Wel/ niet doorgaan

22-10-2018 14:33 16 berichten
Hoi allemaal,

Ik ken sinds 4 maanden een leuke jongen. We spreken veel af, en voel me ook echt bij hem op mijn gemak. We kunnen over alles goed praten, en het is ook altijd gezellig als we afspreken. Nu we elkaar best wel goed kennen begint hij steeds meer over een relatie. Dit benauwd mij op de een of andere manier best wel. Dit heb ik ook aan hem vertelt, hij zei toen dat we het rustig aan gaan doen. Toch begint hij er ( onbewust denk ik ) veel over. Ook het idee dat ik het aan iedereen moet vertellen vind ik een vervelend.

Als ik bij hem ben voelt het gewoon goed, soms irriteer ik me een klein beetje aan kleine dingen, maar over het algemeen voelt het super fijn en is het leuk.

Na een paar dagen begin ik toch te twijfelen of ik wel 'genoeg' voor hem voel omdat ik er op bepaalde momenten tegen op zie om echt een relatie met hem te hebben.

Hoe denken jullie hier over? Ligt dit aan mijn gevoel voor hem of meer aan het relatie ding ?Hebben jullie tips?
Alle reacties Link kopieren
Het is maar een woord he? "Relatie". Als je later het niet meer ziet zitten, stop je er toch mee?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Heb jij enig idee waarom het je benauwt? Heb je eerdere relaties gehad? En heb je het daar ook in gemerkt?
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt alsof je niet verliefd bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je hem niet leuk genoeg vindt voor een relatie. Mijn (persoonlijke!) ervaring is dat zoiets ook niet meer ontstaat als je eemaal en gevoel van "hij komt te dichtbij" hebt.
Wat zijn jullie dan? Vrienden?

Dan moet je ook geen seks met hem hebben.

Wees duidelijk mbt jullie "status". Na 4 maanden mag hij wel weten waar hij aan toe is.
Alle reacties Link kopieren
Dus het is prima als hij morgen gaat daten met een andere vrouw? Of verwacht je van hem wel commitment?
Heb je seks met hem?
Alle reacties Link kopieren
Wat is het wat jullie nu hebben dan?
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Vind het klinken dat het meer aan je gevoel ligt en je een echte relatie niet ziet zitten met hem.
Wat zou je voelen als je hem nooit meer zag ? Ben je ook geïnteresseerd in andere mannen bewust of onbewust ?
Alle reacties Link kopieren
Goede vragen worden er hier gesteld denk ik.
Heb je dit altijd met mannen, of heb je wel eerder lange geode relaties gehad waar je wel meteen verliefd werd?
Luister naar je gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Als je er op bepaalde momenten tegenop ziet om een relatie met hem te hebben, dan lijkt me dit gedoemd te mislukken, eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Puur op basis ban de titel, waarmee wel of niet doorgaan?
Alle reacties Link kopieren
Misschien vind jij vooral het woord ‘relatie’ beladen.
En sluit je dan af.
Heb je al eerder een relatie gehad?
Alle reacties Link kopieren
Wat jullie nu hebben is ook al lang een relatie maar misschien wil je het zelf niet zo benoemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven