Turkse dame van 22 heeft een relatie met een man van 31

20-07-2018 21:43 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had dus een vraagje jullie kunnen het onderwerp al lezen in de titel.

Ik ben een Turkse dame van 22 en heb een relatie met een man van 31.
Alleen hij is al 5 jaar gescheiden en heeft 1 kind. Mijn moeder weet het nog niet omdat ik het gevoel heb dat ze het niet zal accepteren, nu gaan jullie maybe wel vragen waarom zou ze het niet accepteren nou dat komt door dat ze nog gedachten van oude Turkse cultuur heeft, ze leeft ook zo waardoor we altijd ruzie krijgen, omdat ik zelf in Nederland ben geboren en ben opgegroeid.

Kan iemand me alsjeblieft advies geven wat ik kan doen. En als jullie al moeder zijn wat zouden jullie doen daar ben ik echt benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
Respecteer je ouder(s) en leef je leven zoals jij dat wil
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Tsja ik ben zo Nederlands als t maar kan maar als mijn 22-jarige dochter een relatie had met een man van 31 met een kind zou ik me toch ook zorgen maken.

Zoon van Engelse collega is geloof ik 24 en was aan t daten met een vrouw die een paar jaar ouder was met een kind en collega was ook not amused.
Hello, can you hear me?
Jij hebt er toch niets aan wat wij zouden doen, de meeste hier leven niet volgens de Turkse cultuur.

Maar cultuur even weggelaten ik zou mijn kind op jouw leeftijd een relatie gunnen met iemand met minder bagage. Je bent nog zo jong, je hoeft geen genoegen te nemen met een man met kind en alle ellende die daar bij komt kijken.
Eerst maar es met zijn 2 kijken of er toekomst in zit voor je iedereen gaat inlichten.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn dochter 22 zou zijn en ze kwam met een gescheiden man thuis met een kind. Oefffffffffffff.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik zou ook de verschillende culturen een minder belangrijk verschil vinden dan het verschil in levensfases, ervaring en bagage. Jij studeert nog of werkt misschien net, bent met hele andere zaken bezig dan hij. Hij heeft de verantwoordelijkheid voor een kind, jij hebt alle vrijheid. Mocht je later zelf ook een kind willen met hem, dan is voor jou alles nieuw en spannend, en hij heeft dat al meegemaakt. En samengestelde gezinnen hebben het vaak moeilijker, dergelijke relaties gaan eerder over.
Madeliefjees schreef:
20-07-2018 21:52
Als mijn dochter 22 zou zijn en ze kwam met een gescheiden man thuis met een kind. Oefffffffffffff.
Als ze gelukkig zijn, het een stabiele relatie is, het werkt voor alle partijen (dus ook kind), de ex geen tegenwerkende heks is en mijn 22-jarig kind zich niet laat "overdonderen" door zijn leeftijd en ervaring ... why not?

Maar dat kan je dus niet na 1 week of 1 maand weten.
Alle reacties Link kopieren
Je bent volwassen en jij leeft jouw eigen leven. Jij trekt aan de touwtjes nu. Jouw moeder, Turks of niet, zal zich daar maar eens bij neer moeten leggen. Probeer haar dat maar eens aan het verstand te brengen, in een goed gesprek.

Vind ik het verstandig om in jouw situatie met zo’n man (en zijn kind) een relatie aan te gaan? Nee. Ik zou eerder voor een leuke single man gaan. Maar wie ben ik om daarover te oordelen? ;-)
Don't follow me. I'm lost too..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mij als moeder zijnde alles te accepteren qua relaties van mijn kinderen, ik heb daar niks mee te maken, als mijn kinderen gelukkig zijn ben ik dat ook. Mijn zorgen als ik die zou hebben houd ik voor mijzelf daar ga ik mijn kinderen niet mee lastig vallen. Zodra je volwassen bent ga je je eigen levenspad volgen en indelen naar je eigen inzicht en wijsheid.
Alle reacties Link kopieren
Ook al is hij 50 en heeft hij 3 kinderen je het is jou leven.
Alle reacties Link kopieren
Je bent 22 en geen 15.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dubbel
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 21-07-2018 08:46
98.23% gewijzigd
Als moeder zijnde zou ik sowieso bezorgd zijn.

Ken de Turkse cultuur wel aardig ivm mijn Turkse exman.
Zelf heb ik het heel erg moeilijk gehad als niet Turkse dus sowieso al een streep achter.
Maar de Turkse vrouwen van mijn ex zwagers waren vaak ook niet goed genoeg voor haar en mijn ex schoonzussen.

Als het blijkt dat het bij jullie om ware liefde gaat en hij echt de moeite waard tja...echter ben je pas 22.

Is deze man van Turkse afkomst?
Alle reacties Link kopieren
Hoezo trouwen met een 9 jaar oudere man. Ik zelf ben 24 en heb geen relatie, het lijkt wel of ik ook tot op mijn 30e moet wachten. Btw ik ben oo Turks en ik snap dat cultuur gedoe niet. Leg wat gedetailleerd uit.
Madeliefjees schreef:
20-07-2018 21:52
Als mijn dochter 22 zou zijn en ze kwam met een gescheiden man thuis met een kind. Oefffffffffffff.
Want?
Alle reacties Link kopieren
Donna1971 schreef:
21-07-2018 08:44
Als moeder zijnde zou ik sowieso bezorgd zijn.

Ken de Turkse cultuur wel aardig ivm mijn Turkse exman.
Zelf heb ik het heel erg moeilijk gehad als niet Turkse dus sowieso al een streep achter.
Maar de Turkse vrouwen van mijn ex zwagers waren vaak ook niet goed genoeg voor haar en mijn ex schoonzussen.

Als het blijkt dat het bij jullie om ware liefde gaat en hij echt de moeite waard tja...echter ben je pas 22.

Is deze man van Turkse afkomst?

Ja hij is Turks
Alle reacties Link kopieren
Matis94 schreef:
21-07-2018 12:13
Hoezo trouwen met een 9 jaar oudere man. Ik zelf ben 24 en heb geen relatie, het lijkt wel of ik ook tot op mijn 30e moet wachten. Btw ik ben oo Turks en ik snap dat cultuur gedoe niet. Leg wat gedetailleerd uit.
Ik had het niet over trouwen
Vroeger in het turkse cultuur was dit verboden laat ik het maar zo zeggen en mijn moeder is zo ouderwets dat ze het niet zal begrijpen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven