"Ik ga je alleen maar hoofdpijn geven"

14-08-2019 12:34 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
3e keer al nu.. dat ik iemand ontmoet bij het uitgaan. Leuk dansen en dergelijke daarna appen. Alles leuk en aardig en dan gooien ze er tijdens een willekeurig moment in dat als je met ze wilt afspreken je wel moet weten dat ze beschadigingen hebben opgelopen en de kans groot is dat ze je hoofdpijn gaan geven. Wat moet je daar nou mee? Ligt het nou aan mij of is dit heel raar om te zeggen? Wat voor idee zit erachter om dit op tafel te gooien? Ik denk dan al snel nou laat maar zitten dan. Maar ik snap de logica niet helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Je moet er niets mee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het sekse-neutrale van je OP vind ik jammer, TO.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Misschien waarschuwen ze je dat je eigenlijk een psychopaat voor je hebt met heel slechte neigingen, en dat je die niet kan genezen. ;-) Zodat je het opgeeft.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
14-08-2019 12:53
Het is een joker. Als jij de moeite wil doen, dan kunnen ze bij raar gedrag altijd teruggrijpen op het feit dat ze je vantevoren gewaaeschuwd hebben.
Precies dit.
En dan kunnen zeggen ik heb toch gezegd dat ik hoofdpijn ben en je hebt er zelf voor gekozen dus nou niet zeuren.

En ik kan je vertellen het word een zware migraine als je met zo'n man een relatie probeerd te beginnen.
Blijf in jezelf geloven !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven