
Liefdesverdriet is het ergst als het vers is en dat sucked!

Ik kan me voorstellen dat je nuh compleet in shock bent. Dat iemand in zo'n korte tijd van gedachte kan veranderen, is gewoon een heel raar gevoel.

Ik denk ook niet dat hij het gevoel voor jou 2 jaar gefaked heeft. Dat is vrijwel onmogelijk. Maar ik denk dat hij nog niet tie is om zich serieus te binden. Veel mannen op deze leeftijd hebben dat nog....

Dat is wel zuur nadat jullie onlangs over samwnwoonplannen gehad hebben. En juist omdat je dit noemde, vermoed ik dat hij koudwatervrees heeft gekregen.

Dit kan tijdelijk zijn maar houd er rekening mee dat hij dit voor de komende jaren zo wil: zijn vrijheid.

Hier kun jij nu niks mee.
Het laatste wat je nu moet doen, is achter hem aan gaan lopen met allerlei vragen. Laat hem helemaal met rust en vertrouw op de gedachte dat hij - als hij toch bij je wil zijn - ZELF naar jou terug komt.

In de tussentijd zoek jij afleiding en leuke plannen om te doen met andere vrienden/ vriendinnen. Kun je met iemand anders op reis gaan? Probeer de komende week zo goed mogelijk door te komen: huil van je af, praat van je af maar probeer ook de tijd te doden met afleiding, plezier, schoon maken, leuk aankleden en jezelf goed verzorgen. Probeer goed te eten en geef jezelf de tijd om hier bovenop te komen.

Je wordt er echt sterker van, ook al voelt het nu niet zo.
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven