Gay vrienden

20-03-2019 01:34 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik weet niet of jullie gay vrienden hebben, maar ik heb ze in ieder geval wel. Twee jongens waar ik veel mee omga en ook erg veel om geef. Toch maak ik me op de een of andere manier zorgen, en dat wil ik via deze weg graag aan jullie voorleggen!

Een van die twee jongens heeft een redelijke tijd een relatie gehad, ik heb het dan over een jaar of zeven. Deze relatie is afgelopen oktober op de klippen gelopen. Deze zaken gebeuren in een mensenleven nou eenmaal, niks aan te doen. Hij is alleen van zijn vorige relatie direct in die met zijn huidige vriendje gestapt. Binnen een paar weken is hij weggegaan bij zijn ex en is hij bij deze jongen ingetrokken.

Nu een half jaar later belden me ze afgelopen week om te melden dat ze samen een woning gekocht hebben. Nou gaat het tussen die twee allemaal erg goed enzo maar toch. Ik weet dat het bij twee mannen vaker wat anders gaat dan bij hetero’s, Maar vinden jullie dit ook niet erg snel allemaal. Is dit normaal? Wat zouden jullie doen? Ben erg benieuwd naar jullie mening!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt bizar dat hun geaardheid voor jou in deze zaak zo belangrijk is... Het is gewoon een koppeltje dat relatief snel samen een huis koopt. Sommigen doen er tien jaar over om die stap te nemen en gaan een halfjaar later uit elkaar en sommigen kopen na een halfjaar een huis, gaan voor kinderen een paar maanden daarna en zijn bij elkaar tot de dood.

Als ze gelukkig zijn met elkaar gaan ze hun gang maar, ik zou ze het gunnen en mocht het toch mislopen dan ben ik er om ze te knuffelen en te helpen met de afwikkeling ervan.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Gaat het bij twee mannen anders als bij hetero's?? Gad-gad-gadverdamme!!
Euh, verder zou ik helemaal niks doen.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Sommige hetero's wonen ook snel samen... ik snap werkelijk niet hoe je zoiets aan geaardheid kunt hangen.
Waarom zou je er iets aan willen doen?
Als je het idee hebt dat ze het bijvoorbeeld financieel niet zo goed geregeld hebben dan zou je wat subtiele tips kunnen geven, maar eigenlijk gaat het jou geen barst aan natuurlijk.
Alleen de seks gaat wat anders, verder zijn het net mensen hoor!

Als je eens wat rondneust op het forum zul je merken dat ook hetero's soms wat hard van stapel lopen.
Vanwaar eigenlijk het idee dat je iets zou moeten doen?
"Ik weet niet of jullie gay vrienden hebben, maar ik heb ze in ieder geval wel"

"Ik weet dat het bij twee mannen vaker wat anders gaat dan bij hetero’s"

Even wat tekst voorstellen om je verhaal wat minder discriminerend te maken. Ben je een goede vriendin?
Bah, wat een nare post vol vooroordelen, kortzichtigheid en discriminatie. En dan noem je hen nog je vrienden ook. Mensen die zo over mij zouden denken, zouden eerder mijn vijand dan mijn vriend zijn.
Verder vind ik het volledig aan hen hoe snel ze gaan samenwonen en een huis kopen.
Als het goed is, is het goed. Liefde heeft geen horloge. Waarom is het tijdsaspect zo belangrijk voor jou, terwijl dit niet eens over jouw eigen relatie gaat?

Ben je eigenlijk jaloers op jouw vrienden?
Bij gaymannen gaat dit vaak wat anders, zeg je. Dat is nieuw voor mij dus vertel?
Zo nou weten je “vrienden” hoe je over ze denkt ?
Beetje apart en veroordelend dit.
Het gaat bij mannen vaak anders, is dit normaal vraag je jezelf serieus af.
Waar bemoei je jezelf mee zeg , hetero’s genoeg die snel samen wonen waaronder ik zelf.
Nou ja zeg....
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop echt dat dit een slechte grap is en dat jij niet for real zo over je vrienden praat. Ze verdienen beter dan dit.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dat homo’s uberhaupt huizen mogen kopen is van de zotte natuurlijk maarja het blijft een rare maatschappij.
Hoezo moet je iets doen? Zijn homo's in jouw ogen minder intelligent en zijn ze minder capabel om hun eigen keuzes te maken?
Heel bijzonder dit.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
20-03-2019 07:22
Nou ja zeg....
Inderdaad. Ik zou het gewoon verbieden, zijn ze nou helemaal!
Alle reacties Link kopieren
nbk schreef:
20-03-2019 02:35
Gaat het bij twee mannen anders als bij hetero's?? Gad-gad-gadverdamme!!
Euh, verder zou ik helemaal niks doen.
Wat is hier nou weer gatverdamme aan?

Ik ben zelf gay en neem totaal geen aanstoot aan deze tekst. Doe eens rustig zeg.
Wat heeft dit met hun geaardheid te maken? Ik ken ook genoeg heterostellen die snel bij elkaar intrekken. Of refereer je naar wisselende seksuele contacten in de gay scene? Want ook daar doet niet iedereen aan mee, en bovendien heeft dat niets met samenwonen te maken.

Als ze om je mening vragen kun je misschien zeggen dat je denkt dat ze hard van stapel lopen. Zo niet, laat ze lekker hun eigen leven leiden. Sommige mensen zijn impulsiever dan anderen.
Bijzondere post. Wat te doen? Eh? niets?
Ik zou het aangeven bij de gaypolitie.
Alle reacties Link kopieren
Goh mijn vriend en ik (vrouw) hebben na 7 maanden ook een huis gekocht.

Zullen we nu toch gay zijn? Of is dit alleen wanneer je dit binnen een half jaar doet?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Niet happen mensen.
Alle reacties Link kopieren
Boarn schreef:
20-03-2019 08:04
Wat is hier nou weer gatverdamme aan?

Ik ben zelf gay en neem totaal geen aanstoot aan deze tekst. Doe eens rustig zeg.
Aan sommige mensen is ironie niet besteed. :)
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Alle reacties Link kopieren
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven