Geblokt door date

15-07-2018 16:57 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Na 4 weken appen met een leuke man had ik laatst een leuke date en we hadden het gezellig.
Hij vertelde mij dat vaker te willen doen en we gingen nummer 2 plannen.
En ja was ook niet slim om meteen tijdens date 1 het bed met hem in te duiken maar had zin haha
Nu zag ik opeens dat ie mij heeft geblokt op app heel raar.

Ga me er niet druk om maken voor de rest maar vind het wel heel raar.
Doen mannen dit vaker?? Gewoon zeggen dat je niet verder wil te veel gevraagd??
anoniem_363607 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 17:02
11.19% gewijzigd
Babette2017 schreef:
15-07-2018 19:42
Misschien was hij helemaal geen vrijgezel
Genoeg vrijgezellen die dit doen hoor. Die mannen hebben keus genoeg. Die fladderen lekker door naar de volgende.
De mannen die bezet zijn, die nemen niet het risico om een vrouw te blokkeren, boos te maken met als gevolg dat ze hem (of vrouw) gaat lastigvallen.
...
FiIee schreef:
15-07-2018 16:58
Volgens mij is daar een naam voor: ghosting.

Bestaat al wat langer onder de naam Radiostilte :)
Bobby-Pin schreef:
15-07-2018 19:49
Zijn vrouw zal er wel achter zijn gekomen.

Dat, en zijn minnares heeft in zijn telefoon gekeken :O
quattro35 schreef:
15-07-2018 21:32

Dat, en zijn minnares heeft in zijn telefoon gekeken :O
Dat zou ik wel heel erg vinden eigenlijk als hij een vriendin/vrouw zou hebben
Ik zag niks in zijn huis waaraan ik kon zien dat dat het geval was zag er echt uit als vrijgezellenflat zeg maar
Eslarealidad schreef:
15-07-2018 17:26
Ik heb het nooit meegemaakt, dus dates/mannen doen het niet vaak.
Wat is dit nu voor een belachelijke maatstaf?
Want jij hebt met bijna alle mannen in Nederland een date gehad?
En dan nog zo'n moralistische 2e post omdat jij het ongepast vindt dat ze seks hebben gehad op de 1e date.
Moeilijk hè, om je eigen waarden niet op een ander te projecteren en diegene in zijn/haar waarde te laten als ze andere waarden hebben dan jij?

TO, ben het helemaal met je eens dat het aso is, maar het zegt meer over hem dan over jou.
Helaas gebeurt het veel vaker dat je niets meer hoort of geblokkeerd wordt. Ik heb het ook hier op het forum al regelmatig gelezen.
Dit klinkt wel alsof hij iemand heeft getroffen waar hij liever mee gaat daten nu of dat hij alleen op seks uit was en zijn doel bereikt heeft.
Ghosting dus. Hier de uitleg wat het precies is

https://www.beautify.nl/ghosting/
Liefdesverdriet-2018 schreef:
15-07-2018 18:47
Dat vind ik dus zo raar aangezien we daarna gewoon nog geappt hebben paar dagen en hij opeens vanmiddag mij op de blok heeft gezet
Als hij echt niet meer wilde waarom dan nog dagen appen??
Misschien is ie een ander tegengekomen die hij leuker vond? Of hij was bang dat zijn vrouw/vriendin je appjes zou zien.
Vief74 schreef:
15-07-2018 22:02
Misschien is ie een ander tegengekomen die hij leuker vond? Of hij was bang dat zijn vrouw/vriendin je appjes zou zien.
Denk het eerste. Vaak appen ze nog even na de date uit beleefdheid, om het vervolgens vakkundig te laten doodbloeden.
Een paar lieve appjes na de date zegt helemaal niets. Een vriend van me doet het ook. Die gaat zelfs meteen wanneer hij thuis is weer op tinder, ook al is de date heel gezellig geweest. Die mannen zijn altijd op zoek naar meer, beter, mooier.
...
Kwartel123 schreef:
15-07-2018 21:52
Wat is dit nu voor een belachelijke maatstaf?
Want jij hebt met bijna alle mannen in Nederland een date gehad?
En dan nog zo'n moralistische 2e post omdat jij het ongepast vindt dat ze seks hebben gehad op de 1e date.
Moeilijk hè, om je eigen waarden niet op een ander te projecteren en diegene in zijn/haar waarde te laten als ze andere waarden hebben dan jij?

TO, ben het helemaal met je eens dat het aso is, maar het zegt meer over hem dan over jou.
Helaas gebeurt het veel vaker dat je niets meer hoort of geblokkeerd wordt. Ik heb het ook hier op het forum al regelmatig gelezen.
Dit klinkt wel alsof hij iemand heeft getroffen waar hij liever mee gaat daten nu of dat hij alleen op seks uit was en zijn doel bereikt heeft.
Ik had het over mezelf met die mannen/dates, ja. Zo? En? Jij bent zelf aan het oordelen. Jij maakt er een potje van.

Dat moet iedereen voor zichzelf weten. Schreef ik in die post. Wanneer er wordt gesekst. Duidelijk? Ik laat TO in haar waarde. En als ik het voor mezelf zo vind, is dat mijn mening, gaat jou he-le-maal niks aan.
Grappig om jou zo kwaad te zien.
Ik dacht waar blijf je zo lang.
Er zijn ook mensen met andere ideeën, en dat mag.
Jij vindt het zo en ik vind het zo.
Anders ga je maar in therapie.
Het was trouwens mijn derde post. :idee:
eslarealidad wijzigde dit bericht op 16-07-2018 00:07
1.53% gewijzigd
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Eslarealidad schreef:
15-07-2018 23:53
Ik had het over mezelf met die mannen/dates, ja. Zo? En? Jij bent zelf aan het oordelen. Jij maakt er een potje van.

Dat moet iedereen voor zichzelf weten. Hoe er wordt gesekst. Ik laat TO in haar waarde. En als ik het voor mezelf zo vind, is dat mijn mening, gaat jou he-le-maal niks aan.
Jij bent degene die stelt dat mannen het niet vaak doen, want jij hebt het nog nooit meegemaakt
Jij bent degene die je post, die je nu respectvol noemt, eindigt met.. O_o
En als je denkt dat ik nu kwaad ben... dan heb je nog een heleboel te leren.
Op de rest van je onzinnige uitspraken ga ik niet eens reageren, die raken echt kant noch wal.
Enige zinvolle dat er uit je toetsenbord komt, is dat er andere meningen mogen zijn dan die van jou.
Nu nog proberen om daar zelf nog even aan terugdenken voor je weer van die rare dingen post.
Eslarealidad schreef:
15-07-2018 23:53

Dat moet iedereen voor zichzelf weten. Schreef ik in die post. Wanneer er wordt gesekst. Duidelijk? Ik laat TO in haar waarde. En als ik het voor mezelf zo vind, is dat mijn mening, gaat jou he-le-maal niks aan.
Zit je tampon scheef?
Kwartel123 schreef:
16-07-2018 00:07
Jij bent degene die stelt dat mannen het niet vaak doen, want jij hebt het nog nooit meegemaakt
Jij bent degene die je post, die je nu respectvol noemt, eindigt met.. O_o
En als je denkt dat ik nu kwaad ben... dan heb je nog een heleboel te leren.
Op de rest van je onzinnige uitspraken ga ik niet eens reageren, die raken echt kant noch wal.
Enige zinvolle dat er uit je toetsenbord komt, is dat er andere meningen mogen zijn dan die van jou.
Nu nog proberen om daar zelf nog even aan terugdenken voor je weer van die rare dingen post.
Ik had mijn reactie nog aangepast maar je was zo snel. :hihi:
Hehe, dat is de realiteit, ik heb dat nog nooit meegemaakt. Wel gehoord, niet zelf meegemaakt.
Kan toch?
Iedereen mag zijn mening hebben, ook jij.
Ik laat jou maar in je waarde.
Succes ermee.
Van jou valt niks te leren.
Rare. :proud:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
KyloRen schreef:
16-07-2018 00:09
Zit je tampon scheef?
:biggrin:
Misschien zoekt hij meer iemand waar hij moeite voor moet doen, niet iemand die zich gelijk over geeft in bed.
En wees blij dat je van hem af bent die man is een hufter. Jij geeft je bloot, uit je gevoelens en hij blokkeert je. Echt totaal respectloos blijkbaar ben je gewoon een nummertje in zijn ogen.
Gewoon een varken die nou in iemand anders loopt te hengelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven