Vriend is boos en laat niks horen

15-03-2019 15:41 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond had ik best een lang gesprek met mijn vriend aan de telefoon, ik moest vroeg in de ochtend opstaan om naar school te gaan. Toen we klaar waren met bellen zei hij dat ik beter kon gaan slapen, omdat het heel laat is en ik anders niet kan opstaan. Ik wist dus al van mezelf dat ik niet zou kunnen opstaan en dus heel moe zou zijn. Ik zei van te voren voordat ik ging slapen dat ik misschien niet zou gaan. Dat ik school voor morgen gewoon oversla. Toen ik dat zei reageerde hij heel boos. Hij dwong mij om te gaan slapen.. in de ochtend heb ik me verslapen en ben ik alsnog niet gegaan. Hij belde me vroeg op ik zei dat ik niet ben gegaan, hij was heel boos en zei “meen je dit? Je bent niet gegaan? Ik ga verder slapen, doei!” En hij hing op in mijn oor. Het is mijn probleem als ik niet ga en blijkbaar zit hij ermee? Ik belde hem terug, ik vroeg waarom hij zo deed en hij wou niet met me praten. Ik voelde me achteraf schuldig, omdat ik niet ben gegaan, ik snap niet echt waarom, want ik ga voor mijzelf naar school en niet voor hem? Nou heeft hij niks meer laten horen, wat ik dus heel erg kinderachtig vind. Zal ik het proberen uit te praten door hem op te bellen of moet ik hem laten totdat hij me opbelt of een bericht stuurt? Ik vind het echt nergens op slaan als iemand daar boos om kan blijven?
anoniem_381074 wijzigde dit bericht op 15-03-2019 15:43
1.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je moet 16 voor dit forum zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wildrose_x schreef:
15-03-2019 15:41
want ik ga voor mijzelf naar school en niet voor hem?
Wat je hier zegt klopt, maar tóch lijk je de essentie niet te snappen. Bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
tis jouw vriendje, zeg jij maar of je het doorslaggevend vindt
Maakt niet zoveel uit, wat wij er van vinden he?
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
15-03-2019 15:43
Je moet 16 voor dit forum zijn.
Ik ben al volwassen. Hij is 27, hij is degene die zich kinderachtig gedraagt. ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang hebben jullie al een relatie? Heeft hij vaker dit soort coltrol issues?
The time is now
Had je wel school vandaag met die staking?
Alle reacties Link kopieren
Wildrose_x schreef:
15-03-2019 15:44
Hij is 27, hij is degene die zich kinderachtig gedraagt. Ik zelf ben 21 ;)
Tijd om je volwassen te gedragen dan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wildrose_x schreef:
15-03-2019 15:44
Ik ben al volwassen. Hij is 27, hij is degene die zich kinderachtig gedraagt. ;)
Jij bent die gene die kinderachtig aan het spijbelen is.
Alle reacties Link kopieren
Diocca schreef:
15-03-2019 15:43
Wat je hier zegt klopt, maar tóch lijk je de essentie niet te snappen. Bijzonder.
Nou blijkbaar wil hij over mij gaan bepalen, omdat hij niks meer zegt en dus boos is.
Alle reacties Link kopieren
loep jezelf eens:
Als het dezelfde jongen is uit eerdere topics... is het definitief over nu
Als het een andere is, is het nog zo kort aan, dat je nog niet zoveel gezeik moet hebben

In beide gevallen, zou ik concluderen: UIT maken, NU!!
Rustig maar vanavond is het weer tijd voor goedmaak sex! :there:
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 15-03-2019 15:49
7.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Banba schreef:
15-03-2019 15:45
Hoe lang hebben jullie al een relatie? Heeft hij vaker dit soort coltrol issues?
Ik ga 3 jaar met hem. We hebben vaker onzinnige discussies gehad, maar dit is toch echt het toppunt. Hij is wel vaker zo..
Wildrose_x schreef:
15-03-2019 15:44
Ik ben al volwassen. Hij is 27, hij is degene die zich kinderachtig gedraagt. ;)
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Over kinderachtig gedrag gesproken ...... Je wist van jezelf dat je niet zou kunnen opstaan? Serieus? Je mobiel heeft veel functies, naast het bellen met je vriend. Wekkerfunctie bijvoorbeeld.
Je vriend klinkt in ieder geval veel volwassener; iets met verantwoordelijkheid nemen, ook als het 's avonds laat wordt ......
Alle reacties Link kopieren
Wildrose_x schreef:
15-03-2019 15:48
Ik ga 3 jaar met hem. We hebben vaker onzinnige discussies gehad, maar dit is toch echt het toppunt. Hij is wel vaker zo..
Dump Hem Dan!!
vandaag nog
Alle reacties Link kopieren
Joyce48 schreef:
15-03-2019 15:49
Over kinderachtig gedrag gesproken ...... Je wist van jezelf dat je niet zou kunnen opstaan? Serieus? Je mobiel heeft veel functies, naast het bellen met je vriend. Wekkerfunctie bijvoorbeeld.
Je vriend klinkt in ieder geval veel volwassener; iets met verantwoordelijkheid nemen, ook als het 's avonds laat wordt ......
Misschien bedoelde hij het goed, maar boos blijven lost ook niks op. Ik bepaal uiteindelijk zelf over mijn eigen leven.
Wildrose_x schreef:
15-03-2019 15:46
Nou blijkbaar wil hij over mij gaan bepalen, omdat hij niks meer zegt en dus boos is.
Lieve TO, je hoort voor jezelf naar school te gaan. Waarom heb je daar niet voldoende motivatie voor? Dat is een belangrijkere vraag dan of je een kinderachtige vent aan de haak hebt geslagen. (En wat mij betreft: Kinderachtig, nee. Controlerend? Ja. Al zou ik ook echt 0 geduld hebben voor dit kinderlijke gedrag van jou.)
Alle reacties Link kopieren
Wildrose_x schreef:
15-03-2019 15:51
Ik bepaal uiteindelijk zelf over mijn eigen leven.
Dump Hem Dan!!
vandaag nog
Alle reacties Link kopieren
Vooraf heb je al besloten dat het je niet gaat lukken om op te staan en dan maar school over te slaan. En achteraf heb je hier spijt van

Ik heb zo'n vermoeden dat het niet de eerste keer is, dat jij je verslaapt en niet naar school gaat. Klinkt niet echt als volwassen gedrag. Kennelijk is je vriend het zat dat jij zo weinig verantwoordelijkheid neemt.

Ja, je gaat naar school voor jezelf.

Het klinkt niet helemaal als een gelijkwaardige relatie. Je vriend is meer volwassen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Dus hij mag mij wel een schuldgevoel gaan geven door zijn gedrag. Hij had ook op een andere manier kunnen praten met mij ipv ophangen in mijn oor, toch?
Tja, drama, drama, drama. Lekker toch, je hoeft er niet eens goede tijden slechte tijden voor op te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ga je dat straks ook doen als je een baan hebt? Denken dat je niet wakker kunt worden en dan gewoon maar niet komen?

Mijn God/Allah/Buddha, je bent 21 en je kunt nog steeds niet op tijd op een afspraak komen of de discipline opbrengen om op te staan.
Je bent 21!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wildrose_x schreef:
15-03-2019 15:55
Dus hij mag mij wel een schuldgevoel gaan geven door zijn gedrag. Hij had ook op een andere manier kunnen praten met mij ipv ophangen in mijn oor, toch?
Dump Hem Dan
ipv hier in kringetjes te blijven praten:
JA, je hebt gelijk, JA, hij is een LUL. Maar jij bent een domme doos, als je bij hem blijft
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij zat is dat je (soms) lui bent. Het is vast niet de 1e keer.

En heel eerlijk? Bijna niemand houdt van zo'n instelling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven