Man is verkeerstokkie! Of stel ik mij aan?

21-09-2018 09:05 117 berichten
Ok, tijdje geleden dat ik hier ben geweest, maar ik wil toch graag even weten of ik mij aanstel 🤣

Ik heb een hele lieve, zorgzame man. Samen hebben wij een kind en ik ben zwanger van nr. 2. Hij kan in het verkeer echt enorm Tokkie gedrag vertonen en ik erger mij daar kapot aan. Als hij wordt afgesneden gaat hij bij die ander bumperkleven, hij heeft regelmatig ruzie met wielrenners die op de weg fietsen: dat werk. Ik heb al eens gezegd dat kind en ik niet meer bij hem in de auto stappen als hij zich niet kan gedragen, dat heeft er voor gezorgd dat hij zich meestal inhoudt wanneer we met zn allen op pad zijn.

Gisteren barstte dus de bom: ik weet niet precies hoe het is gegaan, man was alleen, maar hij kwam terecht in een verkeersruzie, waarbij de ander fout zat. Dat liep enorm hoog op en uiteindelijk heeft hij die ander dus bespuugd en is weggelopen.

'S avonds gaat ineens de bel en staat die tegenpartij dus voor de deur (!!!), met de mededeling dat hij stomerijkosten wil voor zn jas. Ze hebben even gediscussieerd, maar ik hoorde geen geschreeuw ofzo (Ik zat met kind aan de eettafel) en daarna kwam man dus weer binnen. Hij vertelde mij het hele en ik was dus echt behoorlijk geshockeerd. Heb man echt meerdere malen gezegd dat ik vind dat hij fout zit, je gaat toch niet zomaar mensen bespugen? Maar hij blijft volhardend: die ander had het verdiend.

Uiteindelijk hebben wij aan het eind van de avond in bed een enorme discussie gehad, waarbij ik zei dat ik het doodeng vond dat die gast heeft uitgezocht waar wij wonen. Bovendien: nu komt zo'n gast alleen geld vragen voor de stomerij, maar de volgende keer is het iemand die een mes tussen je ribben steekt, wat dan? Ik heb toen aangegeven dat ik vind dat hij een verkeerscursus oid moet volgen, want ik vind dit gedrag niet normaal en al helemaal geen voorbeeld voor kinderen. Hij gniffelde, noemde mij hormonaal en zei 'iedereen doet wel eens iets stoms...'

Dus ok, overdrijf ik met die cursus? Of is hij gewoon een aso die wat moet doen aan zijn woede in het verkeer?

Overdrijf ik?

Totaal aantal stemmen: 171

Ja, horrrrrmonen! Doe even rustig joh! (5%)
Nee, je man is een aso en moet op cursus! (95%)
Alle reacties Link kopieren
Woedeprobleem zie je nergens anders in terug?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Je man klinkt als een volstrekte mongool. Daar helpt een verkeerscursus niet bij. Beter iets aan zijn zelfbeheersing doen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Haha! Ik noem dat road rage. Zo irritant om naast iemand te zitten die de hele boel bij elkaar schreeuwt. Als het echt aankomt op ruzies op straat en mensen aan de deur gaat het wel te ver, ik vind ook dat hij daar wat aan moet gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Vies mannetje jouw man. |-)
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Cursus lijkt me wat overdreven maar dat hij iets aan zijn gedrag moet doen lijkt me duidelijk. Wat een afknapper zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind iemand bespugen echt zo’n beetje het allergoorste, meest vernederende wat je een ander aan kunt doen.
Je man heeft nog geluk gehad dat die ander alleen voor stomerijkosten kwam. ( heeft hij die wel betaald ? )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
21-09-2018 09:12
Ik vind iemand bespugen echt zo’n beetje het allergoorste, meest vernederende wat je een ander aan kunt doen.
Je man heeft nog geluk gehad dat die ander alleen voor stomerijkosten kwam. ( heeft hij die wel betaald ? )
Dit. Mijn God zeg, wat een afknapper.
Nee, je stelt je niet aan.
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 21-09-2018 09:22
Reden: OP gequoot en ook niet goed
97.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
21-09-2018 09:11
Cursus lijkt me wat overdreven maar dat hij iets aan zijn gedrag moet doen lijkt me duidelijk. Wat een afknapper zeg.
+1.
Je zou maar eens de verkeerde tegenkomen..
Alle reacties Link kopieren
Nee je overdrijft niet, ik zou hier ook ontzettend op afknappen. Sowieso vind ik dit soort types, die denken dat ze god zijn zodra ze achter een stuur zitten, ontzettend irritant. Gevaarlijk ook, van die gasten die constant zitten te drukken als jij je wèl aan de snelheid houdt. Dit zou me dus te ver gaan ja, volgende keer zit jij ernaast als je iemand treft die net zo in elkaar zit en je van de weg af drukt O_o
Een cursus hiervoor? Bestaat dat? Ik vind het ook een afknapper. Gatver. Spugen is ook nog erger dan schelden. Komt hij uit de dierentuin ofzo?
Hoe komt het dat hij elke keer gedoe krijgt en ik bv nooit? Dan doe je zelf toch raar?
Is hij echt alleen in het verkeer zo?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je nog mazzel hebt dat die man alleen stomerijkosten komt claimen. Op iemand spugen, Gadver. Veel mensen zouden echt zwaar over de rooie gaan en wel wat meer komen doen aan jullie voordeur.
Malagueña schreef:
21-09-2018 09:07
Woedeprobleem zie je nergens anders in terug?
Nee, het is écht alleen in het verkeer dat hij zich zo misdraagt. Het is inderdaad -zoals iemand anders hierboven zegt- road rage

En ik vind zelf iemand bespugen dus ook enorm goor, vandaar dat ik ook best wel tekeer ging tegen hem. Ik vind dat hij de stomerijkosten moet betalen, hij weigert 'want die ander zat fout'

Ik zei: de enige die hier fout zit is degene die zich verlaagd tot het niveau van mensen bespugen, maar nee, dat is ie niet met mij eens. Hij heeft wel aangeboden de jas zelf te wassen 'maar ik ga écht geen stomerijkosten vergoeden aan die l*l"
Alle reacties Link kopieren
Wow, ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat dit verder een leuke man is eigenlijk, deze problemen zitten toch in hem.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Alle reacties Link kopieren
https://www.rtlnieuws.nl/algemeen/binne ... d-7-vragen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heeft ie zo'n klusbus? Die bestuurders gedragen zich vaker als gekken op de weg.
Hoe weet die ander anders waar je man woont?

wat een tokkie niveau dat spugen.
Alle reacties Link kopieren
broodje_pom schreef:
21-09-2018 09:24
Nee, het is écht alleen in het verkeer dat hij zich zo misdraagt. Het is inderdaad -zoals iemand anders hierboven zegt- road rage

En ik vind zelf iemand bespugen dus ook enorm goor, vandaar dat ik ook best wel tekeer ging tegen hem. Ik vind dat hij de stomerijkosten moet betalen, hij weigert 'want die ander zat fout'

Ik zei: de enige die hier fout zit is degene die zich verlaagd tot het niveau van mensen bespugen, maar nee, dat is ie niet met mij eens. Hij heeft wel aangeboden de jas zelf te wassen 'maar ik ga écht geen stomerijkosten vergoeden aan die l*l"
Jup. Een volstrekte mongool.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
broodje_pom schreef:
21-09-2018 09:24
Nee, het is écht alleen in het verkeer dat hij zich zo misdraagt. Het is inderdaad -zoals iemand anders hierboven zegt- road rage

En ik vind zelf iemand bespugen dus ook enorm goor, vandaar dat ik ook best wel tekeer ging tegen hem. Ik vind dat hij de stomerijkosten moet betalen, hij weigert 'want die ander zat fout'

Ik zei: de enige die hier fout zit is degene die zich verlaagd tot het niveau van mensen bespugen, maar nee, dat is ie niet met mij eens. Hij heeft wel aangeboden de jas zelf te wassen 'maar ik ga écht geen stomerijkosten vergoeden aan die l*l"
Voor mensen die fout zitten in het verkeer heb je de politie of de verzekering, geen spuug. Dat hij doet alsof het allemaal niets voorstelt is nog meer een rode vlag. Een ex van een goede vriendin was ook zo, dat probleem was veel groter.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Alle reacties Link kopieren
https://mens-en-samenleving.infonu.nl/s ... szelf.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat onaantrekkelijk. Iemand bespugen?! Meen je toch niet dit?
En verder spoort hij wel helemaal? Kan het me bijna niet voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Je man klinkt als een ongelofelijke aso, sowieso dat spugen, maar er ook daarna nog over gniffelen en jou belachelijk maken, in plaats van dat hij zich terecht kapot schaamt. Heel onaantrekkelijk lijkt mij.

Ik zou die jas gewoon zonder overleg naar de stomerij brengen. Kosten zijn voor hem. Sowieso verwacht ik niet dat iemand die zich zo opstelt zorgzaam en voorzichtig een jas gaat staan wassen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem ook helemaal niet lief en zorgzaam klinken trouwens. Als jij een andere mening hebt dan ben je hormonaal? Daar zou ik al zwaar giftig van worden. Vooral omdat hij hier zo overduidelijk fout zit.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mafkees is die vent van jou zeg! Die ander zat fout dus dan mag je iemand bespugen? Dat hij dit ook normaal gedrag vindt, vind ik echt zorgelijk. Ieder weldenkend mens weet dat spugen echt het laagste van het laagste is. Ik weet niet of een cursus afdoende is om hem wat fatsoen bij te brengen. Wat een afknapper!
djin wijzigde dit bericht op 21-09-2018 09:34
0.47% gewijzigd
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
En jij mag die jas wassen, zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven