Vriend vindt mijn borsten te klein

23-09-2018 20:54 123 berichten
Ik ben een vrouw van 38, heb best wat ervaring met relaties en ben over het algemeen tevreden over mijn uiterlijk. Nu zit me toch iets dwars:

Ik heb sinds 8 maanden een vriend. Tijdens een gesprek over “aantrekkelijkheid” gaf hij aan van grote borsten te houden en de mijne graag groter had gezien. Nu heb ik cup C bij een normaal postuur en vind ikzelf dat ik helemaal geen kleine borsten heb. En ik heb dat nog nooit eerder van een man gehoord. Sowieso kritisch op een bepaald lichaamsdeel van de ander zijn, is mij vreemd. Dus zijn opmerking kwam nogal binnen. Ik voel me sindsdien geremd in mijn blootje, vooral tijdens seks. Het liefst houd ik mijn bh/topje aan. Of heb ik seks in het donker of in standjes waarbij mijn borsten bedekt zijn. Ook heb ik nu moeite met push up bh’s. Ik weet dat hij het mooi vind als ik deze draag maar nu voelt het dubbel: alsof ik zonder niet voldoe..

Wat vinden jullie hiervan? Stel ik mij aan? (Hoe) maak ik bespreekbaar dat zijn opmerking me zo geraakt heeft..?
Je vriend zijn ego is te groot.

Weg ermee.
Wat een hork. Weet je zeker dat hij verder wel geschikt is?
Alle reacties Link kopieren
Laat je niet op je kop zitten.
Ik vraag me altijd af wat heeft het in vredesnaam voor nut heeft commentaar te hebben over iets waar de ander simpelweg niets aan kan doen, door iemand die claimt van je te houden (of niet?) dat vind ik raar.

Heb je hem gevraagd waarom hij het nodig vond dit te melden? Verder wel een leuke vent?
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 23-09-2018 21:00
9.89% gewijzigd
Heeft zijn piemel wel de juiste maat? Ga daar over klagen bij hem.
Alle reacties Link kopieren
Zeg dat zijn lul ook niet veel voorstelt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke vriend zeg :arrow:
yourlocalhero wijzigde dit bericht op 23-09-2018 21:17
3.03% gewijzigd
De opmerking dat hij van grote borsten houdt zou ik op zich niet zo over vallen, maar dat hij had gewild dat die van jou groter waren vind ik uitermate onhandig gezegd van hem.

Maar hoe was de context waarin het gezegd werd?
Alle reacties Link kopieren
"Tsja jammer. Ik hou ook van grote piemels, maar ik ben toch bij jou, want jij bent de leukste!"
Alle reacties Link kopieren
Zeg hem dat je een piel die naar rechts hangt aantrekkelijker vindt dan naar links (of andersom als zijn piemel naar rechts hangt)
.
Alle reacties Link kopieren
En je hebt niet tussen neus en lippen door gezegd dat jij wat liever een wat groter geschapen penis bij hem had gezien? Heb je überhaupt op zijn opmerking gereageerd?
Ik neem aan dat je zelf ook wel beseft dat een kerel die dergelijke opmerkingen maakt gewoon Niet Leuk is?
Cup C bij een gemiddeld postuur is de gemiddelde cupmaat. Dat lijkt me dus niet klein.

Ik zou deze man een afknapper vinden als hij het op een lullige, verwijtende manier zou zeggen, en als hij m'n borsten niet zou strelen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het dat jij door die ene opmerking ineens niet meer tevreden bent met jezelf? Waarom kun je hem dat niet meteen teruggeven en ga je je lichaam verhullen? Wat was de context idd?
Alle reacties Link kopieren
Wat bizar joh. Echt nog nooit zoiets meegemaakt of opmerkingen gekregen over mijn kleine borsten. Mijn ex had een totaal ander postuur dan waar ik normaal op viel, maar ik hield echt van elke centimeter van zijn lijf. Hij was voor mij perfect zoals hij was. Andersom heb ik met partners ook nooit anders ervaren. Laat je niet zo op je kop zitten. Dat hij zoiets zegt, zegt meer over hem dan over jou of jouw borsten. En al heb je geen grote tieten, dat bekent natuurlijk niet dat je niet de moeite waard bent/mooi bent.
Alle reacties Link kopieren
Hij mag grotere borsten best mooier vinden, maar beter had hij dat voor zichzelf gehouden. Ik heb het lang lang geleden ook meegemaakt en ik heb daar ook last van gehad. Hij wilde zelfs een borstvergroting voor me betalen zei hij. Daar ben ik toen wel flink boos over geweest. Mezelf laten snijden in een gezond lichaam omdat hij dat mooier vindt? Die is gek. Daarna niks meer over gehoord.
Maar goed. Dat was toen. Ik ben dus een tijd onzeker geweest over mijn borstomvang, maar nu ben ik blij met mijn borsten. Ik vind ze mooi. En nog veel aantrekkelijker dan grote borsten is een vrouw die uitstraalt dat ze blij is met haar lichaam. Het is jouw lijf, niet het zijne.
Ik zou zeggen dat hij voortaan zijn mond mag houden over je borsten en hem aangeven wat het met je doet/heeft gedaan (hij zou het ook niet leuk vinden als je zou klagen over de grootte van zijn penis). Hoe je dat doet? Gewoon zeggen: "nog over die opmerking over mijn borsten, weet je wel wat dat met mij heeft gedaan...."
En daarnaast uitstralen dat je trots bent op je lijf. Hij doet het er gvd maar mee en anders zout hij maar op.
No one should brave the underworld alone.
Alle reacties Link kopieren
Laat hem een vriendin zoeken met grote tieten, wat een hork en loser.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Hmmm..niemand vindt dat ik me aanstel so far :-(

De context: mijn vriend is kleiner dan ik. Daar hadden we het over. Dat in een ideale situatie hij groter was geweest. Dat beaamde ik. Toen vroeg ik (stom stom!) wat hij liever anders had gezien bij mij en toen kwam hij hiermee.

Stiekem vind ik die opmerking over zijn lengte ook anders: daar waren we het over eens, vriend IS kleiner dan de gemiddelde man, plus lengte is niet van belang bij intimiteit/seks. Ik had het in ieder geval heel anders ervaren als hij iets over mijn lengte, schoenmaat oid had gezegd...
Alle reacties Link kopieren
Geef hem een kadobon voor een borstvergroting. Die hij bij hemzelf kan laten doen.
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Ook al vond ik het een kut opmerking die me flink had geraakt, het is nog heel lang mijn vriend geweest hoor. Inclusief veel liefde en goede seks.
No one should brave the underworld alone.
florabel80 schreef:
23-09-2018 21:10
Hmmm..niemand vindt dat ik me aanstel so far :-(

De context: mijn vriend is kleiner dan ik. Daar hadden we het over. Dat in een ideale situatie hij groter was geweest. Dat beaamde ik. Toen vroeg ik (stom stom!) wat hij liever anders had gezien bij mij en toen kwam hij hiermee.

Stiekem vind ik die opmerking over zijn lengte ook anders: daar waren we het over eens, vriend IS kleiner dan de gemiddelde man, plus lengte is niet van belang bij intimiteit/seks. Ik had het in ieder geval heel anders ervaren als hij iets over mijn lengte, schoenmaat oid had gezegd...
jij hebt dus hetzelfde gezegd over zijn lengte. je vraagt dan ook om zo’n opmerking.
Je bent 38. Waarom trek je je dit zo aan?
Alle reacties Link kopieren
florabel80 schreef:
23-09-2018 21:10
Hmmm..niemand vindt dat ik me aanstel so far :-(

De context: mijn vriend is kleiner dan ik. Daar hadden we het over. Dat in een ideale situatie hij groter was geweest. Dat beaamde ik. Toen vroeg ik (stom stom!) wat hij liever anders had gezien bij mij en toen kwam hij hiermee.

Stiekem vind ik die opmerking over zijn lengte ook anders: daar waren we het over eens, vriend IS kleiner dan de gemiddelde man, plus lengte is niet van belang bij intimiteit/seks. Ik had het in ieder geval heel anders ervaren als hij iets over mijn lengte, schoenmaat oid had gezegd...
Tja....
Dan is hij gewoon heel eerlijk geweest n.a.v. je vraag.
Niet leuk om te horen, maar dan had je die vraag ook beter niet gesteld.
Wees trots op je lijf. Iedereen heeft wel wat. Dat weet je vriend ook. Doet hij het licht uit tijdens de seks omdat hij kleiner is dan jou?
anoniem_366516 wijzigde dit bericht op 23-09-2018 21:15
0.05% gewijzigd
No one should brave the underworld alone.
Alle reacties Link kopieren
Hm, misschien was hij toch op zijn pik getrapt.
Het-groepje schreef:
23-09-2018 21:13
Je bent 38. Waarom trek je je dit zo aan?
Omdat het een nieuwe ervaring is:
1) zo’n opmerking
2) de doorwerking ervan tijdens intimiteit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven