Stomme ex - zeiktopic

16-01-2019 00:56 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve allen,

Het leek mij wel wat om een zeiktopic te openen waarin je je verhaal kwijt kan over je ex!! zonder perse advies te willen of elkaar te beoordelen om wat dan ook.
Als dit al bestaat, sorry, ik heb niks kunnen vinden. Lekker delen wat je wilt, om het van je af te schrijven.... wellicht herkennen we zaken in elkaars verhaal.
Gewoon even zeiken, zaniken, je hart luchten!
Ik zit lekker te mokken over mijn ex die ik momenteel zo KUT vind.
We zijn 2.5 jaar samen geweest en waren ook verloofd. Het is nu al bijna 2 jaar geleden dat ik de relatie verbrak. We zaten al lang in een hele negatieve spiraal waar we niet uit kwamen, ik zal jullie de drama rollercoaster besparen. Ik was echt doodop en kon niet meer, hoewel het echt heel pijnlijk was en ik altijd nog van hem hield. Hij was mijn eerste echte grote liefde. De eerste met wie ik serieuse toekomstplannen had. Veel passie, veel romantiek, maar ook heel veel drama. We raakten veel pijnpunten bij elkaar aan.. waar ik achteraf ook wel veel van geleerd heb.

Vorig jaar hebben we elkaar weer gezien. Er was nog altijd veel chemie tussen ons. We konden vrij objectief op de relatie terugkijken en hebben toen ook nog eea uitgepraat. Ik kreeg weer gevoelens voor hem en vroeg later of hij het nog eens wilde proberen. Hij zei eerst dat hij dat niet wilde. Weken daarna zocht hij toch toenadering en begon me te zoenen, toen ik hem vroeg of dit betekende dat hij samen wilde zijn, zei hij toch van niet. Ik heb hem toen de deur uit gezet.

Nu kwam ik hem drie weken geleden weer tegen, tijdens het stappen. Opnieuw mega chemie tussen ons, maar omdat ik inmiddels een andere relatie heb, hield ik enige afstand. Omdat de vorige keer vervelend was geeindigd stelde ik voor om er toch wat leuks van te maken, ook om onze relatie nog een beetje te eren ofzo. Het was leuk, veel gelachen, gedanst ook met vrienden van hem en mij erbij. Hij zei me die nacht opeens dat hij twijfels had vorig jaar. Ik zei dat hij dat dan destijds moeten zeggen, verder niet op in gegaan. Toen ik thuis was kreeg ik toch zijn woorden niet uit mijn hoofd. Ik heb contact met hem gezocht met de vraag wat hij hiermee bedoelde. Hij overlaadde me ook met complimenten en was echt mega aan het flirten die avond. Na laange omwegen zegt hij net dat wat hij zei en deed door de alcohol kwam, terwijl hij echt niet heel dronken was en volgens mij heel goed wist wat hij deed. Heel vaag en tegelijk onnodig allemaal dus dit.
En nu vind ik hem gewoon zo KUT! Allemaal onnodig gedoe weer.
Hij is overigens 35 jaar, ik 28, en vind dit voor een volwassen vent ook echt heel stom gedrag.

Maar goed dat ik niet met die gast ben getrouwd. :hello:

Oke.... wil iemand anders nog een verhaal kwijt ? :daisy:
anoniem_380143 wijzigde dit bericht op 16-01-2019 02:24
20.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
kut exen ook!
Allemaal drama. Ben je op je huidige vriend wel verliefd genoeg? Of heb je de situatie met je ex nooit helemaal kunnen loslaten?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ergens dus nog niet compleet afgesloten aangezien het wel weer twijfels bracht in mn kop. Hoewel.... zo'n eerste liefde kan altijd wel een zwak blijven wellicht? Ik dacht dat je daar dan iets mee moet, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.

Mijn huidige vriend ben ik oprecht gelukkig mee... is een lange afstandsrelatie waardoor we niet goed weten of we in de toekomst samen zullen zijn. Wel met hem gedeeld dat ik ex tegen was gekomen. Ik kan mn gevoel voor beiden goed gescheiden zien. Ik vind het ook echt wel prima dat het voorbij is met ex, zeker omdat dit gedoe ook weer juist herinnerde aan de negatieve kanten van onze relatie en waarom het maar goed is dat we niet meer samen zijn.

Het meest irritante vind ik dat ex nooit verantwoording nam voor zijn aandeel in dingen, en dat herinner ik me nu extra en dat maakte me gewoon opnieuw even nijdig. Gewoon irritant
anoniem_380143 wijzigde dit bericht op 16-01-2019 02:27
24.37% gewijzigd
Gek dat je oprecht gelukkig bent met je lange afstandsrelatie en toch midden in de nacht zit te tobben over je stomme kut-ex.
Heb je je vriend ook verteld dat je nu twijfels in je kop hebt?
Of bedoel je dat met hen goed gescheiden kunnen houden. Verwarrend!
Alle reacties Link kopieren
Joh ik wilde nu juist graag een topic zonder verdere verantwoording te moeten doen of beoordeeld te worden. Mn vriend heeft al genoeg aan zijn hoofd, ik vond mijn eigen getob nu niet belangrijk genoeg om hem te belasten. Omdat mijn gevoel voor hem oprecht is en ik onze relatie echt heel erg waardeer. Daarbij kan ik het ook wel naast me neerleggen nu. Toch weer aan het uitleggen he, wat is dat toch :p
(1 uurtje later is voor mij de boel al flink bedaard, mede omdat ik mn verhaal even kon delen.)

Maar serieus....

Het leek me wel eens lekker om je verhaal kwijt te kunnen zonder dat er diepere analyses worden gemaakt over dingen waar niet om gevraagd wordt. Om deze reden startte ik mijn eerste bericht ook hiermee.

Ik dacht dat er vast mensen waren met een zelfde behoefte? gezien ik dit vaker tegenkom in andere topics. Laten we nu wel wezen, we kennen elkaars verhaal nooit goed, er worden zo vaak meteen conclusies getrokken op basis van enkele zinnen.

Leek mij heerlijk om dat eens niet te doen.
anoniem_380143 wijzigde dit bericht op 16-01-2019 02:46
Reden: Reden topic
61.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En ladies dit is dus een ZEIKTOPIC...

Niet het meest hoogstaande om woorden als kut en stom te gebruiken.....maar soms gewoon lekker om te doen. Dus als je je geroepen voelt mee te doen, wees welkom

Zo niet... ook oke
8-)
HelenaRose schreef:
16-01-2019 02:04
Joh ik wilde nu juist graag een topic zonder verdere verantwoording te moeten doen of beoordeeld te worden. Mn vriend heeft al genoeg aan zijn hoofd, ik vind mijn eigen getob nu niet belangrijk genoeg om hem te belasten. Daarbij kan ik het ook wel naast me neerleggen nu.

Maar serieus....

Het leek me wel eens lekker om je verhaal kwijt te kunnen zonder dat er diepere analyses worden gemaakt over dingen waar niet om gevraagd wordt. Om deze reden startte ik mijn eerste bericht ook hiermee.

Ik dacht dat er vast mensen waren met een zelfde behoefte, gezien ik dit vaker tegenkom in andere topics!
Maar.. Linnylow vroeg je ook iets en die kreeg gewoon antwoord??
Zoals ik al zei: verwarrend :@@:

Wat is je vraag nou precies? Over dingen waar niet om gevraagd wordt.. dáár raak ik je kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Girls ik wilde gewoon mn verhaal opschrijven.
Zonder verder advies of oordeel.

Ik antwoordde idd met meer uitleg op de eerste reactie, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling van dit topic.

Mijn intentie was dus;
Heb je een verhaal dat je kwijt wilt?
Deel het.

Dat is alles.
Alle reacties Link kopieren
Het is laat ook ik voeg dingen toe aan berichten en dat komt dan later aan..
Lekker bezig :bonk:
HelenaRose schreef:
16-01-2019 02:48
Girls ik wilde gewoon mn verhaal opschrijven.
Zonder verder advies of oordeel.

Ik antwoordde idd met meer uitleg op de eerste reactie, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling van dit topic.

Mijn intentie was dus;
Heb je een verhaal dat je kwijt wilt?
Deel het.

Dat is alles.
Als je alleen maar je verhaal kwijt wil en verder geen reacties of vragen verwacht, waarom begin je dan niet een dagboek? Kan je zanikken en zeiken op je ex zoveel je wil.
Alle reacties Link kopieren
Proost TO. De kater komt later
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik ben bevriend met al mijn exen. Verder ben ik totaal niet met mijn exen bezig. Gelukkig maar, zo te lezen!
Niet gezond om 2 jaar later nog steeds zo met een ex bezig te zijn na een relatie van 2,5 jaar!
Ik snap het wel hoor dat je even wil zeiken Ik heb ook een kut ex. Heb er kinderen en een omgangsregeling mee dus kom er ook nooit van af van het gezeik
Alle reacties Link kopieren
Hier een ex die niet leert. Ik heb de relatie destijds beëindigt omdat hij na een ruzie enorm manipulatief bleek te zijn en geen verantwoordelijkheid wou opnemen. We woonden nog maar 3 maand samen en hadden samen de meubels gekocht.

Ik had dus na de breuk een overzicht gemaakt van wat hij voor de meubels had betaald - de zaken die ik voor hem had voorgeschoten (hij was een paar maand werkloos geweest). Om dan tot het eindbedrag te komen dat ik hem nog moest betalen. Ik zou hem het grootste deel meteen betalen en 500 euro de volgende maand.

Uiteindelijk kwam hij af met dat ik hem 4000 euro emotionele schadevergoeding moest betalen omdat ik de relatie had beëindigt :facepalm:

Sindsdien weigert hij die 500 euro te aanvaarden, omdat hij dat ziet als dat de 'onderhandelingen' over zijn emotionele schadevergoeding zouden zijn afgelopen en zolang ik hem die 500 euro nog moet, denkt hij dat er nog ruimte is voor onderhandelingen.

Toen we samenwoonden had ik de domicilëring van zijn fitness abonnement op mijn rekening gezet ivm zijn werkloosheid, ik had hem na zijn gezever over die 500 euro dan ook gezegd dat ik die zou laten doorlopen tot ik aan 500 euro zat en dat het dan gedaan is.

Ik heb een maand geleden dit dus stopgezet, krijg ik gisteren een boze telefoon van hem, hoe dierf ik dit te doen!! Schandalig!!

Uhu... Ik heb het destijds met hem uitgemaakt omdat hij zich manipulatief gedroeg.. Elke telefoontje dat hij sindsdien naar mij heeft gepleegd met een poging om mij te manipuleren is geëindigt dat ik meteen de telefoon afleg, en toch nog blijven proberen.. Hij zou nu toch al door moeten hebben dat ik hier niet op in ga.

Anyway, die 500 euro is in orde nu, tijd om te blokkeren :-)
dropitlikeasquat wijzigde dit bericht op 16-01-2019 08:06
Reden: aanpassing
12.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nog een verhaal over diezelfde ex, eerste oudjaar na onze breuk. Zijn kostuums hingen nog bij mij thuis. De 31ste zelf stuurt hij mij een bericht om te vragen of hij een kostuum kan komen halen voor die avond aan te doen. Ik laat hem weten dat hij dan wel voor 18u bij mij moet zijn want ik ging naar vrienden om te vieren en moest zelf dus ook op tijd vertrekken.

Om 18u stuurt hij een bericht dat hij er bijna is, of ik even kan wachten. Een half uur later is hij er nog steeds niet, ik bel hem en hij zegt dat hij van de bushalte onderweg is aan het wandelen. Ik neem dus een kostuum en wandel hem tegemoet want ik moest naar dezelfde halte. Ondertussen was ik zelf dus al te laat.

Begint hij mij onderweg uit te maken dat dat het foute kostuum is en dat hij een ander kostuum wilt. Ik duw het kostuum in zijn handen en zeg dat ik geen tijd heb en dat hij blij mag zijn dat ik nog gewacht heb en dat hij het hier maar mee moet doen. Hij laat het kostuum op de grond vallen omdat hij weigert dit aan te nemen. Daar ligt zijn kostuum dus, op de grond in de regen, in een plas water.

Hij stuurt daarna nog verschillende bedreigende berichten dat ik hem een nieuw kostuum moet kopen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
16-01-2019 05:22
Als je alleen maar je verhaal kwijt wil en verder geen reacties of vragen verwacht, waarom begin je dan niet een dagboek? Kan je zanikken en zeiken op je ex zoveel je wil.
Omdat ze verhalen van anderen wil lezen....
koekies zijn lekker
Haha goeie. 4000 euro emotionele schadevergoeding. Die is gek :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Mijn Ex heet [...], zij wilde mij bijna slaan. De relatie duurde maar zes weken. Ook hoelanger ikhaar kende hoe meer persoonlijkheidstoornis boven water kwam.

Blij dat ik nu haar nooit meer zie.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-01-2019 11:39
Reden: Privacy
14.76% gewijzigd
Mijn ex had jarenlang een ander. Hij vond het niet nodig om dat in therapie te vermelden omdat het niet relevant was.

De therapeut had het vooraf uitdrukkelijk gevraagd, omdat hij er anders niet aan wilde beginnen. Maar ex was de afspraken wel nagekomen want hij had toch zijn best gedaan?

Nu heeft zij hem voor erbij want ze heeft een andere vriend. Ex is boos op mij. Wie het begrijpt krijgt een fiets.
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
16-01-2019 08:44
Wie het begrijpt krijgt een fiets.
Ik begrijp het :rofl:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het ook

Net zo'n ex die alles voor zichzelf zo draait dat het altijd volledig aan mij ligt.
Oneindig veel voorbeelden van, de meest recente vsn gisteren:: mij verwijten dat ik niet meer geprobeerd heb om een bemiddelingsgesprek aan te gaan nadat hij een verzoekschrift heeft ingediend bij de rechtbank. Het is dus mijn schuld dat het nu bij de rechter ligt.
:bonk:
Wie het begrijpt mag het zeggen..
delicious35 schreef:
16-01-2019 08:53
Ik begrijp het ook

Net zo'n ex die alles voor zichzelf zo draait dat het altijd volledig aan mij ligt.

Ja dat dus. Ineens deugde er niets meer van mij. Maakte hij ruzie over dopjes van de tandpasta. De therapeut begreep ook niet wat er nou was. "Maar zo is ze toch altijd geweest? " zei hij. "Waarom is dat nu ineens een probleem? "

Dat ik er ook niets van begreep kwam door mijn gebrek aan zelfreflectie. Ik heb ook nog het gore lef gehad om hem hier op aan te spreken. Wie denk ik wel dat ik ben? O_o


Oneindig veel voorbeelden van, de meest recente vsn gisteren:: mij verwijten dat ik niet meer geprobeerd heb om een bemiddelingsgesprek aan te gaan nadat hij een verzoekschrift heeft ingediend bij de rechtbank. Het is dus mijn schuld dat het nu bij de rechter ligt.
:bonk:
Wie het begrijpt mag het zeggen..
Alle reacties Link kopieren
Zijn ze vrienden van elkaar?

Ik heb ook totaal geen zelfreflectie en kan niet communiceren

Best grappig als je bedenkt dat hij een ander had omdat er van alles mis zou zijn in onze relatie maar ik daar niets van wist en nog steeds er niets van begrijp.
Hoe ik overigens mijn werk kan doen zonder te kunnen communiceren en zelfreflectie is mij en mijn collega's een totaal raadsel. Dat is de essentiele basis van mijn werk.

Mediator was een onbekwame zak, mijn niet bestaande toekomstige partner is een lullo, mijn advocaat is enorm slecht en vertelt leugens.....
Maak er nu al grappen over wat hij straks over de rechter gaat zeggen.
citronella schreef:
16-01-2019 07:36
Ik snap het wel hoor dat je even wil zeiken Ik heb ook een kut ex. Heb er kinderen en een omgangsregeling mee dus kom er ook nooit van af van het gezeik
Dan is het anders, maar TO heeft niets meer met die ex van haar te maken. Simpelweg groeten in het voorbijgaan is ruim voldoende.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven