Wat moet ik nu (affaire gehad)

12-07-2018 17:39 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Allereerst wil ik mij verontschuldigen als er veel typefouten in deze tekst staan, want ik heb een paar teruf een bertoerte gehad waardoor ik soms nog moeilijk schrijf maar ik doe mij best.

Ik zit enorm in de rats.
Vorige week heb ik een affaire gestopt die ongeveer 3 maanden heeft geduurd. Ik zelf ben al vanaf mijn 25 vrijgezel en vind dat ook best prima. Maar deze man kwam ik tegen op mijn sport. Ik heb het initiatief genomen tot veel contact want ik vond hem mooi en lief. Hij ging daarop in. Al gauw hadden we het bed gedeeld, wat geweldig was. Hij gaf mij een goed gevoel want ik ben best onzeker. Vooral over mij lichaam en over dus hoe ik soms praat. Hij was juist superlief en joeg echt op mij en wilde wanneer hij maar kon bij mij zijn.

Maar kort daarna, nadat we 3 keer het bed haden gedeeld zei hij een vriendin en een kindje te hebben.
Ik heb toen besloten meteen te stoppen en was ook boos.
Ik kreeg daarna weer berichtjes ban hem en we zagen elkaar op de sport. Hij zei me dat het niet goed ging met hem en zijn vriendin en dat ze op punt van uit elkaar gaan stonden. Met me stomme hoofd ben ik toen weer de affaire begonnen. Ik had echt een verliefd gevoel bij hem. Hij vond mij ook geweldig en prees me de hemel in.
Toen op een gegeven moment zei hij dat het weer beter ging thuis maar dat hij geen afscheid van me kon nemen omdat hij helemaal gek op mij was.
Ik heb toen maar de knoop doorgehakt en zelf bericht gestuurd dat ik ermee wil stoppen omdat ik geen ellende voor mezelf wil en geen derde wiel aan de wagen wil zijn en ook dat ik dit niet kon maken tegen Zijn gezin. Hij berichtje toen dat hij er alle begrip voor had. Maar dat hij super van ons genoten had laatste keer. En toen mijn koosnaampje en een van die kussemoji’s. Meer niet.
Hoe moet ik dit nu zien want het kan of heel erg onverschillig zijn of juist dat hij niet echt afscheid wil nemen en wil kijken of er nog een soort ingang is. Misschien is dit voor jullie heel logisch maar ik heb ook een lichte vorm van autisme (waar ik wel begeleiding voor krijg voor mijn werk) dus ik vind dit heel moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Poppiedoppie79, als jij geen derde wiel aan de wagen wilt zijn, wat helemaal begrijpelijk is, zou ik hem op social media blokkeren. Geen contact meer.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Volledig afkappen met deze man TO
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij de deur nog even open probeert te houden voor het geval hij weer zin in 'optie 2' heeft (jou dus).

Je hebt er goed aangedaan om met deze vent te kappen. Ik zou hem ook blokkeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je anders rationeler met de situatie omgaan dan veel andere TO's van soortgelijke topic's. Ik denk eerlijk gezegd dat hij een spelletje met je speelt, je maakte het uit en vervolgens zegt hij dat het slechts gaat in zijn relatie om je weer terug te krijgen. Dat lukt hem en vervolgens zegt hij dat het weer beter in zijn relatie gaat, waarschijnlijk dacht hij dat hij je al ingepakt had, fout want je maakte het weer uit.

Lijkt er op dat deze man je alleen wil voor erbij.
Hij weet dat jij nog iets voor hem voelt en speelt in op jouw gevoel hem. Je bent hooguit goed voor nog een keer seks, nooit voor een relatie. Hij gaat zijn gezin echt niet verlaten.
Verwijder al zijn contactgegevens en zoek een man die echt van je houdt.
Je bericht is goed leesbaar hoor! Naar van die beroerte. :hug:
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 12-07-2018 18:03
0.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk vindt hij je geweldig. Zo lang hij met jou wel zijn lusten heeft en niet de lasten, is er voor hem geen reden om te stoppen.

Je zult hem nooit voor jezelf krijgen of hebben.
jouw onzekerheid komt hem goed uit
Alle reacties Link kopieren
Je hoopt stiekem dat hij toch voor jou gaat. Anders had je hem al geblokt en afstand genomen.

Maargoed, hij vind je niet leuk genoeg om alles te willen. Hij wil alleen de lust.
Stoppen met deze gast.
Je gevoel hierover zat al goed toen je het afkapte.
Volg dat gevoel nog een keer en blijf erbij.
Dat komt het wel goed met jou.
Dit is een loser, en dat wist je al, nu volhouden.
Nu moet je zijn nummer verwijderen en jezelf gelukkig prijzen dat je af bent van dat stuk verdriet.
Alle reacties Link kopieren
Je verdient een mooiere relatie
Tjezus, wat vals
Wil je delen?
Zo doorgaan.

Wil je een partner voor jezelf die je ook met feestdagen en ‘s nachts kan zien?
Blokkeer hem.
Alle reacties Link kopieren
Het is een lul die zn vrouw bedriegt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Wat maakt het uit wat hij wil?
Hij heeft al een relatie en dat is niet met jou.
Hij wil niet kiezen voor jou, hij wil je wel maar blijft bij zijn gezin.

Jij zegt daarna geen 3e wiel/2e keus zijn en je kan het niet maken naar zijn gezin toe blablabla, dus je stopt de affaire.

En nu wil je weten of zijn laatste berichtje een ingang is.. naar wat?

Had je echt gehoopt met je bericht dat hij dan ineens volledig voor jou ging kiezen? :roll:
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 12-07-2018 18:55
7.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt veel te lief voor deze man, hij verdient je niet. Er komt echt wel iemand die 100% voor je gaat.... ......
Het zei dat jij veel te betrokken bent geraakt aan de beste man. Als je echt klaar zou zijn met hem dan interesseerde je het namelijk niet hoe hij dat bedoelde, dan was je allang blij dat het afgekapt was.

Blokkeer zijn nummer, deze man ligt waarschijnlijk op dit moment in bed bij minnares 2 en als hij een keer zin heeft en vrouw en minnares 2 willen niet kan hij altijd jou nog appen “dat hij je zo mist en spijt heeft van zijn keuze voor vrouw”.

Trap er niet in en blokkeer zijn nummer.
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn jullie reacties.
Ik heb al wel zijn nummer verwijderd want ik wil hem niet meer een bericht terug sturen. Maar toch is het raar dat ik wel aan hem blijf denken. Want het is geen leuke man. Dus dat snap ik niet. Ik mis ook wel natuurlijk.
Maar het klopt dat ik iemand verdien die mij wel echt wilt kiezen.
En ik denk ook maar van als hij mij echt had gewilt zat hij nu wel hier of had hij gereageerd op mijn berichtje van dat hij echt niet afscheid wou nemen. Het leek alleen alsof hij wel echt verliefd was maar misschien had ik dat ook niet goed gezien ivm mijn moeite om sociale dingen soms goed in te schatten. Zelf dacht ik ieder geval wel vaak aan hem.
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik het lees wil hij je overhalen om zijn maitresse te worden. Tenminste voor wat langere tijd dan die paar maanden die jullie al achter de rug hebben. Maar hij wil niet scheiden van zijn vriendin dus deze rol zal je nooit krijgen. Je vult behoeften op die hij niet bevredigd krijgt in zijn vaste relatie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dat laatste denk ik ook retrostar. En ik vind mij zelf wel meer waard dan dat!
Alle reacties Link kopieren
Lieve poppiedoppie, dit is een man waar je helemaal geen energie meer aan moet besteden. Niet meer reageren, niet meer aan denken.

Gelukkig snap je dit zelf ook wel. Maar bedenk ook dat het minderwaardig is, de positie (van maîtresse) waar hij jou in wilde plaatsen. Maîtresse zijn is vaak minderwaardig. Wat misschien nog beter kan helpen is als je je het volgende indenkt. Het heeft mij in ieder geval geholpen toen ik lang geleden een tijdje met een gebonden man date (daar kwam ik ook pas later achter).

Vanuit de natuur kan een man middels seks meerdere vrouwen makkelijk bevruchten, terwijl een zwangerschap voor een vrouw veel zwaarder en gevaarlijker is. Ik geloof er nog steeds in dat dat is waarom mannen makkelijker seks kunnen hebben zonder een binding te voelen: ze hoeven van nature niet perse te blijven als de vrouw zwanger is, terwijl de vrouw juist wil dat de man blijft, omdat ze afhankelijk is van zijn bescherming, als ze eenmaal zwanger is geraakt door de seks. Stel je nou eens voor, jullie leefden 10.000 jaar geleden en er was nog geen moderne technologie. Je leefde echt in de natuur, met alle gevaren en ontberingen van dien en moest je voedsel bij elkaar sprokkelen. Voor het voortbestaan van jezelf (en je jonge baby) was je dan grotendeels afhankelijk van de bescherming van de vader van je baby als je eenmaal zwanger was! Stel nou, jouw ‘vriendje’ zou jou zwanger hebben gemaakt terwijl hij al een andere vrouw met een kindje had. Hij zou jou uit eigenbelang zwanger hebben gemaakt, maar niet willen blijven omdat hij jou alleen wil bevruchten. Hij vind je wel leuk genoeg om zijn genen mee te mengen, maar niet interessant genoeg om daarna bij je te blijven en voor jullie te zorgen. Zodra het kindje er zou zijn, zou jij eenzaam achterblijven. Geen bescherming tegen gevaar, een jonge baby waar je alleen voor moest zorgen en moeilijk aan eten kunnen komen. Je zou compleet op jezelf teruggeworpen zijn. Alleen omdat hij zo egoïstisch was om seks met jou te willen (uit eigenbelang, want hij vind je wel leuk genoeg om zijn genen met die van jou te vermengen), terwijl zijn prioriteit bij zijn andere vrouw en kindje ligt (die hij dus wel die bescherming biedt).
Dit is toch ontzettend denigrerend? Dat zou je jezelf nooit aan doen! Dit beeld moet je voor ogen houden als je aan hem denkt. Jij blijft alleen achter. Hij heeft de voordelen van de seks, een extraatje. Maar jij wordt, zodra zijn behoefte vervuld is, aan de kant geschoven.

Trap er niet in en blokkeer hem inderdaad. Je komt over als een lieve en sterke vrouw, je bent meer waard dan zo’n droeftoeter.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat hij toch nog probeert het open en houden. Anders had hij ook wel een soort afscheid genomen. Of gezegd “het is inderdaad beter dat we stoppen” of “ik wens je het allerbeste”. Althans... dat zouden de meeste mensen doen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie berichten die doen mij veel goed.
Carla-mi jou beeld hielp mij wel echt! Want dat is hoe het is. En Noekje82 ik heb het er ook met mijn collega over gehad en die zegt ook hetzelfde.
Poppiedoppie79 schreef:
12-07-2018 17:39
Ik heb toen maar de knoop doorgehakt en zelf bericht gestuurd dat ik ermee wil stoppen omdat ik geen ellende voor mezelf wil en geen derde wiel aan de wagen wil zijn en ook dat ik dit niet kon maken tegen Zijn gezin. Hij berichtje toen dat hij er alle begrip voor had. Maar dat hij super van ons genoten had laatste keer. En toen mijn koosnaampje en een van die kussemoji’s. Meer niet.
Hoe moet ik dit nu zien want het kan of heel erg onverschillig zijn of juist dat hij niet echt afscheid wil nemen en wil kijken of er nog een soort ingang is.
Maakt het een verschil voor jou als je dat laatste bericht op de ene of andere manier interpreteert? Jij wil er toch een punt achter zetten? Het is niet van belang hoe je zijn laatste bericht moet zien. JIJ hebt er een punt achter gezet, of hij nog een ingang wil of juist onverschillig is (of iets anders) dan ga jij toch niet anders doen?

Sterkte, het kan nog wel eens moeilijk zijn om niet weer te beginnen, maar jij verdient inderdaad beter en daarnaast, wil jij de vrouw zijn die meewerkt aan het belazeren en kwetsen van een andere vrouw?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven