Gay vrienden

20-03-2019 01:34 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik weet niet of jullie gay vrienden hebben, maar ik heb ze in ieder geval wel. Twee jongens waar ik veel mee omga en ook erg veel om geef. Toch maak ik me op de een of andere manier zorgen, en dat wil ik via deze weg graag aan jullie voorleggen!

Een van die twee jongens heeft een redelijke tijd een relatie gehad, ik heb het dan over een jaar of zeven. Deze relatie is afgelopen oktober op de klippen gelopen. Deze zaken gebeuren in een mensenleven nou eenmaal, niks aan te doen. Hij is alleen van zijn vorige relatie direct in die met zijn huidige vriendje gestapt. Binnen een paar weken is hij weggegaan bij zijn ex en is hij bij deze jongen ingetrokken.

Nu een half jaar later belden me ze afgelopen week om te melden dat ze samen een woning gekocht hebben. Nou gaat het tussen die twee allemaal erg goed enzo maar toch. Ik weet dat het bij twee mannen vaker wat anders gaat dan bij hetero’s, Maar vinden jullie dit ook niet erg snel allemaal. Is dit normaal? Wat zouden jullie doen? Ben erg benieuwd naar jullie mening!
Whahahahahahaha tuurlijk joh.
Kia•Ora schreef:
20-03-2019 02:34
Ik vind het echt bizar dat hun geaardheid voor jou in deze zaak zo belangrijk is... Het is gewoon een koppeltje dat relatief snel samen een huis koopt. Sommigen doen er tien jaar over om die stap te nemen en gaan een halfjaar later uit elkaar en sommigen kopen na een halfjaar een huis, gaan voor kinderen een paar maanden daarna en zijn bij elkaar tot de dood.

Als ze gelukkig zijn met elkaar gaan ze hun gang maar, ik zou ze het gunnen en mocht het toch mislopen dan ben ik er om ze te knuffelen en te helpen met de afwikkeling ervan.

Ik sluit mij aan bij wat Kia heel goed verwoord..
Hun geaardheid heeft hier werkelijk niets mee te maken..
Mijn vriend en ik zijn ook bijna een half jaar samen en zijn aan het rond kijken naar een huis om samen te kopen.. Wanneer het goed gaat, gaat het gewoon goed en dat is bij jouw vrienden ook het geval
Eat glitter for breakfast and shine all day
Haha wat heeft het feit dat het hier 2 mannen betreft er in hemelsnaam mee te maken?
Gewoon 2 mensen die relatief snel de sprong wagen. Ik ben ook na een jaar ingetrokken bij mijn vriend (nu man) en heb mijn eigen huis verkocht en ingetrokken bij het koophuis van mijn man.
Ja das snel, ja das een risico, ja dat is mijn eigen keuze.

Wees blij dat je vrienden gelukkig zijn en er vertrouwen in hebben dat ze samen gelukkig gaan worden in hun gezamenlijke woning.
Vier de liefde en laat het hele idee los dat het anders zou gaan bij homo stellen dan bij hetero stellen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik heb mijn man ook vrij snel na de vorige relatie ontmoet, soms loopt het zo, en we zijn ook nog eens vrij snel gaan samenwonen. Inmiddels zijn we ruim veertien jaar en twee kinderen verder en ik geloof niet dat het feit dat het destijds allemaal wat sneller is gegaan nog enige impact heeft. Ik had er dan ook écht niet op zitten te wachten dat een vriendin zich daar destijds mee had bemoeid of had gezegd dat ze zich er zorgen om maakte, of de neiging had gehad om in te grijpen in mijn keuzes. In jouw geval zou ik dus helemaal niks doen. Zijn zaak, zijn goed recht, feliciteer hem met zijn nieuwe huis en hou je er verder buiten.

En ik vraag me ook af waarom het relevant is dat deze mensen gay zijn.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik bepaal niet wat normaal is voor mijn vrienden dat bepalen zij zelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als een van beiden op enig moment alleen is in dat huis dat ze gaan kopen, dan is hij...... homolone.
Afbeelding
Nu een half jaar later belden me ze afgelopen week om te melden dat ze samen een woning gekocht hebben.

En toen zei jij: 'jezus zeg! Zo snel al?! Even op het Viva forum vragen of dat wel normaal is hoor, jullie zijn wel gay hè, dan gaat het echt heel anders'.

Of heb je ze gewoon gefeliciteerd, je weet wel, zoals je dat ook bij een heterokoppel zou doen....
There is always something happening, and it's usually right now
Sorry maar wat heeft hun geaardheid hier nu mee te maken?

Sommigen gaan sneller dan anderen, het gaat erom dat zij gelukkig ermee zijn en als jij een goede vriendin zou zijn dan zou jij dat ook zo zien.
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.
Het is wel zo'n klassiek stereotypisch beeld, dat twee vrouwen die verliefd worden heel snel gaan samenwonen en samen twee katten uit het asiel in huis nemen (en dan kun je dus aan het aantal katten zien hoeveel exen iemand heeft) :proud:
Zou best kunnen dat dat over homo's ook gedacht word, maar natuurlijk zijn dat soort aannames flauwekul.
Ook als er een kern van waarheid inzit dan zijn er altijd aan alle kanten uitzonderingen.

En het heeft natuurlijk eigenlijk niks met de vraag te maken, want wat nou als wij allemaal zeggen dat alle homo's dat doen, is het dan wel goed, want dan "hoort" het blijkbaar zo?
anoniem_381705 wijzigde dit bericht op 20-03-2019 20:22
6.74% gewijzigd
wat leuk voor ze
GlitterBep schreef:
20-03-2019 09:22
Mijn vriend en ik zijn ook bijna een half jaar samen en zijn aan het rond kijken naar een huis om samen te kopen.. Wanneer het goed gaat, gaat het gewoon goed en dat is bij jouw vrienden ook het geval
Weet je zeker dat je niet gay bent?
Wat veel vreemde posters de laatste tijd weer die maar 1 bericht hebben en niet terugkomen. Zit de Viva weer om input verlegen? :roll:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven