Gevoelens zijn weg sinds ik haar ontmoette

12-08-2019 01:20 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijdje aan het "daten" met een meisje "Demi" , we hebben een goede flow samen en spreken regelmatig af. We hebben nog geen relatie, ze heeft gezegd dat ze er nog niet aantoe is maar wel ziet hoe het loopt.

Nu ben ik op werk een ander meisje tegengekomen. We hadden het ook erg leuk samen😏 ze is nu weer naar Griekenland, daar woont ze. Ze vroeg of ik ook 2 weekjes kon komen en ik heb natuurlijk ja gezegd, vlieg volgende week :)

Nu begint "Demi" toch steeds meer kusjes te sturen op app, en wil me erg graag weer zien. Eerst had ik echt we wat gevoelens voor Demi, maar sinds dat meisje is het eigenlijk weg. Demi was 3 weken op vakantie btw, toen op werk dat andere meisje tegengekomen!

Ik vind het wel jammer dat ik die gevoelens zo goed als kwijt ben. Maar nu begint het dus steeds meer te komen bij Demi merk ik, hoe pak ik dit aan? Morgen spreek ik met Demi af, het zou kunnen dat die gevoelens weer terugkomen, ik zit er alleen mee dat als ik nu al een meisje ben tegengekomen die ik leuker vond als Demi, zal ik dan wel doorgaan of gelijk de knoop doorhakken?

En vertel ik Demi over het Griekse meisje?
LEEF JE LEVEN
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk vertel je haar over dat griekse meisje. En dan denk ik dat Demi de keuze snel voor je gemaakt heeft.
Alle reacties Link kopieren
Hé Demi, ik heb een Griekse chick ontmoet waar ik beter mee flow
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
12-08-2019 09:20
Hé Demi, ik heb een Griekse chick ontmoet waar ik beter mee flow
Dit dus,
Kort maar krachtig.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Jij vindt Demi dus niet leuk genoeg voor een relatie. Dan moet je dus gewoon eerlijk tegen haar zijn en zeggen dat je een ander meisje hebt ontmoet dat je leuker vindt.

Spelen met de gevoelens van een ander is absoluut niet netjes.

Dat jij ook wat te neuken wil hebben als je uit Griekenland terug komt mag geen reden zijn om haar aan het lijntje te houden.

Eerder had ze aangegeven dat ze geen relatie wilde dus had je haar al afgeschreven en papte aan met het Griekse meisje.

Maar nu ze hartjes begint te sturen en er kans is op seks heb je ineens weer interesse.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha we goeie reacties. Nee maar het is zeker niet mijn bedoeling om haar aan het lijntje te houden, ik vond haar eerst echt zo leuk maar het lijkt gewoon weg te zijn. Vanavond zie ik haar weer en wellicht voel ik dan weer iets. Heb haar al 3 weken niet gezien. Als ik iets voel dan ga ik niet naar Griekenland, anders vertel ik het gewoon.

Ik ben geen fuckboy! 😭😭
LEEF JE LEVEN
Alle reacties Link kopieren
juulskaffa schreef:
12-08-2019 11:25
Hahaha we goeie reacties. Nee maar het is zeker niet mijn bedoeling om haar aan het lijntje te houden, ik vond haar eerst echt zo leuk maar het lijkt gewoon weg te zijn. Vanavond zie ik haar weer en wellicht voel ik dan weer iets. Heb haar al 3 weken niet gezien. Als ik iets voel dan ga ik niet naar Griekenland, anders vertel ik het gewoon.

Ik ben geen fuckboy! 😭😭
Wellicht voel je dan weer iets?
wat bedoel je daar mee een, kriebel tussen je benen?
Fuckboy??? Jij je komt er niet eens bij in de buurt, eerder een klungel.
olina wijzigde dit bericht op 12-08-2019 12:11
Reden: Dubbel
0.24% gewijzigd
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Olina schreef:
12-08-2019 12:04
Wellicht voel je dan weer iets?
wat bedoel je daar mee een, kriebel tussen je benen?
Fuckboy??? Jij je komt er niet eens in bij in de buurt, eerder een klungel.
Ja je hebt wel gelijk. Als ik haar echt iets vond voelde ik echt nog wel iets. Sjit! Ik vind het ook zo kut om mensen af te wijzen. Blergh, wil iedereen blij maken. Komt goee
LEEF JE LEVEN
Alle reacties Link kopieren
juulskaffa schreef:
12-08-2019 11:25
Hahaha we goeie reacties. Nee maar het is zeker niet mijn bedoeling om haar aan het lijntje te houden, ik vond haar eerst echt zo leuk maar het lijkt gewoon weg te zijn. Vanavond zie ik haar weer en wellicht voel ik dan weer iets. Heb haar al 3 weken niet gezien. Als ik iets voel dan ga ik niet naar Griekenland, anders vertel ik het gewoon.

Ik ben geen fuckboy! 😭😭
Euh....en je vliegt volgende week zei je in je op
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
En nu TO je vindt het vervelend maar hoe ga je dit oplossen?
Of je wijst Grieksemeid af of Demi hoe dan ook je moet wel een keuze maken.
:popcorn:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar een dom verhaal. Demi heeft zelf aangegeven geen relatie met je te willen. Dan is het prima om verder te gaan en iemand anders te ontmoeten en daar mee af te spreken. Als je met Demi de liefde bedrijft is het wel zo netjes om van te voren aan te geven dat je een andere meid heel erg leuk aan het vinden bent en ook naar haar toe gaat in Griekenland.

Niet interessanter en groter gaan maken dan het is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven