Bezet maar single?

20-01-2019 01:00 29 berichten
Alle reacties Link kopieren


Veel mensen zijn oneerlijk. Gaan ze vreemd en zeggen tegen de anderen dat ze single zijn?
En dan denk ik waarom heb ik dit altijd?
Deze mensen zijn meestal niet single en hier kom ik dan pas later achter.
Met een smoes komen ze eronder uit van ja ik heb eigenlijk een vriendin maar het
ging niet zo goed tussen ons later een verhaal van het is definitief uit en ja daar komt het..
ze zijn weer samen want madam is zwanger en wilt samen blijven wonen omdat hij anders zijn kind kwijt raakt? wtf! Er is co-ouderschap?


Mijn volgende relatie.. krijg ik een telefoontje een huilend meid ja je mag hem wel hebben hoer!!
Heeft hij haar dus geslagen dit zei hij later zelf tegen mij omdat ze lelijk begon te praten nadat
ze onze berichten zag in zijn telefoon?
Dus vind ik het zielig en ga ik weg.. Maar krijg later spijt van en dan is het al te laat waaant ze zijn weer bijelkaar!!!

Last but not least 3de relatie.. Zitten we op een terrasje samen hij omhelsd mij. Komt er een mevrouw. Ja nu begrijp ik waarom je bent gescheiden!!
Ja komt door jou vieze hoer!! :facepalm: :-$

Waarom waarom... Ik word elke keer de hoer uitgemaakt. Hoe moet ik nou zien of ruiken
als hij geen ring om de vinger heeft?

Okey kom maar op met de haat reacties heb het namelijk echt nodig. :thunder:
Alle reacties Link kopieren
Ja kut inderdaad rare wezens de meeste mannen.
Alle reacties Link kopieren
Waar haal je ze vandaan?
Ok dan. Relatie 1 lijkt wel een beetje op jouw situatie alleen was jouw kind al geboren toen je ondanks de scheiding toch met je ex samen wilde wonen, die snap ik wel.

Maar relatie 2 en 3? Ik snap er niks van.

Zien en ruiken kan je ook gewoon zelfstandig als je gezond bent, daar heb je geen magische ring van een man voor nodig.
Toch kan je niet zien en ruiken.. hmm.. :sherlock:

Mss ben je verkouden :idee: dat zou alles verklaren! Uitzieken, sinaasappeltje eten en veel water drinken. Dat helpt.

Heb je hier wat aan?
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij haar dus geslagen dit zei hij later zelf tegen mij omdat ze lelijk begon te praten nadat
ze onze berichten zag in zijn telefoon?
Dus vind ik het zielig en ga ik weg.. Maar krijg later spijt van en dan is het al te laat




————-


Waarom krijg je in godsnaam spijt van iemand dumpen die zijn vriendin slaat?

Spoor je zelf ook wel helemaal of ben je zo wanhopig geworden?
Je kiest ze wel uit. Ga aan je eigenwaarde wenken, waarom zou je inhemels naam terug willen naar zo'n persoon.

Overigens spreek je jezelf tegen.
Je hebt t over 'altijd' en de zin erna 'meestal'. Leg je focus op de keren dat het wel goed ging en vooral hoe en waarom.
Alle reacties Link kopieren
goudenmaantje schreef:
20-01-2019 04:58
Waarom krijg je in godsnaam spijt van iemand dumpen die zijn vriendin slaat?

Spoor je zelf ook wel helemaal of ben je zo wanhopig geworden?

Dat vraag ik me ook af! TO, de man die jij daar beschrijft, is toch echt geen relatie waard? Je lijkt inderdaad steeds de onbetrouwbare types uit te kiezen. Hoe kom je hen tegen? Merk je nooit red flags op? Die 2de situatie was een hele duidelijke.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Alle reacties Link kopieren
.
zebra123 wijzigde dit bericht op 20-01-2019 08:55
Reden: Quote ging mis
0.00% gewijzigd
Wees blij dat je van die idioten af bent.

Dat je spijt hebt van weggaan bij een frikandel die en vreemdgaat en erop los mept betekent dat je genoeg hebt aan jezelf. Laat die klootviolen een tijdje voor wat ze zijn en werk eerst aan meer eigenwaarde.

Zodat je over een tijdje wel kritisch kunt kijken naar de mannen die je ontmoet. En veel beter kunt inschatten of ze jouw tijd en energie waard zijn.
Alle reacties Link kopieren
goudenmaantje schreef:
20-01-2019 04:58

Waarom krijg je in godsnaam spijt van iemand dumpen die zijn vriendin slaat?

Spoor je zelf ook wel helemaal of ben je zo wanhopig geworden?
En ook nog is vreemdgaat!!

Het licht echt aan jezelf TO!
Alle reacties Link kopieren
Probeer je wat meer in hen in te denken, dus niet je eigen wensdenken maar de wereld van die ander. Van zo'n nieuwe date krijg je als het goed is al gauw gedetailleerde info; als je inspeelt op details dan merk je vanzelf of hij direct iets fris uit zijn geheugen vertelt of dat hij eerst moet nadenken. Dat zie je aan zijn blik. Kijkt hij eerst wazig voor zich uit (dus niet naar jouw gezicht) en daarna schuin links omhoog voordat hij antwoordt dan is de kans groot dat hij een verhaal zit te verzinnen, maar blijft hij je aankijken terwijl hij praat dan heb je grote kans dat hij niet hoeft te liegen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel niet dat iemand je aan moet blijven staren terwijl hij praat, dat is eng en intimiderend, maar als iemand spontaan vertelt dan cirkelt zijn blik direct om jouw gezicht.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
De meesten hebben ook een zekere aarzeling om expliciete leugens te gaan vertellen (we hebben allemaal in onze kindertijd geleerd dat liegen niet mag) en daar kan je gebruik van maken. Zegt hij dat hij single is dan is jouw conclusie dus dat hij de laatste weken alleen in een huis heeft geleefd dus daar kan je dan over praten. Over flink veel details praten hoe iemand leeft die alleen woont. Als het niet waar is dan zie je dat aan zijn manier van antwoorden. Praktisch iedereen vertelt graag over zichzelf. Dat ontwijken ligt dus niet voor de hand.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
20-01-2019 09:04
Probeer je wat meer in hen in te denken, dus niet je eigen wensdenken maar de wereld van die ander. Van zo'n nieuwe date krijg je als het goed is al gauw gedetailleerde info; als je inspeelt op details dan merk je vanzelf of hij direct iets fris uit zijn geheugen vertelt of dat hij eerst moet nadenken. Dat zie je aan zijn blik. Kijkt hij eerst wazig voor zich uit (dus niet naar jouw gezicht) en daarna schuin links omhoog voordat hij antwoordt dan is de kans groot dat hij een verhaal zit te verzinnen, maar blijft hij je aankijken terwijl hij praat dan heb je grote kans dat hij niet hoeft te liegen.
ik snap helemaal wat je bedoeld en dit geld voor de meeste normale mensen ook., maar er zijn ook mensen met bijv. narcisten en dergelijke die kunnen liegen dat het gedrukt staan en die blijven je tijdens een leugen gewoon strak aan kijken. dus vertrouw die methode ook niet voor de volle 100%
Alle reacties Link kopieren
goudenmaantje schreef:
20-01-2019 04:58
Heeft hij haar dus geslagen dit zei hij later zelf tegen mij omdat ze lelijk begon te praten nadat
ze onze berichten zag in zijn telefoon?
Dus vind ik het zielig en ga ik weg.. Maar krijg later spijt van en dan is het al te laat




————-


Waarom krijg je in godsnaam spijt van iemand dumpen die zijn vriendin slaat?

Spoor je zelf ook wel helemaal of ben je zo wanhopig geworden?
Wanhopig? Ja misschien wel maar ik heb het al inmiddels los gelaten... heb namelijk geen tijd meer ervoor om me druk te maken. Tijdverspilling.. xx
anoniem_381133 wijzigde dit bericht op 20-01-2019 11:06
5.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_381133 wijzigde dit bericht op 20-01-2019 10:48
99.69% gewijzigd
Misschien wat betere exemplaren kiezen.
Alle reacties Link kopieren
depster schreef:
20-01-2019 06:45
Je kiest ze wel uit. Ga aan je eigenwaarde wenken, waarom zou je inhemels naam terug willen naar zo'n persoon.

Waarom moet dit in ongeveer iedere post gezegd worden :facepalm:
Elle1976 schreef:
20-01-2019 10:55
Waarom moet dit in ongeveer iedere post gezegd worden :facepalm:
Misschien omdat dames zoals TO die dus ook gewoon niet hebben? Duh.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
20-01-2019 10:56
Misschien omdat dames zoals TO die dus ook gewoon niet hebben? Duh.
En zon opmerking helpt
Duh
Elle1976 schreef:
20-01-2019 10:57
En zon opmerking helpt
Duh
Waarom zou dat niet helpen? Of wat jij tikt wel helpen?
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
20-01-2019 10:57
Waarom zou dat niet helpen?
Als het zou helpen had je het niet hoeven te herhalen..
Duh
Alle reacties Link kopieren
wijzermetdejaren schreef:
20-01-2019 09:31
ik snap helemaal wat je bedoeld en dit geld voor de meeste normale mensen ook., maar er zijn ook mensen met bijv. narcisten en dergelijke die kunnen liegen dat het gedrukt staan en die blijven je tijdens een leugen gewoon strak aan kijken. dus vertrouw die methode ook niet voor de volle 100%
Dit dus...
Klootzakken, ze moeten allemaal met hun frikadel opgehangen worden!! :devil: :puh:
Alle reacties Link kopieren
Je trekt ze wel aan ;)

Ik zou idd de tips gebruiken van het doorvragen. Wat ik me wel afvraag wat voor soort mannen date je? Misschien eens met een heel ander type man daten dat je normaal zou doen. Kan verhelderend werken.
Ik zou je selectiecriteria eens onder de loep nemen, als je keer op keer zulke gasten mee naar huis sleept.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven