Man van vroegere vriendin op datingapp

09-01-2019 01:43 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een probleempje... Ik had vroeger een vriendin en we hebben inmiddels alweer enige tijd contact op social media. Ze heeft een kindje gekregen en is 2 maanden geleden getrouwd met de vader van die kleine.
Nu kom ik hem tegen op een datingsite waar ik kan zien dat hij vandaag nog online is geweest. Hij geeft daar aan dates te zoeken. Het probleem is dat hij kan zien dat ik zijn pagina bezocht heb.

Zouden jullie het wel of niet vertellen? Ik kan haar dus niet anoniem het profiel doorsturen, want hij weet als het uitkomt meteen dat het van mij komt. Niks zeggen en haar in de waan laten voelt ook niet goed.
Als ik die vriendin was zou ik het absoluut willen weten. Ik snap nooit dat mensen zeggen dat je je er niet mee moet bemoeien.

Hopelijk heeft hij inderdaad gezien dat je zijn profiel hebt aangeklikt en voelt hij zich betrapt en biecht hij het uit zichzelf op.
Vervelende situatie. Ik zou meteen een screenshot maken. En er voorzichtig over beginnen als ik haar weer zie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een keer een vriendin gehad die me belde om dit te vertellen, dat ze mijn man was tegengekomen op een dating app. Heel lief bedoeld en ze vond het ook moeilijk om te vertellen. Bij ons was het alleen zo dat ik er vanaf wist (open relatie) . Dat weet je natuurlijk niet hè, het kan dus ook zo zijn dat het met wederzijdse toestemming is :-D
prettycassis schreef:
09-01-2019 06:25
Ik heb ook een keer een vriendin gehad die me belde om dit te vertellen, dat ze mijn man was tegengekomen op een dating app. Heel lief bedoeld en ze vond het ook moeilijk om te vertellen. Bij ons was het alleen zo dat ik er vanaf wist (open relatie) . Dat weet je natuurlijk niet hè, het kan dus ook zo zijn dat het met wederzijdse toestemming is :-D
Dan maakt het ook niet uit. Maar je weet het inderdaad niet. Dus ik zou het haar gewoon vertellen. Screenshot maken en doorsturen.
Mannen die een open relatie hebben zou het sieren als ze dat op hun profiel zetten. Je kansen zullen dan wel afnemen, maar ik vind het wel zo fair naar je date toe. Doet jouw man dat?
Alle reacties Link kopieren
Ja, screenshot maken en aankaarten bij vriendin.

Maakt toch niet uit dat hij kan zien dat jij zijn profiel hebt bezocht?
Alle reacties Link kopieren
Als hij toch kan zijn zien dat je zijn profiel hebt gezocht: hem ermee confronteren?

Desnoods aangeven dat het je niets aangaat, maar vragen of zijn partner weet dat hij op een datingsite zit? Is het antwoord ontkennend, mag hij het zelf aan zijn partner vertellen.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
SjakS schreef:
09-01-2019 06:36
Dan maakt het ook niet uit. Maar je weet het inderdaad niet. Dus ik zou het haar gewoon vertellen. Screenshot maken en doorsturen.
Mannen die een open relatie hebben zou het sieren als ze dat op hun profiel zetten. Je kansen zullen dan wel afnemen, maar ik vind het wel zo fair naar je date toe. Doet jouw man dat?
Doen heel veel mannen hoor. Ook de mannen die de openrelatie keuze nog met hun vrouw moeten bespreken O_o

Het is Idd netjes. En ook netjes als vreemdgangers het niet als excuus gebruiken...

Ik zou het willen weten als ik de vrouw was.
benmamma schreef:
09-01-2019 07:33
Doen heel veel mannen hoor. Ook de mannen die de openrelatie keuze nog met hun vrouw moeten bespreken O_o

Het is Idd netjes. En ook netjes als vreemdgangers het niet als excuus gebruiken...

Ik zou het willen weten als ik de vrouw was.
Ja sommige hebben inderdaad een geheime open relatie...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet 200% dat zij geen open relatie hebben, omdat ik weet dat zij dat niet zou trekken. Ze is heel gevoelig en is hier echt het type niet voor. Ik vind het vooral erg omdat ze best wel het een en ander meegemaakt heeft en nu van de daken schreeuwt hoe gelukkig hij haar maakt en ze elkaar steunen bij van alles en nog wat en dan krijg je dit... Ik had dit ook echt niet verwacht.
Ik heb haar een screenshot gestuurd inmiddels.
Alle reacties Link kopieren
"Ik heb haar een screenshot gestuurd inmiddels."

Oei.... haar dag zal verschrikkelijk zijn...
O bah wat naar voor je vriendin.
Alle reacties Link kopieren
lekker subtiel om een screenshot te sturen.

Mocht je iemand willen waarschuwen wees dan zelf ook eerlijk en vertel dit dan face-to-face. Wees er dan ook voor haar als vriendin. ipv 's morgens vroeg een screenshot sturen. Zeker bij een gevoelig iemand.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
mootjed schreef:
09-01-2019 07:48
Ik weet 200% dat zij geen open relatie hebben, omdat ik weet dat zij dat niet zou trekken. Ze is heel gevoelig en is hier echt het type niet voor. Ik vind het vooral erg omdat ze best wel het een en ander meegemaakt heeft en nu van de daken schreeuwt hoe gelukkig hij haar maakt en ze elkaar steunen bij van alles en nog wat en dan krijg je dit... Ik had dit ook echt niet verwacht.
Ik heb haar een screenshot gestuurd inmiddels.
Nou, dáár zal ze gelukkig van worden. Ignorance is bliss.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
SjakS schreef:
09-01-2019 07:35
Ja sommige hebben inderdaad een geheime open relatie...
Ja inderdaad! Zo geheim dat zijn vriendin er niet van afweet.. die kom je zoveel en vaak tegen. Screenshot maken en doorsturen!
Alle reacties Link kopieren
mootjed schreef:
09-01-2019 07:48
Ik weet 200% dat zij geen open relatie hebben, omdat ik weet dat zij dat niet zou trekken. Ze is heel gevoelig en is hier echt het type niet voor. Ik vind het vooral erg omdat ze best wel het een en ander meegemaakt heeft en nu van de daken schreeuwt hoe gelukkig hij haar maakt en ze elkaar steunen bij van alles en nog wat en dan krijg je dit... Ik had dit ook echt niet verwacht.
Ik heb haar een screenshot gestuurd inmiddels.
Mijn ervaring is de mensen die het hardst scheeuwen op social media hoe geweldig hun relatie is, hoe slechter het is. Dan moeten ze even aan de wereld vertellen hoe goed ze het samen hebben.
merelindesloot schreef:
09-01-2019 07:56
"Ik heb haar een screenshot gestuurd inmiddels."

Oei.... haar dag zal verschrikkelijk zijn...
Dat ligt niet aan TO.. maar aan de vriend van haar vriendin.. Is heel naar maar leven in een leugen lijkt mij pas verschrikkelijk!
Alle reacties Link kopieren
Leven in een leugen is voor die vriendin geen probleem kennelijk. Leven in de waarheid gaat pijn doen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Hij staat er herkenbaar op, op die site ? Dan is hij of enorm dom of hij doet er niet actief iets mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Staat hij echt met foto en al erop?
Wat een lef.
ik geef mn bek ook maar een douw
huurvrouwtje schreef:
09-01-2019 08:31
Dat ligt niet aan TO.. maar aan de vriend van haar vriendin.. Is heel naar maar leven in een leugen lijkt mij pas verschrikkelijk!
Precies dit.
Goed dat je een screenshot hebt gestuurd TO, het weten en er niks mee doen zou ik vele malen kwalijker vinden.
JollyRider schreef:
09-01-2019 08:34
Leven in een leugen is voor die vriendin geen probleem kennelijk. Leven in de waarheid gaat pijn doen.
Ehhh die vriendin weet toch niet dat haar vriend dit doet?
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
09-01-2019 08:43
Ehhh die vriendin weet toch niet dat haar vriend dit doet?
Met dank aan TO sinds vandaag dus wel he

Jij zegt dat leven in een leugen zo erg is, en meer mensen zeggen dat ze zoiets zouden willen weten. Maar in feite beginnen de problemen pas als je het weet
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk om te oordelen of je er verstandig aan hebt gedaan. Het informeren op zich wel, maar ik hoop niet dat ze zometeen haar telefoon uit vliegtuigstand haalt en zonder enige toelichting van je out of the blue een screenshot krijgt.

Ik kan me nl leukere manieren bedenken om wakker te worden...
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
als hij niet wil dat het uitkomt moet hij het vreemdgaan wat subtieler aanpakken dan openlijk met zijn kop op een dating app gaan staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven