Ik wil mijn onenightstand daten, wat nu?

30-05-2019 19:38 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik een onenightstand gehad met iemand die ik via via ken. Toen het gebeurde waren we niet erg nuchter, maar ook de volgende dag vonden we elkaar brak en al nog interessant. Ik ben dan ook niet gelijk weer vertrokken, maar heb nog uren met hem zitten praten. Uiteindelijk ben ik tegen zijn zin weggegaan omdat ik nog andere afspraken had. Het lijkt mij leuk om hem nog een keer te zien. Nou heb ik wel zijn nummer, maar heb ik hem met mijn dronken kop niet mijn nummer gegeven... Het initiatief ligt daarom dus helemaal bij mij en dat vind ik prima, maar ook wel spannend! Ik heb hier (het daadwerkelijk leuk vinden van een onenightstand) verder niet echt ervaring mee dus mijn vraag is: hebben jullie wel eens een onenightstand gedatet/leuk gevonden? En hoe snel stuur je een berichtje en wat zeg je daarin?
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
Elke situatie/persoon is toch anders.
Als hij het vervelend vond dat je wegging kan je toch iets sturen.. snap dit topic niet.
Ik ben ruim 6 jaar samen geweest met een van mijn onsjes. Dus gewoon een berichtje sturen vragen om samen een drankje te doen of uit eten. Je wilt niet gelijk bij een van jullie thuis afspreken, want anders loop je het risico dat hij denkt dat je alleen een leukvoordeneuk zoekt.

Zegt ie nee, dan weet je ook dat er niet meer in zit.
Alle reacties Link kopieren
Berichtje natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Gelijk een berichtje met dat je het erg leuk hebt gevonden en of hij ....dag iets met je wil doen. Uit of thuis.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja stuur een bericht!
Spannend hoor! :love:

Succes!
Prrrr, mauw miawwwww.
wat leuk!

volgens mij heb je twee opties:
- een berichtje sturen om te laten weten dat je het leuk had gevonden en de vraag hoe het met hem is/of hij de kater overleefd heeft of een andere neutrale vraag en dan hopen dat er een gesprek op gang komt, waarna hij het initiatief neemt je op date te vragen
- of, berichtje sturen om te laten weten dat je het leuk had gevonden en de vraag of hij zin heeft snel eens een drankje te doen.

optie 1 is wat veiliger, maar laat je langer in onzekerheid, optie 2 geeft sneller duidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt natuurlijk ook vragen of je morgen even je tandenborstel kunt komen droppen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Perkele schreef:
30-05-2019 19:40
Elke situatie/persoon is toch anders.
Niet. Hetzelfde.
Ik zou niet lang wachten met het sturen van een berichtje, tenzij je hard-to-get wilt spelen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Het is pas een ONS als het bij 1x blijft. Alles ligt nog open.
blijfgewoonbianca schreef:
30-05-2019 20:01
Gelijk een berichtje met dat je het erg leuk hebt gevonden en of hij ....dag iets met je wil doen. Uit of thuis.
Dit. ik ben met mijn ONS getrouwd ;-D
PinkeltjePinkelotje schreef:
30-05-2019 19:38
Gisteren heb ik een onenightstand gehad …. maar ook de volgende dag vonden we elkaar brak en al nog interessant.
Dat was dan vandaag??

Wat is iemand 'brak' vinden?


Ik heb het altijd zoooooooooooooooooooooo moeilijk met dat woord 'daten'.

Je hebt gisteren seks met iemand gehad, vandaag vonden jullie mekaar 'brak' en nu wil je dus verder met hem. Is dat dan niet een relatie? Of is er eerste nog de (tussen)stap friends with benefits? En kan dan de relatie komen??????

Help, wie leert een dom :blond:-je wat in welke situatie de juiste terminologie is? Wat is daten anders dan relatie en is seks ooit vrijblijvend of niet altijd ???????????

Bestaat er een degelijk boek sexterminologie voor dummies????

:hihi:
:rofl: Mama ezel, brak is als je een kater hebt :rofl:
.
anoniem_167983 wijzigde dit bericht op 30-05-2019 22:46
Reden: Veel te ingewikkeld
0.00% gewijzigd
Murrmurr schreef:
30-05-2019 22:15
:rofl: Mama ezel, brak is als je een kater hebt :rofl:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus letterlijk hetzelfde, van afgelopen weekend...ik ben voor de eerste optie gegaan van Chirimoya: de wat 'veiligere' optie. Helaas in mijn geval bleef het gesprek wat matjes..en geen initiatief vanuit zijn kant. Nu baal ik wel een beetje dat ik niet direct gevraagd heb om eens een drankje te gaan doen ofzo...dus als ik het overnieuw mocht doen zou ik voor de tweede optie gaan. (Alhoewel dit nu ook wel duidelijk is zo..).
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
30-05-2019 20:01
Gelijk een berichtje met dat je het erg leuk hebt gevonden en of hij ....dag iets met je wil doen. Uit of thuis.
Dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
30-05-2019 22:10

Wat is iemand 'brak' vinden?
:biggrin: :heart:

Bestaat dat woord eigenlijk België?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
30-05-2019 22:10

Wat is iemand 'brak' vinden?
Ze is wat komma's vergeten...
maar ook de volgende dag vonden we elkaar, brak en al, nog interessant.
moi322 schreef:
30-05-2019 23:15
Ik heb dus letterlijk hetzelfde, van afgelopen weekend...ik ben voor de eerste optie gegaan van Chirimoya: de wat 'veiligere' optie. Helaas in mijn geval bleef het gesprek wat matjes..en geen initiatief vanuit zijn kant. Nu baal ik wel een beetje dat ik niet direct gevraagd heb om eens een drankje te gaan doen ofzo...dus als ik het overnieuw mocht doen zou ik voor de tweede optie gaan. (Alhoewel dit nu ook wel duidelijk is zo..).
Zo zie je maar: live and learn. Gewoon meteen zeggen kom, we gaan op stap: het staat in de sterren.

Echt duidelijk is dit niet, hij was mss helemaal overdonderd, had 5 min. ervoor ruzie met zijn broer gemaakt of een bekeuring gehad: je weet het niet.. Echt, direct zeggen: zullen we gaan hemelvaren of wil je mijn pinksterknijn zijn? Ik heb er zin in, al is het wat laat voor dat hemelvaren nu.
Nou ja je snapt wat ik bedoel, dóórpakken. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen..
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
30-05-2019 23:24
Zo zie je maar: live and learn. Gewoon meteen zeggen kom, we gaan op stap: het staat in de sterren.

Echt duidelijk is dit niet, hij was mss helemaal overdonderd, had 5 min. ervoor ruzie met zijn broer gemaakt of een bekeuring gehad: je weet het niet.. Echt, direct zeggen: zullen we gaan hemelvaren of wil je mijn pinksterknijn zijn? Ik heb er zin in, al is het wat laat voor dat hemelvaren nu.
Nou ja je snapt wat ik bedoel, dóórpakken. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen..
Ja! We zijn allemaal gedesillusioneerd uit het topic met de leuke schilder gekomen. Maar gelukkig... nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
30-05-2019 23:24
Zo zie je maar: live and learn. Gewoon meteen zeggen kom, we gaan op stap: het staat in de sterren.

Echt duidelijk is dit niet, hij was mss helemaal overdonderd, had 5 min. ervoor ruzie met zijn broer gemaakt of een bekeuring gehad: je weet het niet.. Echt, direct zeggen: zullen we gaan hemelvaren of wil je mijn pinksterknijn zijn? Ik heb er zin in, al is het wat laat voor dat hemelvaren nu.
Nou ja je snapt wat ik bedoel, dóórpakken. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen..
Ja hebt helemaal gelijk! :) moest echt lachen toen ik je bericht doorlas. normaal doe ik dat dus juist altijd, op één of andere manier dacht ik laat ik het eens anders aanpakken..gelijk gestraft ;). Dinsdagavond voor het laatst gesproken (maar dus niks meer van hem gehoord..), ik gooi er morgen Evt. nog een app uit, nu pitten... :zzz:
Murrmurr schreef:
30-05-2019 22:15
:rofl: Mamam ezel, brak is als je een kater hebt :rofl:

met de klemtoon op -zel.

:rofl:
mammezel schreef:
30-05-2019 22:10

Wat is iemand 'brak' vinden?
Inderdaad, nu ik de betekenis ken: :rofl: :rofl: :rofl:


Enn schreef:
30-05-2019 23:20
:biggrin: :heart:

Bestaat dat woord eigenlijk België?
Ik ken het woord 'brak' alleen in de betekenis van jachthond OF in de betekenis van zout. Was/is er in NL niet een theater dat 'de brakke grond' heet(te)?
Als ik me goed herinner keek ik lang geleden op TV naar een praatprogramma met Sonja Barend dat werd uitgezonden vanuit die locatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven