30+ vrijgezel - normale mannen over?

22-02-2019 19:28 532 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even mijn hart luchten hier.. De laatste paar maanden ben ik veel uit geweest. Ik vond mijn weekenden te saai en met een aantal andere vrijgezelle of bezette dames (maar die nog wel zin hebben om te feesten) leuk op stap gegaan. Vaak ontmoet ik ook mannen tijdens het stappen. Heel gezellig enz maar er is altijd wel wat. En ik word er een beetje wanhopig van. Wanhopig in de zin dat ik me afvraag of ik ooit wel een normale leuke aantrekkelijke vent zal vinden.

Naast het uitgaan kom ik vrijwel geen mannen tegen. Ik ga niet alleen uit om mannen tegen te komen, maar ook voor het dansen. Het is een leuke combi :)

Probleem met de mannen die ik afgelopen tijd ben tegen gekomen.. ze zijn allemaal bezet maar hebben wel zin in een side chick. Soms vertellen ze het gelijk, anderen pas later. Ik stop steeds gelijk zodra ik weet dat iemand bezet is. Ik heb geen ambitie om een side chick te zijn. Laatst iemand mee naar huis genomen (sinds hele lange tijd en teveel gedronken. Maar was erg leuk). Super goeie sex maar niks meer van gehoord. Ik was wel benieuwd verder maar hij schijnbaar niet.

Ondertussen weet ik niet meer wat ik ermee aan moet. Ik word heel wantrouwig naar alle mannen die ik ontmoet (zal wel een vriendin hebben). En bij anderen denk ik ze willen gewoon f hun zak legen voor een keertje. Ik werk en sport ook verder,maar daar kom ik sowieso geen nieuwe (vrijgezelle) mannen tegen. Internet veel gedaan, maar ook beetje klaar mee. Vaak ook types die altijd verder blijven kijken.

Ja wat wil ik met deze post? Misschien beetje kletsen met andere 30+ vrijgezellen die ditzelfde meemaken? Of mensen die een leuk verhaal hebben dat ze puur toeval toch nog een keer een leuke kerel tegen het lijf zijn gelopen?
Alle reacties Link kopieren
Het wordt morgen 14 graden

Meer heb ik niet te melden nu.
Alle reacties Link kopieren
Alle leuke mannen zijn al bezet, en de niet leuke willen alleen seks of vreemdgaan.
Nu komen er zometeen vrouwen postten die hun man allemaal ontmoet hebben terwijl hij 30+ was. Het zal best wel, maar ze zijn zeldzaam.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ben je ook vrijgezel madeliefjees? En ook 30+?
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik nou helemaal geen last van, echt ik ontmoet heel veel leuke en bovenal normale mannen. Sommige zijn getrouwd en andere niet.
Beter zoeken denk ik.
Ja en?
Luxaflex86 schreef:
22-02-2019 19:37
Ben je ook vrijgezel madeliefjees? En ook 30+?
Nee gewoon zuur ;)

Ik ben zelf geen vrijgezel maar herken wat jij zegt wel van vriendinnen in de omgeving, allemaal midden/eind 30. Sommigen vinden een leuk exemplaar maar er zit idd ook veel tussen van wat jij beschrijft. Lastig!
Alle reacties Link kopieren
Luxaflex86 schreef:
22-02-2019 19:37
Ben je ook vrijgezel madeliefjees? En ook 30+?
Nee hoor op mn 26e getrouwd.
ik geef mn bek ook maar een douw
Toevallig niet via via via iemand een leuke vrijgezelle neef / broer / collega / vriend van broer van achterneef / ... ?

Liefst waarschijnlijk dan nog zonder kinderen en moeilijke ex?


Hier getrouwd en midden 30, maar ik hoor het wel meer van vriendinnen.

Ofwel is ie toch niet zo vrij als hij beweert, ofwel is er een reden dat ie vrijgezel is, ofwel heeft ie kinderen en een totaal onmogelijke ex die maar half beseft wat het woord "ex" betekent.
In de kroeg ga je ze ook niet vinden. Of je moet op zoek zijn naar een bepaald type. Maar ik zou geen kerel uit de kroeg of club kunnen opduikelen, dat zijn al gauw van die wat sneue figuren die daar wekelijks komen, iets teveel drinken en allerlei issues hebben of idd met het voetbalteam op stap zijn en thuis een gezin hebben.

De leuke stabiele vrijgezelle man die toevallig een keer in de paar maand met zijn matties wat gaat drinken ga je niet vinden tussen alle kroegtijgers en vreemdgangers
Ik had toevallig de laatste.
En natuurlijk zijn leuke vrijgezellen van boven de 30 zeldzaam. Het is toch een soort restantenbak in een kledingwinkel, er zitten pareltjes tussen of soms heeft iemand net een artikel teruggebracht omdat het toch niet paste, maar over het algemeen is er een reden waarom het daar nog ligt.
Alle reacties Link kopieren
Nog even wachten en dan zijn ze allemaal weer gescheiden. :-D
Alle reacties Link kopieren
Sofietje1983 schreef:
22-02-2019 19:39
Nee gewoon zuur ;)
Niet zuur maar gewoon realistisch.

De knapste en sociaal vaardigste mannen en vrouwen zitten dan gewoon al in een relatie en blijven daar ook in. 2 op de 3 huwelijken blijft gewoon goed.

Dat wil niet zeggen dat het hopeloos is als je wat ouder bent. Sommige mensen leren van hun eerder mislukte relatie en krijgen zo wel de vaardigheden die nodig zijn om een relatie te laten slagenof komen er achter dat je alleen eindigt als je te kritisch bent en nemen dan uiteindelijk genoegen met minder dan ze oorspronkelijk konden krijgen.

Anderen zullen altijd van kortstondige relatie naar kortstondige relatie hobbelen of alleen blijven omdat ze de oorzaak hiervan asxltijd bij de ander zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik sprak laatst een kennis van 32 (man) die een date had gehad met een vrouw. Zijn woorden:

"Kom ik daar in een appartement, overal geurkaarsjes en boeddha-beeldjes, en Xenos-meuk, banken vol met kussentjes, en dan ook nog van die spreuken aan de muur met Love-Laugh-Live enzo, en toen dacht ik: Jezus, wordt dit soort huis mijn toekomst dan? Ik zie me al zitten met mijn voetbalvrienden in zo'n huis, pantoffels aan. Nee, laat maar, LAT-ten tot daar aan toe, maar echt niet samen in zo'n huis"
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
22-02-2019 19:53
Nog even wachten en dan zijn ze allemaal weer gescheiden. :-D
Dat ze gaan scheiden heeft natuurlijk een reden.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
22-02-2019 19:57
Ik sprak laatst een kennis van 32 (man) die een date had gehad met een vrouw. Zijn woorden:

"Kom ik daar in een appartement, overal geurkaarsjes en boeddha-beeldjes, en Xenos-meuk, banken vol met kussentjes, en dan ook nog van die spreuken aan de muur met Love-Laugh-Live enzo, en toen dacht ik: Jezus, wordt dit soort huis mijn toekomst dan? Ik zie me al zitten met mijn voetbalvrienden in zo'n huis, pantoffels aan. Nee, laat maar, LAT-ten tot daar aan toe, maar echt niet samen in zo'n huis"
:high5:
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
22-02-2019 19:31
Het wordt morgen 14 graden

Meer heb ik niet te melden nu.
Op zaterdagmiddag is het Westerpaviljoen is bij uitstek een perfecte lokatie om saaie maar betrouwbare 30+ mannen te ontmoeten.

:lol:
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
22-02-2019 19:58
Dat ze gaan scheiden heeft natuurlijk een reden.
Ja, dat is meestal zo bij scheidingen lijkt me? Of vallen gescheiden mannen onder afgekeurd?
Alle reacties Link kopieren
palanja schreef:
22-02-2019 20:03
Op zaterdagmiddag is het Westerpaviljoen is bij uitstek een perfecte lokatie om saaie maar betrouwbare 30+ mannen te ontmoeten.

:lol:
Haha ja een saaie hoef ik ook weer niet :p

@pejeka
Dat huis hahahaha snap hem helemaal!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
22-02-2019 19:57
Ik sprak laatst een kennis van 32 (man) die een date had gehad met een vrouw. Zijn woorden:

"Kom ik daar in een appartement, overal geurkaarsjes en boeddha-beeldjes, en Xenos-meuk, banken vol met kussentjes, en dan ook nog van die spreuken aan de muur met Love-Laugh-Live enzo, en toen dacht ik: Jezus, wordt dit soort huis mijn toekomst dan? Ik zie me al zitten met mijn voetbalvrienden in zo'n huis, pantoffels aan. Nee, laat maar, LAT-ten tot daar aan toe, maar echt niet samen in zo'n huis"
Ik vergeet het beeld nooit meer. Ik kom binnen, zie mijn broer in een hysterische bui, de Love-Live-Laugh stickers aan het verwijderen van de muur. Knalrood hoofd, super chagrijnig. Was echt de druppel tijdens het samenwonen, overal kaarsjes en beeldjes. Die stickers gingen te ver. Het hele behang gescheurd, zijn vriendin boos. :lol:
Alle reacties Link kopieren
En het bordje Home voor het raam.....
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
ah, single 30+ vrouwen kunnen nooit een normale man vinden omdat hun huis zo stom is ingericht.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
22-02-2019 20:07
Ik vergeet het beeld nooit meer. Ik kom binnen, zie mijn broer in een hysterische bui, de Love-Live-Laugh stickers aan het verwijderen van de muur. Knalrood hoofd, super chagrijnig. Was echt de druppel tijdens het samenwonen, overal kaarsjes en beeldjes. Die stickers gingen te ver. Het hele behang gescheurd, zijn vriendin boos. :lol:
:-D Mijn broertje kreeg zijn eerste ruzie toen hij bij wijze van teken van ‘commitment’ zo’n ‘Happy home’ gedrocht van sloophout had gekocht. Ik was in hun eerste stulpje om wat zooi van broertje af te geven dat al jaren op mijn zolder lag (die kans greep ik dus gelijk om daar vanaf te komen). Ik zag mijn verse schoonzusje rollen met haar ogen. Gelukkig doorbrak haar moeder de stilte met ‘Als je het omdraait heb je wel een handig formaat snijplankje’.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
22-02-2019 20:12
En het bordje Home voor het raam.....
Yep... geflankeerd door twee teddyberen... en dan op de deur een bordje met "Friends never come too late"...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ja ik weet ook niet wat het is met die love live laugh dingen. Ik vind het ook verschrikkelijk. Krijg wel complimenten van mannen op mijn inrichting. Dus daar ligt het niet aan ;)

Maar pff ik zie het wel een beetje treurig in. Ik denk hm nu zie ik er (nog) goed uit. Vol energie en goede gezondheid. Zou leuk zijn iemand te ontmoeten... Maarja. Merk ook dat de jongere mannen denken dat ik gelijk iets vast wil en snel kinderen. Terwijl ik niet eens weet of ik kinderen überhaupt wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven