Daten, jaar jonger, enkel seks?

10-03-2019 00:47 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,
en heren?

Enkele maanden geleden is m'n relatie over, we woonde samen. Allemaal netjes uitelkaar.

Nu ben ik natuurlijk op vrije voeten, genietend van het leven. (lees: geen seks gehad met iemand anders).

Nu heb ik vorige week een leuke spontane jongen ontmoet, met leuke humor, ziet er oké uit. Wel eentje met een goede portie zelfvertrouwen, tegengas, iets wat mij wel interesse wekt. Aangezien mijn ex dat niet was.

Nou paar keer elkaar gezien tijdens stappen, afgelopen week afgesproken en is hij blijven slapen. Hij maakte er een grapje over maar kwam aan met afbakbroodjes en croissantjes. Er is totaal niets gebeurd omdat ik dat niet wilde, wat hij goed respecteerde. En mij duidelijk maakte dat hij daarvoor echt niet kwam maar de vibe gezellig vindt, waarbij ik denk hmm misschien is dit zijn tactiek wel? We wonen ook best een stukje uitelkaar.

Maar goed we hebben het erover gehad dat ik voor nu geen relatie wil. Snapte hij volkomen en hij wilde eigenlijk vooral leuke dingen doen. Maar hij doet wel echt z'n best voor mij heb ik het idee... Belt me savonds nadat tie met z'n vrienden drankje is gaan doen op en neemt oreos mee als we filmpje kijken etc.

Wat mij wel heel leuk lijkt maar ik wil niet dat de buitenwereld denkt dat ik een relatie heb met hem aangezien hij echt nog als een puppy eruit ziet, en geen baan, wat niet uitmaakt maar toch wel beetje, tsja hoe moet ik het zeggen... Lastig dit.
Ik denk ook allemaal weer te veel en snel na en ga dan piekeren.

Maar ik heb dit dus nog nooit gehad, en weet niet goed wat ik wel en niet kan doen. en qua seks ben ik erg gesloten wegens verleden (ongewenste aanraking van vertrouwenspersoon), dus dat zal wss nog wel een tijd duren, en daar hebben we het ook over gehad, maar ik heb wel het idee dat ik mezelf over dingen heen moet zetten om losser te worden en het gewoon leuk moet hebben met iemand, anders lijkt het misschien helemaal alsof ik als Julia op Romeo aant wachten ben.

Wel hiermee doorgaan of afkappen?
xsaskiax wijzigde dit bericht op 10-03-2019 10:16
1.25% gewijzigd
Maak het niet zo ingewikkeld. Het is maar daten. Al moet ik eerlijk zeggen dat de schaamte die je beschrijft (hij ziet er jong uit en heeft geen “hoog diploma”) en dat mensen daarom niet mogen denken dat je met hem date... laat dat hem maar niet merken, want als hij een greintje zelfrespect heeft, maakt hij zich dan uit de voeten. Dan ben je je oefenobject/bron van mannelijke aandacht/manier om je goed te voelen/tijdverdrijf kwijt.

Dat siert je niet echt, moet ik zeggen.

Maar goed. Verder ben ik enorm voorstander van er lekker even op los daten/scharrelen na een lange relatie, zolang iedereen maar eerlijk is over zijn of haar intenties. Hmm... nu ik dit zo schrijf vraag ik me wel af hoe eerlijk je bent.

Zo’n afknapper “mensen mogen niet denken dat we een relatie hebben, want....” om zoveel redenen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-03-2019 09:05
Reden: Op de man
95.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
M.a.w. Ik hoop voor hem dat hij het afkapt met jou...
Nou ja, jij hebt ook geen hoger diploma toch? Niet dat het uitmaakt.
Alle reacties Link kopieren
M.a.w. Ik hoop voor hem dat hij het afkapt met jou...
Alle reacties Link kopieren
"Hoger diploma" kan 't kots-emoticon niet vinden......
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
10-03-2019 01:33
Nou ja, jij hebt ook geen hoger diploma toch? Niet dat het uitmaakt.
Dit. Vraag me echt af wat zijn niveau dan is...
Alle reacties Link kopieren
Castor1975 schreef:
10-03-2019 01:36
"Hoger diploma" kan 't kots-emoticon niet vinden......
Denk dat TO Belgisch is. Die hebben het wel vaker over een ‘hoger diploma’.
Jakkes, tactvolle mannen. ;)

't Is dat ik geen vrijgezel ben...
Postscriptum, niet zo hoog van de toren blazen, staat je niet.
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft over hem alsof je een puppy aan het africhten bent.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft geen ‘“hoger diploma”? Haha je hoeft je vast geen zorgen te maken over een keuze omdat hij snel genoeg op jou zal afknappen als je zo praat.
"Je wilt niet dat de buitenwereld denkt...."
Meid, wat kan jou dat nou schelen?

Als je daar nu al last van hebt....
Ik ken iemand die niet met een groot pak WC papier over straat gaat, want stel je voor dat anderen dat zien....
En ik ken ook iemand waar je niet te hard mag lachen in huis, want dan horen de buren het!
Dan maak je je leven zo moeilijk....
Alle reacties Link kopieren
XSaskiax schreef:
10-03-2019 00:47
Allemaal netjes uitelkaar.
;-D


Hij klinkt leuk, maar zoals jij over hem praat klink jij niet zo leuk. Gaat je twijfel echt alleen maar over dat hij er jong uitziet en niet hoger opgeleid is? Waarom is dat een probleem?
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 10-03-2019 07:44
47.03% gewijzigd
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp eerlijk gezegd het probleem niet. Je wil geen relatie.....maar het mag ook niet alleen om seks draaien. Je maakt het jezelf wel erg moeilijk zo.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zeg tegen hem dat je je eigenlijk voor hem schaamt. Het lost zich dan waarschijnlijk vanzelf op, zeker aangezien hij blaakt van het zelfvertrouwen. Jij blijkbaar niet.

En jij hebt wel een hoger diploma wou je zeggen? Je manier van schrijven doet anders vermoeden....
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 10-03-2019 07:55
27.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je nou eigenlijk zelf? Deze man aan het lijntje houden zo te zien.
Wat is dan jou uitgangspunt als je geen relatie wilt? Zo te lezen maakt hij jou het goed naar je zin, maar jij verwacht dat iemand maar 'een hoger diploma' moet hebben?

Wat een eisenpakket zeg.. Pfff..
Ik zou direct omdraaien als ik deze vent was. Zonde van de tijd.
Castor1975 schreef:
10-03-2019 01:36
"Hoger diploma" kan 't kots-emoticon niet vinden......
:pukey:
Moet hij jou gaan onderhouden dan dat hij een hoger diploma nodig heeft?
Jaar jonger is toch niets?

Eerlijk? Hij lijkt mij leuker dan jij. Al je issues en regels... Toch maar eens sparen voor een therapietje? Misschien willen je ouders bij springen? Anders minder stappen en op andere manieren geld besparen?
Alle reacties Link kopieren
XSaskiax schreef:
10-03-2019 00:47
Wat mij wel heel leuk lijkt maar ik wil niet dat de buitenwereld denkt dat ik een relatie heb met hem aangezien hij echt nog als een puppy eruit ziet, en geen hoger diploma

Vertel hem dat je je voor hem schaamt en hem nu enkel aan het lijntje houdt tot zich een betere optie aandient, dan trekt hij hopelijk zijn conclusies.
Je lijkt me een heel onaardig, egoïstisch mens.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem een leuker meisje gunnen dan jij. Iemand die hem wel ziet zitten en die niet alleen maar doet alsof omdat hij nu eenmaal afbakbroodjes meeneemt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dus hij heeft respect voor je persoonlijke grenzen, je hebt het leuk met hem, hij maakt je aan het lachen, hij is knap, hij geeft je gewenste tegengas, hij is attent, geeft je veelvuldig aandacht, etc?

Hè bah
Alle reacties Link kopieren
Nijntje* schreef:
10-03-2019 08:54
Dus hij heeft respect voor je persoonlijke grenzen, je hebt het leuk met hem, hij maakt je aan het lachen, hij is knap, hij geeft je gewenste tegengas, hij is attent, geeft je veelvuldig aandacht, etc?

Hè bah

Hij ziet er oké uit, is een jaar jonger en heeft geen hoger diploma...🤦🏻‍♀️
reginamills wijzigde dit bericht op 10-03-2019 09:12
0.26% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Nijntje* schreef:
10-03-2019 08:54
Dus hij heeft respect voor je persoonlijke grenzen, je hebt het leuk met hem, hij maakt je aan het lachen, hij is knap, hij geeft je gewenste tegengas, hij is attent, geeft je veelvuldig aandacht, etc?

Hè bah
Dat gedoe met respect is niet wederzijds.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven