Van pestkop naar

15-01-2019 23:02 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de middelbaar werd ik door een jongen gepest. Een tijd geleden tijdens het uitgaan zagen we elkaar. In eerste instantie herkende ik hem niet want hij was voor mij een nobody. maar hij herkende mij wel gelijk. We raakte aan de praat en ik begon hem leuk te vinden totdat hij zei ken je me niet meer. Ik zo van nee waar moet ik je van kennen. Hij zei van de middelbaar en vertelde zijn naam en achternaam. Toen begon het te dagen want ik heb die periode heel diep weggestopt. Ik gaf hem het voordeel van de twijfel en gaf hem mijn nummer. We appte heel veel, de hele dag door en ik leerde hem op een andere manier kennen en hij mij. We begonnen ook met elkaar uit te gaan en ik vroeg wat hebben wij nu eigenijk. Hij zei wil je mijn vriendin worden. Oké zei ik maar toch zat het verleden mij niet lekker. Ik ben een heel gevoelig type en dat hij mij vroeger heeft gepest vind ik echt nog steeds heel erg. Afijn ik ging dus akkoord en we hadden het leuk. Maar nu ben ik er achter gekomen dat hij al die tijd heeft gelogen en achter mijn rug omging met zijn 'ex' en zelfs trouw plannen hadden, het zijn collega's van elkaar dus ze zitten al op elkaars lip. Ik voel me weer bespeeld en in de maling genomen. Het doet me wel wat maar niet echt veel ofzo. Ik ben wel erger gewend. Maar ja ik hoef helemaal niks meer met hem of zijn vrienden club te maken te hebben meer.
.
Wat is je vraag?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel raar dat er over een vriend-vriendin relatie word gesproken als het pest verleden nog niet eens was besproken. Eerst elkaar goed leren kennen is niet verkeerd.
I am not perfect but i am limited edition.
Zozo.
Tvp
Op zich staat het eea los van elkaar. Je kunt altijd eikels ontmoeten, of ze nu ooit je pester waren of niet. Blijkbaar heeft deze vent nog altijd weinig schroom om anderen te kwetsen. Snel wegwezen dus.
Dit is toch die ex van dat gemaskerde bal? Wat is nu je punt?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het moeilijk om deze uitspraak

"Ik ben een heel gevoelig type en dat hij mij vroeger heeft gepest vind ik echt nog steeds heel erg."

te rijmen met dat je hem niet eens herkende en meteen het voordeel van de twijfel gaf.

Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
FadeToBlack schreef:
15-01-2019 23:24
Dit is toch die ex van dat gemaskerde bal? Wat is nu je punt?
Zo zo je weet wel veel van mij he. Bespioneer je mij soms?
.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
16-01-2019 00:03
Ik vind het moeilijk om deze uitspraak

"Ik ben een heel gevoelig type en dat hij mij vroeger heeft gepest vind ik echt nog steeds heel erg."

te rijmen met dat je hem niet eens herkende en meteen het voordeel van de twijfel gaf.

Hoe oud zijn jullie?
Ja te diep weggestopt. Ik ben bijna 25 en hij is 2 jaar ouder.
.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik snap dat het kut voelt TO. Ik zou alle banden met deze gast en zijn vrienden verbreken en denk maar bij jezelf dat het mooi is dat jij er nog zo onbevangen in ging. Niet iedereen kan makkelijk vergeven, jij weet nu dat je iemand een tweede kans kan geven. En verder lekker tijd voor jezelf nemen om je liefdesverdriet te verwerken.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
16-01-2019 00:17
Nou ik snap dat het kut voelt TO. Ik zou alle banden met deze gast en zijn vrienden verbreken en denk maar bij jezelf dat het mooi is dat jij er nog zo onbevangen in ging. Niet iedereen kan makkelijk vergeven, jij weet nu dat je iemand een tweede kans kan geven. En verder lekker tijd voor jezelf nemen om je liefdesverdriet te verwerken.


Nou bedankt maar ik heb geen verdriet hoor. Ik denk alweer aan de volgende man :-) nee ben niet de moeilijkste idd :-)
.
Ik vind je wat vreemd overkomen. Begin je gewoon met iedereen een relatie. Ook al vind je hem niet leuk? Je mag gewoon verdriet hebben en balen. Als je zo gevoelig bent is het toch apart om zo laconiek te doen? Waarom al aan de volgende denken?

Ook de zin dat je wel erger hebt meegemaakt is wat, gemaakt ofzo. Bedoel het niet naar. Maar sta je wel goed in het keven. Ken je jezelf. Weet je wat je wilt? Heb je dat pesten en misschien andere nare dingen uit je leven wel verwerkt?
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
16-01-2019 04:59
Ik vind je wat vreemd overkomen. Begin je gewoon met iedereen een relatie. Ook al vind je hem niet leuk? Je mag gewoon verdriet hebben en balen. Als je zo gevoelig bent is het toch apart om zo laconiek te doen? Waarom al aan de volgende denken?

Ook de zin dat je wel erger hebt meegemaakt is wat, gemaakt ofzo. Bedoel het niet naar. Maar sta je wel goed in het keven. Ken je jezelf. Weet je wat je wilt? Heb je dat pesten en misschien andere nare dingen uit je leven wel verwerkt?
'je mag gewoon verdriet hebben en balen'

Als ik dat niet heb kan ik het moeilijk hebben. Ik hang gewoon niet meer in het verleden maar kijk liever naar de toekomst en daar hoort een lieve man bij. Hoezo mag ik niet positief zijn en dromen en moet ik verdrietig zijn en balen. Ik heb gewoon van mijn verleden geleerd.
.
Alle reacties Link kopieren
:cheers:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Tvp :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
SjakS schreef:
16-01-2019 04:59
Ik vind je wat vreemd overkomen. Begin je gewoon met iedereen een relatie. Ook al vind je hem niet leuk? Je mag gewoon verdriet hebben en balen. Als je zo gevoelig bent is het toch apart om zo laconiek te doen? Waarom al aan de volgende denken?

Ook de zin dat je wel erger hebt meegemaakt is wat, gemaakt ofzo. Bedoel het niet naar. Maar sta je wel goed in het keven. Ken je jezelf. Weet je wat je wilt? Heb je dat pesten en misschien andere nare dingen uit je leven wel verwerkt?
En ik vind je heel erg he erg betweterig overkomen, zacht uitgedrukt. Ik heb je geloept. Doe niet alsof je alles weet en vul vooral niet voor mensen in wat ze denken en willen. Ik ken mezelf heel goed ja, en zeker weten beter dan de gemiddde mens. En als je ook maar iets van kennis had dan had je geweten dat juist de gevoeligste mensne hun gevoel weg stoppen uit zelfbescherming omdat het ze veels te pijn doet! Dat heb ik idd jarenlang gedaan en doe ik nog, alleen in mindere mate maar dat is omdat het a beter gaat en b ik heb nu God in mijn leven wat me zelfverzekerder heeft gemaakt. Aub vul niet zomaar wat voor mensen in aub. En doe vooral niet alsof je mij kent aan de hand van sommige domme postings van mij. Je neemt echt teveel serieus.
.
Alle reacties Link kopieren
:blabla:
-vanille- schreef:
16-01-2019 05:56
En ik vind je heel erg he erg betweterig overkomen, zacht uitgedrukt. Ik heb je geloept. Doe niet alsof je alles weet en vul vooral niet voor mensen in wat ze denken en willen. Ik ken mezelf heel goed ja, en zeker weten beter dan de gemiddde mens. En als je ook maar iets van kennis had dan had je geweten dat juist de gevoeligste mensne hun gevoel weg stoppen uit zelfbescherming omdat het ze veels te pijn doet! Dat heb ik idd jarenlang gedaan en doe ik nog, alleen in mindere mate maar dat is omdat het a beter gaat en b ik heb nu God in mijn leven wat me zelfverzekerder heeft gemaakt. Aub vul niet zomaar wat voor mensen in aub. En doe vooral niet alsof je mij kent aan de hand van sommige domme postings van mij. Je neemt echt teveel serieus.
Goed om te lezen! Dan komt het vast allemaal goed met je. God houd van iedereen en zo ben je nooit alleen!
Alle reacties Link kopieren
aankleefsjaan schreef:
16-01-2019 06:02
:blabla:
:saaisaaisaai:
.
Alle reacties Link kopieren
Onze huistrol is weer lekker bezig.
...
Alle reacties Link kopieren
🤔😶
Alle reacties Link kopieren
Zooo madame krijgt het op haar heupen..
-vanille- schreef:
16-01-2019 04:31
Nou bedankt maar ik heb geen verdriet hoor. Ik denk alweer aan de volgende man :-) nee ben niet de moeilijkste idd :-)

En in je OP zeg je dat je je verleden nog heel erg vindt? Ik snap er helemaal niks meer van.
Alle reacties Link kopieren
Je moet wel een beetje je eigen topics blijven lezen hoor, en consistent liegen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven