Advies nodig: mijn vriend is wispelturig betreft samenwonen

23-01-2019 14:37 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_381883 wijzigde dit bericht op 29-01-2019 15:51
Reden: niet meer relevant
99.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wanneer was die break, en waarom?
Alle reacties Link kopieren
Hij is iig niet echt enthousiast
Alle reacties Link kopieren
Hoe ver wonen jullie van elkaar af?
Ik zou niet zomaar alles opgeven. Tenzij je 100% overtuigd bent.
Ik denk dat hij niet wil. Ik zou me afvragen of deze relatie toekomst heeft. Mijn ex was ook zo.
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
23-01-2019 16:41

Ik zou niet zomaar alles opgeven. Tenzij je 100% overtuigd bent.
Er valt niet veel "op te geven", hij wil niet eens.
Waarom wil je samenwonen met iemand met wie het steeds beter gaat, met wie je fijne momenten hebt? Leg de lat eens wat hoger.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind m niet betrouwbaar. Hoe lang wil je wachten? Hoe oud ben je? Wil je kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Wonen jullie nu ver van elkaar? Wat vindt hij niet goed gaan?
Alle reacties Link kopieren
Als het goed gaat gaat hij stoken of afstand nemen. Als hij je iets belooft, trekt hij het even later weer terug. Waarom zou je blijven? Dat je van hem houdt is mooi, maar als de relatie zo wankel is dat hij de boel telkens bewust of onbewust traineert dan is dat ook maar een magere reden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
kindrebel schreef:
23-01-2019 16:50
Waarom wil je samenwonen met iemand met wie het steeds beter gaat, met wie je fijne momenten hebt? Leg de lat eens wat hoger.
Dit
Hij klinkt niet als een betrouwbare partner waar je op kunt rekenen. Ik zou er geen moeite in steken.
Hij wil niet. Die break is ‘gelijmd’ omdat jullie elkaar niet los konden laten, schrijf je. Dus niet omdat jullie elkaar nou zo graag vast wilden houden. Subtiel maar cruciaal verschil. Als je een kinderwens hebt zou ik verder kijken nu het nog kan.
anoniem_63dd656acb052 wijzigde dit bericht op 23-01-2019 20:30
0.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goed advies van zus. Dit wordt niks.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mijn ex wel. Is dus niks geworden.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je een relatie met deze man. Met zijn issues waar je aan gewend bent geraakt, en waarbij je je nog steeds eenzaam voelt.
Ik denk niet dat die eenzaamheid opeens over is als je samenwoont.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de snelle reacties. Eerlijk gezegd wel even schrikken en met de neus op de feiten gedrukt. We wonen in zelfde stad.
Break was vanwege veel ruzies. Vaak vanwege zijn gedrag waardoor ik onzeker werd.
Ben bang dat dit terugblijvend ding is. Hij is nu alleen wel erg ver gegaan. Dus ben nu inderdaad goed voor mijzelf aan het bedenken of ik de lat idd hoger moet leggen. Ben begin 30 met kinderwens en kan niet eeuwig door blijven modderen en blijven hopen. Heb alleen angst om de stap te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jullie er te verschillend in staan. Ook qua diepte in gevoel. Ik denk dat hij bij jou dieper zit dan andersom.

Als jij een kinderwens hebt, kun je het maar beter uit maken en hopen dat je snel iemand tegen komt waar je wél op kunt rekenen. Op jouw huidige vriend kun je dat niet. Als hij nu al zo onberekenbaar is, hoe moet dat als er kinderen mee gaan spelen? Wees selectief met wie je je kinderen krijgt. Want je kunt scheiden wat je wil, maar hij blijft altijd de vader van je kinderen dus kom je nooit helemaal los. En aan zo'n wispelturig persoon wil je dan niet vast zitten.
Sommige vrouwen pikken ook werkelijk alles om maar niet alleen te hoeven zijn.
Angst is geen goede raadgever TO. Beter kan je jezelf het beste gunnen.
Alle reacties Link kopieren
Kleine vier jaar samen, met een break wegens ruzies, weer bij elkaar zonder dat er echt iets is veranderd, een terugkerend gevoel van eenzaamheid en onzekerheid door zijn gedrag en hij is niet duidelijk en ruzie-achtig over gezamenlijke toekomstplannen.

Waarom neem jij hier genoegen mee?
Alle reacties Link kopieren
Verpest je goeie jaren nu niet! Ze komen niet meer terug!
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt 'm niet.
Hallo?!
Zeker geen huis met hem kopen...
Alle reacties Link kopieren
Ikke0001 schreef:
23-01-2019 19:38
Bedankt voor de snelle reacties. Eerlijk gezegd wel even schrikken en met de neus op de feiten gedrukt. We wonen in zelfde stad.
Break was vanwege veel ruzies. Vaak vanwege zijn gedrag waardoor ik onzeker werd.
Ben bang dat dit terugblijvend ding is. Hij is nu alleen wel erg ver gegaan. Dus ben nu inderdaad goed voor mijzelf aan het bedenken of ik de lat idd hoger moet leggen. Ben begin 30 met kinderwens en kan niet eeuwig door blijven modderen en blijven hopen. Heb alleen angst om de stap te zetten.
De vraag is dus: wat is sterker: je kinderwens om ten koste van alles een kind te produceren, of je wens om een kind te krijgen binnen een solide en liefdevolle relatie.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven