Verboden Liefde

10-06-2019 11:28 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hier komt mijn verhaal . Ben benieuwd wat jullie reacties zijn.
Ik hoop dat niemand haat gaat zaaien. Ik weet dat ik fout bezig ben dit wil ik wel
eerst aangeven voordat ik ga beginnen met mijn verhaal. Ik heb meer dan 4 jaar een relatie. Hij heeft nog een ander vriendin hier kwam ik 2 jaar later achter. Naar zijn zeggen heeft hij het uitgemaakt.

Ik dacht okey daar kan ik mee leven.

Ben ik een keer onverwachts bij hem langs geweest. Maar wat zie ik. Ik zie een meid zitten op de bank bij hem. Ik reed gelijk terug naar huis. Hij kwam achter mij aan. Ik had allang mijn sigaretje opgestoken en negeerde hem. Hij begon te praten en ik huilen. Knuffelden we elkaar hij heeft zijn excuses aangeboden. Daarna hebben we het er niet over gehad.

Maanden later was hij werkloos kon hij zijn huur niet betalen en vraagt mij om hulp. Ik heb hem verteld dat hij die meid moest gaan opbellen. En ja, die meid heeft zijn huur betaald. ( Hij heeft mij zijn rekeningnummer laten zien. Dat meisje heeft namelijk bedragen naar hem overgemaakt.) Financieel zat hij helemaal niet goed. Is hij gaan samenwonen met die meid. Komt hij mij vertellen dat die meid veel van hem houdt dat hij daarom haar niet kan verlaten omdat ze ook veel voor hem heeft gedaan en ik in tegenstelling dat niet doe.

Ik heb hem verteld dat ik blij voor hem ben dat hij zo een idioot heeft gevonden en het mij helemaal niks uitmaakt.

Paar maandjes later wilt ze hem niet in huis omdat hij vreemdgaat en het niet klikt. Maar die feestje gaat niet door voor haar want ze is zwanger. Terwijl hij nog steeds contact met mij heeft is hij samen met haar. Maar als ze bevallen is wilt hij weg bij haar. Ik weet dat hij dat absoluut niet zou doen. Ik zou zelf niet willen dat er een kindje op de aarde komt waarbij de ouders niet samen zijn. Dit heb ik hem ook wel verteld.

We blijven vrienden en laten we het hierbij. Stiekem wil ik hem toch voor mezelf hebben.
(6) :facepalm: :whistle:
anoniem_381133 wijzigde dit bericht op 10-06-2019 11:33
3.57% gewijzigd
Okidoki! Ga er voor, het lijkt me echt een fantastische man om in je leven te hebben
Alle reacties Link kopieren
Topgozer! Ik denk dat je een stralende toekomst met hem gaat hebben.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
10-06-2019 11:31
Okidoki! Ga er voor, het lijkt me echt een fantastische man om in je leven te hebben
Dit dacht ik ook ja.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
We blijven vrienden en laten we het hierbij. Stiekem wil ik hem toch voor mezelf hebben.

Zo, wat een tegenstrijdigheid in twee zinnen.

Alle reacties Link kopieren
Nadenken zit er niet meer in tegenwoordig blijkbaar.
Life is short. Eat dessert first.
Ik zie het probleem niet.
En na het lezen van dit verhaal snap ik ook dat je het niet onder 'relaties' hebt geplaatst.
Ik zou deze prachtvent maar weer snel om je vinger winden voordat hij weer met een ander gaat. Succes meid!
Alle reacties Link kopieren
Ga iemand anders vervelen. Wat een k*tverhaal
Alle reacties Link kopieren
:@@:

Zet hem uit je hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Het zou inderdaad afschuwelijk zijn als hij niet bij zijn kind blijft. Misschien kan je ook zwanger raken? Heeft hij iig één kind waar hij bij is.
Alle reacties Link kopieren
En nu?
:love: Wat een prachtig verhaal!

Waar vind ik zo'n man?
Alle reacties Link kopieren
Ah, toegevoegde smilies.
Jouw plannetje is al klaar of niet?

Goh..
Je bent te loepen en mijn conclusie is dat je een dikke duim moet hebben.
:bye:
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
10-06-2019 11:37
Ik zie het probleem niet.
En na het lezen van dit verhaal snap ik ook dat je het niet onder 'relaties' hebt geplaatst.
Grapjas
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
10-06-2019 11:38
Het zou inderdaad afschuwelijk zijn als hij niet bij zijn kind blijft. Misschien kan je ook zwanger raken? Heeft hij iig één kind waar hij bij is.
Dat soort mensen zitten er altijd tussen. Maar niet in dit verhaal.
Ik zou echt niet een kind baren om een man bij me te houden.
ingewikkeldd schreef:
10-06-2019 11:49
Dat soort mensen zitten er altijd tussen. Maar niet in dit verhaal.
Ik zou echt niet een kind baren om een man bij me te houden.

Lijkt me niet ingewikkeldd
Je vraagt om 'reacties'.
Wat verwacht je voor reacties en wat wil je er mee?

Of wil je adviezen? Niet dat ik denk dat je er iets mee zou doen, want volgens mij heb je je plan al klaar.
ingewikkeldd schreef:
10-06-2019 11:49
Dat soort mensen zitten er altijd tussen. Maar niet in dit verhaal.
Ik zou echt niet een kind baren om een man bij me te houden.

Maar je gaat wel om met een man die een kind krijgt en met wie je meer wil. Hoe netjes is dat? Denk je ook nog aan dat kind of gaat het alleen om jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Blaise* schreef:
10-06-2019 11:39
En nu?
Wordt vervolgt :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
10-06-2019 11:58
Maar je gaat wel om met een man die een kind krijgt en met wie je meer wil. Hoe netjes is dat? Denk je ook nog aan dat kind of gaat het alleen om jezelf?
Dat is het.... Ik weet dat het niet kan. Voel me er eerlijk gezegd ook niet fijn bij.
Ik maak hem dit ook wel iedere keer duidelijk. We doen verder niks onder de lakens...
ingewikkeldd schreef:
10-06-2019 12:00
Wordt vervolgt :thumbsup:
Sterk topic |-)
Alle reacties Link kopieren
Slecht verhaal, ik zou maar geen carrière als schrijfster ambiëren.
Say it like you mean it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven