Geblokt door date

15-07-2018 16:57 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Na 4 weken appen met een leuke man had ik laatst een leuke date en we hadden het gezellig.
Hij vertelde mij dat vaker te willen doen en we gingen nummer 2 plannen.
En ja was ook niet slim om meteen tijdens date 1 het bed met hem in te duiken maar had zin haha
Nu zag ik opeens dat ie mij heeft geblokt op app heel raar.

Ga me er niet druk om maken voor de rest maar vind het wel heel raar.
Doen mannen dit vaker?? Gewoon zeggen dat je niet verder wil te veel gevraagd??
anoniem_363607 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 17:02
11.19% gewijzigd
Volgens mij is daar een naam voor: ghosting.
Ja dat doen mannen vaker. Ze hebben de ballen niet om eerlijk te zeggen dat ze hun interesse in jou zijn verloren.
FiIee schreef:
15-07-2018 16:58
Volgens mij is daar een naam voor: ghosting.
klopt
Alle reacties Link kopieren
Zeker niet alle mannen. Zeer zeker niet.

Dit lijkt mij toch wel een zwak exemplaar.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, ook wel eens meegemaakt. Dan denk je een gezellige avond te hebben, om daarna nooit meer wat te horen. Het maakt het daten er niet leuker op.
...
Alle reacties Link kopieren
Ook hier al een paar keer "ge-ghost" door mannen. Blijkbaar is het tegenwoordig teveel gevraagd om het even netjes af te handelen als er geen interesse meer is.

Maakt het er niet leuker op om te daten en moeite/interesse te steken in iemand waarvan je nooit weet of diegene zomaar weer verdwijnt.

Op naar de volgende TO ;)
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft gehad wat ie wilde: seks.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nooit meegemaakt, dus dates/mannen doen het niet vaak.
Het kan natuurlijk weleens gebeuren.
Ik hoop dat je niet te erg verliefd bent. Snel afkicken!
Op naar de volgende.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Mannen en vrouwen doen dat beiden regelmatig: zeggen dat je iemand toch niet zo leuk vond is blijkbaar heel moeilijk, dus dan is niet meer reageren in de hoop dat de ander ook niet meer reageert een prima, maar onbeschoft, alternatief.
Als je beide niet reageert hoef je niet uit te spreken dat je elkaar niet ziet zitten. Als ik merk dat diegene nog interesse heeft zeg ik het eerlijk als het niet zo is. Blokkeren vind ik onbeschoft, evenals net doen op een date alsof je een relatie zoekt en dan na 1 date gaan blokkeren. Wees gewoon eerlijk.

Al is er ook té eerlijk. Ook al zou ik op seks uit zijn, de mannen op datingapps kunnen direct seksueel getinte platte appjes sturen zonder enige charme en je in huis uitnodigen. Van die appjes waar je zin eerder van naar het vriespunt zakt. Het is echter al even geleden dat ik heb gedate, dus sorry geen voorbeelden.
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
15-07-2018 17:25
Hij heeft gehad wat ie wilde: seks.

En toen was het nieuwtje er af en hoefde hij geen 2e keer.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Nee was niet verliefd nog ofzo en zit er voor de rest ook niet mee maar vind het wel aso om zo met mensen om te gaan
Alle reacties Link kopieren
Liefdesverdriet-2018 schreef:
15-07-2018 18:10
Nee was niet verliefd nog ofzo en zit er voor de rest ook niet mee maar vind het wel aso om zo met mensen om te gaan
Met dit soort types 'raakt' het je tot op de huid en niet verder.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Niet druk om maken die kerel is gewoon een lul wees blij dat je er vanaf bent :cheers:
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
15-07-2018 17:25
Hij heeft gehad wat ie wilde: seks.
Dat vind ik dus zo raar aangezien we daarna gewoon nog geappt hebben paar dagen en hij opeens vanmiddag mij op de blok heeft gezet
Als hij echt niet meer wilde waarom dan nog dagen appen??
Ik was niet verliefd, maar je hebt als username liefdesverdriet? :whistle:

Als je er serieus geen problemen mee hebt, blijkbaar gebeurt het echt. Lekker sneu. Maar ik zou voortaan lekker wachten met seks op een tweede of derde date.
Liefdesverdriet-2018 schreef:
15-07-2018 18:47
Dat vind ik dus zo raar aangezien we daarna gewoon nog geappt hebben paar dagen en hij opeens vanmiddag mij op de blok heeft gezet
Als hij echt niet meer wilde waarom dan nog dagen appen??
Hij kwam een beter exemplaar tegen?
Mannen en vrouwen doen dit allebei inderdaad maar mannen zijn er wel kampioen in om valse hartstocht te blijven veinzen tot de interesse echt verdwenen is of het doel is bereikt.
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
15-07-2018 18:50
Ik was niet verliefd, maar je hebt als username liefdesverdriet? :whistle:

Als je er serieus geen problemen mee hebt, blijkbaar gebeurt het echt. Lekker sneu. Maar ik zou voortaan lekker wachten met seks op een tweede of derde date.
Ja dat was vanwege me andere topic over me ex
Alle reacties Link kopieren
Liefdesverdriet-2018 schreef:
15-07-2018 19:03
Ja dat was vanwege me andere topic over me ex
M'n of mijn. Niet me.
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
15-07-2018 19:09
M'n of mijn. Niet me.
En we hebben de reden waarom hij haar heeft geblockt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat niet met eens gelezen, zo snel seks. Jij, hij.
Dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik vind, je kan zo niet eens aan elkaar wennen.
Wat romantisch. O_o
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien was hij helemaal geen vrijgezel
Zijn vrouw zal er wel achter zijn gekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven