Datingwebsite wordt er moedeloos van

06-11-2018 09:26 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit sinds een paar weken op datingwebsite Paiq. Juist omdat dit niet zo'n vleeskeuring is vind ik het leuk. Maar wordt er zo moedeloos van...... Ik heb al een paar keer gehad dat je eindeloos chat en dat zo'n man dan zegt " ik wil verder niet afspreken want ik zoek geen relatie". Of ze willen alleen maar afspreken voor sex en als je aangeeft rustig aan te willen doen en dat wordt je direct geblokkeerd. Ik vraag mij af zit ik op de verkeerde site, ben ik te preuts of tref ik gewoon de verkeerde? Hoe kan je dit er enigszins uitfilteren?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gewoon pech denk ik. Je kunt ze er niet op filteren.
Ik vond zelf Paiq helemaal niks. Als ik een leuk gesprek had was hij vaak lelijk/niet mijn type en de knappere exemplaren waren inhoudelijk niet leuk of woonden te ver weg, etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tot nu toe ook niet erg gecharmeerd van Paiq. Terwijl de meeste forummers er hier zo enthousiast over zijn.
Ik vind het zo raar als je bij voorbaat al uitspreekt wel of geen seks te willen op een afspraak. Het is maar één kennismaking, je weet nog niet eens of het klikt.

"Zullen we koffie gaan drinken? "
"Prima. Maar ik wil niet neuken hoor"

Er zitten eindeloos veel oninteressante mensen op dating sites, net zoals er in het echte leven veel mensen zijn waarmee je niet wil daten.

Alle mannen die op hun profiel zeurden over knuffelen mochten van mij meteen weer weg.

En op een dag ontmoette ik een leuke en gezellige man op Tinder. Hij was mijn eerste Tinder date en het was zo super gezellig. Hij is er nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
you have to kiss a lot of frogs before you find your prince

en het voordeel van datingwebsites is dat je niet eens hoeft te zoenen tijdens de selectie, hooguit je te verzoenen met de hoeveelheid kikkers
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist bij Paiq ook dat mannen snel willen afspreken, wat willen drinken. In een gelegenheid.
Misschien niet de nadruk leggen dat je een relatie wil. 1 keer zeggen is genoeg.
Hou het wat meer 'interessant'.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg nooit dat ik een relatie wil maar laat het in het midden.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik heb mijn man gevonden via Paiq en ook nog eens binnen een maand na aanmelden.

Ik heb hele leuke gesprekken gehad via Paiq, maar waar inderdaad gelijk duidelijk was dat het dit niet ging worden.
Ik denk dat je de verkeerde treft. Ik trof ook steeds de verkeerde via andere datingsites. Volhouden, het luchtig houden en je verwachtingen bijstellen.

En niet vast houden aan je eisenlijstje (als je die hebt). Ik had mijn man nooit een kans gegeven als ik dat gedaan had.....
Alle reacties Link kopieren
missdory schreef:
06-11-2018 10:08
Ik zeg nooit dat ik een relatie wil maar laat het in het midden.
Ik dacht het omdat zo een man dan zegt dat hij geen relatie wil.

Ik zou niet te veel hoop hebben en gewoon verder gaan. Zitten nog meer leuke mannen. Ik zou dan denken oké is mijn type niet. Zoals er wordt gereageerd.

Vroeg hij niet of je iets wilde drinken in het begin. Ik heb dat vaak wel en zeg dat ik eerst wat wil chatten.
Misschien omdat ik zelf niet te happig ben gaan mannen jagen?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Blueitis schreef:
06-11-2018 10:17
Tja, ik heb mijn man gevonden via Paiq en ook nog eens binnen een maand na aanmelden.

Ik heb hele leuke gesprekken gehad via Paiq, maar waar inderdaad gelijk duidelijk was dat het dit niet ging worden.
Ik denk dat je de verkeerde treft. Ik trof ook steeds de verkeerde via andere datingsites. Volhouden, het luchtig houden en je verwachtingen bijstellen.

En niet vast houden aan je eisenlijstje (als je die hebt). Ik had mijn man nooit een kans gegeven als ik dat gedaan had.....
Bedankt voor je opbeurende bericht 😊. Ik heb helemaal geen eisenlijstje maar ik heb ook geen zin in een man die alleen een sex contact zoekt.
Alle reacties Link kopieren
missdory schreef:
06-11-2018 10:52
Bedankt voor je opbeurende bericht 😊. Ik heb helemaal geen eisenlijstje maar ik heb ook geen zin in een man die alleen een sex contact zoekt.
Niet meer reageren dan.
En verder kijken.
Zie dat wat luchtiger.
Niet als moedeloos. ;)
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Eslarealidad schreef:
06-11-2018 10:49
Ik dacht het omdat zo een man dan zegt dat hij geen relatie wil.

Ik zou niet te veel hoop hebben en gewoon verder gaan. Zitten nog meer leuke mannen. Ik zou dan denken oké is mijn type niet. Zoals er wordt gereageerd.

Vroeg hij niet of je iets wilde drinken in het begin. Ik heb dat vaak wel en zeg dat ik eerst wat wil chatten.
Misschien omdat ik zelf niet te happig ben gaan mannen jagen?
Ik ben ook helemaal niet happig maar ik heb na deze ervaringen ook geen zin meer in 3 weken chatten wat nergens toe gaat leiden. Of is dat fout gedacht?
Alle reacties Link kopieren
missdory schreef:
06-11-2018 10:56
Ik ben ook helemaal niet happig maar ik heb na deze ervaringen ook geen zin meer in 3 weken chatten wat nergens toe gaat leiden. Of is dat fout gedacht?
Wat verwacht je precies wel?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
missdory schreef:
06-11-2018 10:56
Ik ben ook helemaal niet happig maar ik heb na deze ervaringen ook geen zin meer in 3 weken chatten wat nergens toe gaat leiden. Of is dat fout gedacht?
Je bent pas een paar weken bezig.
Ik heb niet snel een klik.
Al een paar jaar bezig. :lol:
In het begin veel gedate.
Is Knuz, Lexa of Badoo niet iets voor jou?
Meerdere sites?
Dan kun je kijken wat bij je past.
Het moet wel ergens toe gaan leiden maar niet naar moedeloosheid. :cheer2:
Dat doe je jezelf aan.
Ik snap het wel maar voelt niet lekker.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Moedeloos is misschien wat overdreven..... maar gisteren was ik op Paiq, eerst een man met wie ik een paar dagen chat die begon erover (uit het niets) dat hij mij op de eerste date mee naar zijn huis wilde nemen en dan mij alle hoeken van de kamer wilde laten zien. Ik was nogal verbaasd en zei graag even rustig aan. Hij blokkeerde mij direct. Ook had ik een leuke chat van weken. Ik stelde voor misschien kunnen we een keer een kop koffie drinken. Nee, gaf hij direct aan. Wil geen relatie maar alleen chatten. Dat is wat ik bedoel! Ik zal proberen er wat luchtiger in te staan ☺
Alle reacties Link kopieren
Je moet juist wel aangeven dat je een relatie wil. Dat voorkomt 3 weken chatten met een man die geen relatie zoekt. Als je gelijk zegt dat je op zoek bent naar een relatie dan haakt zo'n man gelijk af.

Als je het in het midden laat dan haken de mannen die wel op zoek zijn naar een relatie af. Laat maar zij is alleen maar op zoek naar een scharrel. Ik kijk wel verder.

Een man die op zoek is naar een relatie schrik je echt niet af door eerlijk te zeggen dat je een relatie wil. Toch lijken veel vrouwen onterecht dat idee te hebben.

Tenzij je gaat roepen over een half jaar wil ik absoluut samen wonen en aan een kind beginnen. Dat schrikt wel af
Toen ik single was ook op Paiq gezeten en stond op het punt mijn profiel eraf te halen maar toen kwam ik toch ineens een leuke man tegen :mrgreen:
Inmidddels alweer bijna 4 jaar samen. Het kan dus wel daar!
Geen ervaring met daten echter zou t voor mij ook niks zijn om weken vooraf te appen met iemand die ik nog nooit heb gezien en/of ken.
Ben al geen apper/chatter en vrij kort dus alleen t hoognodige zoals hoelaat moet ik Clara ophalen.

Mijn teksten zouden ws wijzen op een onaantrekkelijk, stil contact gestoord figuur.

Misschien niet veel antwoorden en in je profiel zetten dat chatten af en toe handig is maar geen langdurige, saaie keuring naar (g)een date.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een andere manier van typen.

Als jij het hebt over ‘wat ga je deze week doen’. En ‘waar woon je’.

Dat is wat anders als ‘waar zie je jezelf over 5 jaar?’ Waar zou je willen wonen’.

Dit is een voorbeeld, maar iemand die vanavond wil sexen zal de eerste vragen interessanter vinden. Iemand die voor een relatie gaat de tweede.

Gewoon hard zijn in je vragen in wat je wilt weten. Anders wordt het inderdaad 3 weken typen om niets.

Ik had ook iemand die een heel zwaar geloof had. Op dat moment dacht ik, oke. Maar het liep bijna op een date uit en ik merkte dat ik daar steeds meer tegen op zag. Om daar dan nog over te beginnen is ook laf van mij zelf geweest. Volgende keer ga ik daar direct over beginnen i.p.v. 3 weken chatten.

Al doende leert men.
Alle reacties Link kopieren
waarom zo lang chatten? Het is toch heel anders als je iemand in het echt ziet
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb mijn vriendin via Paiq leren kennen.

Fijn dat je eerst kan praten zonder foto om iemand eert een beetje te leren kennen voordat je op uiterlijk afgaat.

Soort Reverse Tinder ;)
Jardis schreef:
06-11-2018 12:17
Misschien een andere manier van typen.

Als jij het hebt over ‘wat ga je deze week doen’. En ‘waar woon je’.

Dat is wat anders als ‘waar zie je jezelf over 5 jaar?’ Waar zou je willen wonen’.

Dit is een voorbeeld, maar iemand die vanavond wil sexen zal de eerste vragen interessanter vinden. Iemand die voor een relatie gaat de tweede.

Gewoon hard zijn in je vragen in wat je wilt weten. Anders wordt het inderdaad 3 weken typen om niets.

Ik had ook iemand die een heel zwaar geloof had. Op dat moment dacht ik, oke. Maar het liep bijna op een date uit en ik merkte dat ik daar steeds meer tegen op zag. Om daar dan nog over te beginnen is ook laf van mij zelf geweest. Volgende keer ga ik daar direct over beginnen i.p.v. 3 weken chatten.

Al doende leert men.
Als een man begint met een sollicitatie interview (waar zie ik mezelf over vijf jaar? Echt? ) ben ik er gauw klaar mee
YagaBaba schreef:
09-11-2018 15:26
Als een man begint met een sollicitatie interview (waar zie ik mezelf over vijf jaar? Echt? ) ben ik er gauw klaar mee

Dat dus. Ik tref ze ook weleens en knap daar heel erg op af. Die zoeken gewoon een bepaald plaatje, maakt niet uit welke vrouw dat verder is.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 09-11-2018 16:13
0.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
06-11-2018 11:17
Je moet juist wel aangeven dat je een relatie wil. Dat voorkomt 3 weken chatten met een man die geen relatie zoekt. Als je gelijk zegt dat je op zoek bent naar een relatie dan haakt zo'n man gelijk af.

Als je het in het midden laat dan haken de mannen die wel op zoek zijn naar een relatie af. Laat maar zij is alleen maar op zoek naar een scharrel. Ik kijk wel verder.

Een man die op zoek is naar een relatie schrik je echt niet af door eerlijk te zeggen dat je een relatie wil. Toch lijken veel vrouwen onterecht dat idee te hebben.

Tenzij je gaat roepen over een half jaar wil ik absoluut samen wonen en aan een kind beginnen. Dat schrikt wel af
Eens.
Jij zoekt een relatie en dan lijkt het me idd zinvol dat te vermelden, voordat je allemaal mannen treft die wat anders zoeken.

Ik ken mijn man van Relatieplanet. Ik had geen foto erop staan maar hij stuurde mij een berichtje omdat hij mijn profieltekst leuk vond.

Vaak merk je al snel hoe iemand is en wat iemand zoekt. Vertrouw gewoon op je verstand. Soms duurt het even, maar er komt vast iemand voor jou.
Ik vind Paiq ook niet ideaal. Het is ontzettend tijdrovend, en omdat het gratis is, zitten er ook allerlei gekkies.

Ik heb mijn vriend op Lexa leren kennen. Na een paar dagen wat berichtjes heen en weer hebben we afgesproken. Niet te lang van tevoren kleppen, dan gaat er een beeld van de ander ontstaan dat nooit overeenkomt met de werkelijkheid.

Ik zou het op een betaalde site eens proberen, dat filtert al wat uit (hoewel er daar ook mafklappers zitten, maar die heb je nou eenmaal overal). De kunst is met de eerste berichtjes peilen hoe iemand reageert, en niet te snel wachten met afspreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven