Relatie beginnen met jongen die met jou vreemd is gegaan?

25-03-2019 10:58 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdens een avondje stappen heb ik met een jongen gezoend die een relatie heeft. ik heb toen wel 10x gevraagd of hij wel zeker wist dat hij dit wilde doen, maar hij vond het geen probleem omdat zijn vriendin ook vreemd was gegaan en het liep al een tijd niet meer lekker tussen hun.
Daarna ben ik nog een keer bij hem langs geweest en hebben we een hele tijd gewoon gepraat. Alleen hij zegt nog steeds niet te weten of hij het uit gaat maken met zn vriendin..
wat moet ik hier mee?
Waarom zou hij bij jou niet vreemd kunnen gaan? Hij vind het nu duidelijk ook geen probleem.

Ik zou zoiets nooit vertrouwen.
Hoe je eraan komt, zo kom je er ook weer af.
Alle reacties Link kopieren
Eens een bedrieger, altijd een bedrieger … Jouw keus natuurlijk, maar ik zou beter willen !
Alle reacties Link kopieren
Je topic titel is verkeerd. Hij heeft nog een vriendin, dus waarom zou hij een relatie met jou wilen?

Daarbij is het natuurlijk niet heel verstandig om een relatie te beginnen met iemand waarvan je zeker weet dat hij is staat is om vreemd te gaan. Hoe je eraan komt, kom je er ook weer af..
Alle reacties Link kopieren
Niet doen hoor. Hij neemt het niet zo nauw met trouw zijn.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Waarom zoen jij uberhaupt met een gast die een vriendin heeft?? Leuk dat hij dat wel wil en dat het hem niks uitmaakt, maar er zijn vast ook nog wel jongens te vinden die geen vriendin hebben toch? of is hij de enige jongen in het hele dorp?
Je kunt wel zeggen dat jij niks fout hebt gedaan omdat jij geen verkering hebt,maar zo makkelijk is het natuurlijk niet he. Waar 2 zoenen hebben 2 schuld..
Ach, bij de een ga je wel vreemd en bij de ander niet. Het is allemaal afhankelijk van de mensen en de situatie. Die regel van eens een bedrieger altijd een bedrieger is echt onzin. Iedereen gaat vreemd in de 'juiste' omstandigheden.
Alle reacties Link kopieren
Je bent ook niet de snuggerste. Waarom ga je een kerel zoenen die al een vriendin heeft?
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
25-03-2019 11:19
Hoe je eraan komt, zo kom je er ook weer af.
ja, precies. dat zei mijn moeder ook altijd...
Don't cry, buy a bag and move on.
Kleppeboxx schreef:
25-03-2019 11:28
Je bent ook niet de snuggerste. Waarom ga je een kerel zoenen die al een vriendin heeft?
Lelijke actie inderdaad. Ga jezelf schamen...
Alle reacties Link kopieren
Kleppeboxx schreef:
25-03-2019 11:28
Je bent ook niet de snuggerste. Waarom ga je een kerel zoenen die al een vriendin heeft?
Nou dit ja. Natuurlijk heeft zo'n knul er geen bezwaar tegen om met iemand zoals jij te zoenen. Blijkbaar vind jij het geen bezwaar om lekker te gaan bekken met iemand die in een relatie zit. En blijkbaar vind je het ook niet erg om het scharreltje voor erbij te zijn.
Als zijn relatie echt zo slecht gaat, dan gaat hij er of iets aan doen of hij maakt het uit.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
julius schreef:
25-03-2019 11:20
Je topic titel is verkeerd. Hij heeft nog een vriendin, dus waarom zou hij een relatie met jou wilen?

Daarbij is het natuurlijk niet heel verstandig om een relatie te beginnen met iemand waarvan je zeker weet dat hij is staat is om vreemd te gaan. Hoe je eraan komt, kom je er ook weer af..
Dit.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
25-03-2019 11:25


Iedereen gaat vreemd in de 'juiste' omstandigheden.
En dat is pas echt onzin.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
25-03-2019 11:25
Ach, bij de een ga je wel vreemd en bij de ander niet. Het is allemaal afhankelijk van de mensen en de situatie. Die regel van eens een bedrieger altijd een bedrieger is echt onzin. Iedereen gaat vreemd in de 'juiste' omstandigheden.
Spreek voor jezelf.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je je nu niet eens af moet vragen wat je ermee moet, want hij geeft aan dat hij niet weet of hij het gaat uitmaken met z'n vriendin, dus waarschijnlijk gaat íe dat niet doen hoor.
Hij heeft je toen denk ik even 'gelokt' met z'n 'het loopt niet lekker en zij is ook vreemdgegaan' zodat jij met hem wilde zoenen.
kindrebel schreef:
25-03-2019 11:25
Ach, bij de een ga je wel vreemd en bij de ander niet. Het is allemaal afhankelijk van de mensen en de situatie. Die regel van eens een bedrieger altijd een bedrieger is echt onzin. Iedereen gaat vreemd in de 'juiste' omstandigheden.
Lekker leven heb jij, zo te lezen :proud:
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
25-03-2019 11:25
Iedereen gaat vreemd in de 'juiste' omstandigheden.
Mensen zonder ruggengraat of zelfbeheersing wellicht...
We used to be friends...
Ik woon samen met de man die met mij vreemd ging. Ik heb er alle vertrouwen in dat het bij ons wel goed gaat.
Maar TO, bij ons waren er heel andere omstandigheden. Mijn vriend was getrouwd, had een eigen zaak en een vrouw die van hem afhankelijk was. Zodra zij op eigen benen kon staan en de zaak was veilig gesteld, is de scheiding in gang gezet.
In jouw geval is het een jongen die twijfelt of hij zijn relatie moet verbreken, terwijl het al een poosje slecht gaat en zij hem ook heeft bedrogen. Zou je echt zo'n twijfelaar willen hebben? Hij weet dus niet zeker of jij leuker bent dan zij. Je weet niet eens zeker of hij wel een relatie met jou wil. Ik denk eigenlijk van niet, want dan zou hij het toch al uitgemaakt hebben?
Alle reacties Link kopieren
En jij gelooft oprecht dat hij zijn relatie voor jou wil verbreken en met jou verder wil gaan? Word wakker, dat gaat niet gebeuren. Je bent leuk voor erbij, maar niet als vriendin.
Marigold1986 schreef:
25-03-2019 12:09
Lekker leven heb jij, zo te lezen :proud:
Yep. Met beide beentjes op de grond.
CourtneyTT schreef:
25-03-2019 12:28
Mensen zonder ruggengraat of zelfbeheersing wellicht...
Dat is het grootste deel van samenleving toch? We kunnen nog geen zakje chips weerstaan.
kindrebel schreef:
25-03-2019 13:19
Dat is het grootste deel van samenleving toch? We kunnen nog geen zakje chips weerstaan.
Jeetje, ik, en nog een flink aantal andere mensen hier, verdienen en medaille als jouw theorie de waarheid is...
Marigold1986 schreef:
25-03-2019 14:51
Jeetje, ik, en nog een flink aantal andere mensen hier, verdienen en medaille als jouw theorie de waarheid is...
Dat je tot nu nooit bent vreemd gegaan wil toch niet zeggen dat je het nooit zal doen in de toekomst?
Ik zeg niet dat iedereen een keer vreemdgaat in zijn leven. Ik zeg dat je niet kan uitsluiten dat je ooit vreemd zal gaan. Als de omstandigheden er naar zijn kan het de besten overkomen. Pas als je in de kist ligt kun je balans opmaken.
Wat je ermee moet?
Wat dacht je van niks, hij wil niet eens een relatie met jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven