How to scharrelen?

17-04-2019 18:05 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okay, ik ben een trouwe lurker (sorry) maar ik heb nu besloten me toch te mengen in het Viva-verkeer. Mede omdat ik nu zelf een issue heb, maar ook omdat ik me soms ff wil bemoeien met anderen.

Kom sinds 4 maanden uit een relatie van 8 jaar. Begonnen met tinderen, want ja waarom niet? 8 jaar niet kunnen doen, dus was wel nieuwsgierig. Leuke jongen leren kennen, laatst mee afgesproken wat echt gezellig was, goeie klik, maar geen vonkjes of hoe sommigen dat ook noemen... Op romantisch gebied dus.
Maar hij is wel errrrug aantrekkelijk. uiteindelijk ging ik met hem mee naar huis, in bed beland nadat we hadden besproken dat we het gewoon wel leuk kunnen hebben met elkaar maar niet meer dan dat, want zelf ook niet naar op zoek momenteel.
Daarna nog even geappt dat we het leuk hadden gehad en hij wilde ook weer opnieuw wat afspreken, maar toen ik wat voorstelde voor de week erna merkte ik dat hij wat afstandelijker werd (????). Misschien toch iets te snel :)

Even achtergrond informatie, maar dit is mijn eerste ervaring met een beetje scharrelen. Ik heb totaal geen verwachtingen maar ben vooral benieuwd naar andermans ervaringen met een scharrel/seksbuddy na een lange relatie. Wats jullie ervaring, hoe deden jullie dat? App je elkaar gewoon als je denkt oke let's go of maak je ook afspraken? Ben benieuwd....
anoniem_385206 wijzigde dit bericht op 17-04-2019 19:07
Reden: effe wat beknopter
5.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je moet ook meerdere scharrels hebben, dat werkt beter. Vooral niet afhankelijk zijn van eentje
Alle reacties Link kopieren
Just doen it
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-04-2019 18:19
Je moet ook meerdere scharrels hebben, dat werkt beter. Vooral niet afhankelijk zijn van eentje
Working on it
Alle reacties Link kopieren
En niet gelijk gaan appen na een afspraak. Je spreekt m wel weer een keer.
Gewoon appen wanneer je zin hebt om af te spreken of seks, en als die persoon niet kan of wil, persoon B appen. Niet doorzeuren als ze niet kunnen. Zelf zit je ook in die positie dat je gewoon 'nee vandaag niet' kan zeggen. Je hebt geen verplichtingen.

En inderdaad je hoeft niet na elke afspraak te appen hoe leuk je het wel vond enzo. Ik vond dat echt vreselijk, gewoon appen wanneer ik seks wilde en verder hoefde ik die persoon niet te spreken.
anoniem_367263 wijzigde dit bericht op 17-04-2019 18:45
28.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Joe go girl!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Leuk woord, scharrelen.
Doet me denken aan de egel in mijn achtertuin. Die zie je echt 'scharrelen'.
Alle reacties Link kopieren
Voorbeeld app tussen huidige scharrel en mij :

- Ben je thuis vanavond?
- Ja.
- Oke ik ben rond ... uur bij je.

Of
-Ben je thuis vanavond?
-Nee
(STILTE)

Vragen elkaar niet eens hoe het gaat en appen zeker niet erna hoe leuk/ fijn/ lekker het was. En dat is helemaal prima! Voor beiden. Voor zolang het duurt...
lilalinda schreef:
17-04-2019 18:19
Je moet ook meerdere scharrels hebben, dat werkt beter. Vooral niet afhankelijk zijn van eentje
Idd. Of eentje met hetzelfde libido, die dan wrs niet afstandelijk gaat doen als jij appt maar gewoon langskomt ;-))
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook wel een beetje leuk doen tegen elkaar hoor :-P) , hangt helemaal van de persoon af. Verder geen plannen maken voor de week erna, maar de week erna kijken hoe en wat.
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo schreef:
17-04-2019 19:12
Leuk woord, scharrelen.
Doet me denken aan de egel in mijn achtertuin. Die zie je echt 'scharrelen'.
Die egel heeft de tijd van z'n leven
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
17-04-2019 18:45
Joe go girl!
:cheer:

Dus vooral niet te moeilijk doen lees ik, geen verwachtingen hebben en appen als je zelf zin hebt. maakt niet uit wat de ander aan het doen is, gewoon zeggen/vragen dat je komt en zo gaat het dan. Niemand die een theetje of wijntje af en toe drinkt met de scharrel? :P
Alle reacties Link kopieren
Vooral geen verwachtingen hebben is een belangrijke. Ik doe zeker ook wel aan theetjes en etentjes met scharrels. Het hangt van de persoon af, niet iedereen is daarvoor in, die zijn dan bang voor 'gevoelens' :roll:
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog steeds op de eerste te wachten, mensen oordelen op uiterlijk die klik komt veel later. Maar veel mannen willen ook slechts een keer scoren en dan door naar de volgende volgens mij?
Alle reacties Link kopieren
op voorhand afspreken dat het om sex alleen is was bij mij geen garantie.

De scharrel wilde uiteindelijk meer dan sex hij wilde een soort van (exclusieve boyfriend ) material zijn maar ook weer niet verwarring alom. Hij wilde bepalen hoe laat en waneer hij van zich liet horen. En kwam met een eisenpakket Abnormaal.

Een aantal keer bood hij zichzelf aan om gewoon te blijven slapen, en de andere keren belde hij op met de boodschap ik ben in de buurt ben je thuis.

En twee uur later was hij weer Gone of de volgende ochtend/ middag en zocht dan altijd iets om kwaad te vertrekken😂
Geen geapp over en weer dat het zo lekker was etc.

Hij appten Alleen waneer hij wilde neuken en in de buurt was.
Na een maand was het klaar! :bye:

Met andere woorden zoek een scharrel met het zelfde Libido een waarbij je op een lijn zit. Wat Cleidy36 dus al aangaf.
:-)
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Maar zoals nu dan he. Kan nu niet echt peilen wat hij wilt, of waar hij op zit te wachten.
Vind de drempel om nu gwn te appen datk zin heb toch hoog. Wat moet ik daar nou weer mee doen?

Maar misschien denk ik te veel, loopt vast wel los. Heb nog wat dingen te leren denk ik
Gewoon deze ff parkeren en tinder nog een keer een slinger geven. Vanwege Pasen misschien wat mindere beschikbaarheid, maar op donderdag een bedpartner voor het weekend vinden is mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
lil000 schreef:
18-04-2019 07:44
Maar zoals nu dan he. Kan nu niet echt peilen wat hij wilt, of waar hij op zit te wachten.
Vind de drempel om nu gwn te appen datk zin heb toch hoog. Wat moet ik daar nou weer mee doen?

Maar misschien denk ik te veel, loopt vast wel los. Heb nog wat dingen te leren denk ik
de klassiekers zijn:
- Pssst

of

- heb van je gedroomd
Alle reacties Link kopieren
Ja maar uiteindelijk zou ik toch stiekem een vaste scharrel willen.. hij is namelijk gewoon erg aantrekkelijk en het was een hele goede avond. Hoef niet elke week een ander
Maar die vaste is misschien niet deze. Elke week n ander hoeft niet, maar als je zorgt dat je 3 of 4 hebt vaste scharrels hebt, kan er altijd wel een als je zin hebt. Zeker als deze nu al afstand neemt, vind hij het blijkbaar geen goed idee om te snel weer af te spreken.

Belangrijk is ook om eerlijk tegen jezelf te zijn, als jij met “ ik wil n vaste scharrel” eigenlijk bedoelt; ik zou met deze wel n relatie willen, maar als ik dat tegen hem zeg rent ie weg , dus doe ik maar alsof ik ok ben met sex op afroep” dan is dat het recept voor drama en ellende.
anoniem_64cd0dc304e83 wijzigde dit bericht op 18-04-2019 18:34
Reden: Aanvulling
35.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bepaal NU dat het iet meer dan een scharrel is.....that's that
Dan ga je er anders in ...

Dit wordt geen relatie, je gaat lekker genieten en de sex moet goed zijn anders NEXT
want je hebt geen verplichtingen
Heerlijk toch!!!

Dan ga je ook anders communiceren en wordt je vanzelf relaxter .
Alle reacties Link kopieren
Ik had er ook meerdere, ik belde of appte gewoon. “Heb je tijd” dan wisten we allebei dat we afspraken om te sexen en verder niks.
Andersom hetzelfde, soms belde er ene maar was ik net op stap met vriendinnen, of bij een andere scharrel, geen probleem, hun hadden er ook meerdere.
Toen ik. Na 2 jaar weer een serieuze relatie kreeg, was het nog niet zo makkelijk om ze weer kwijt te raken.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die 4 scharrels tegelijk best veel vind?
Cookieholic schreef:
20-04-2019 05:40
Ben ik de enige die 4 scharrels tegelijk best veel vind?
Vast niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven