Krijg geen hoogte van hem

10-03-2019 19:19 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 2 jaar heb ik een sexuele relatie met deze leuke man. We zijn beiden duidelijk over wat we wel en niet willen en hebben afspraken hierover gemaakt en zoals het is vind ik het heerlijk!

Een vaste relatie zit er ook niet in, zowel vanuit mijn en vanuit zijn kant met name wegens onze situaties. Geen verwachtingen en verplichtingen en ons heerlijk laten gaan met de geweldige sex die we hebben. We zien elkaar zo'n 1 a 2 keer per week en we hebben een geweldige klik en de grootste lol ook.

Toch merk ik dat hij de laatste tijd wat opener wordt...waar hij eerst moeite mee had...te bang om té close te worden ook (wat ook herkenbaar is voor mij). Maar toch merk ik verandering hierin en er gebeurde ook iets wat ik totaal nooit verwachtte: hij vroeg me mee uit. Al een paar keer nu.

De eerste keer ging ik er niet op in, omdat ik dacht dat hij dat toch niet serieus meende. Maar van de week vroeg hij het weer voor de derde keer. Nou ja, hij vroeg het niet echt, maar zei het op een manier van "binnenkort wordt het weer beter weer en dan kunnen we lekker skeeleren, naar het strand of het bos. Ergens wat eten en dan in mijn bedje belanden om het fijn af te sluiten. Of op stap...concertje bezoeken, leuk toch?" Ook vertelde hij me mij nooit meer kwijt te willen. Ik hem ook niet, maar zoals het is vind ik het fijn...de passie spat eraf, na 2 jaar nog!

Mensen, wat moet ik hiermee en wat betekent dit? Is dit een teken dat hij toch ergens wel meer wil? Want het kan gewoon niet, dus waarom vraagt hij dit? Of bedoelt hij dit meer als vriendschappeljk?
Alle reacties Link kopieren
Waarom kan het niet meer worden?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
wat doet het ertoe, je wil toch niet meer?
Alle reacties Link kopieren
Jullie zitten beide al in een relatie?
Alle reacties Link kopieren
Je maakt wel erg druk om iemand die alleen scharrel is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Sandybaby schreef:
10-03-2019 19:19

Een vaste relatie zit er ook niet in, zowel vanuit mijn en vanuit zijn kant met name wegens onze situaties.

Wat zijn die situaties?
Alle reacties Link kopieren
Wat boeit het waarom? Je wil je huidige vriend toch niet inwisselen?

Misschien wil hij je beter leren kennen en niet alleen wippen en de rest skippen. Of wil hij je hiermee vasthouden dat je niet weggaat. Hij komt wat tekort bij zijn vriendin (dat sowieso al) en vult dit nu op met jou. Hij heeft gevoelens gekregen. Hij test je. Hij wil zijn vriendin op termijn afschrijven. Zo veel opties. Vraag het hem zelf eens.
Alle reacties Link kopieren
Of zeg nee en dat hij normaal moet doen omdat hij anders geen seks meer krijgt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Te weinig info.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Vraag het hem..
Ik heb je een pb gestuurd!
Tijdschriftenverslindster schreef:
10-03-2019 19:39
Wat zijn die situaties?
Je kunt beter vragen ‘wie’ de situaties zijn
Lluvia schreef:
13-03-2019 20:11
Je kunt beter vragen ‘wie’ de situaties zijn
Dat zou kunnen en mij niet verbazen, maar zullen we waarschijnlijk nooit zeker weten omdat TO toch niet terug komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven