Hoe versier jij?

05-09-2007 21:54 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe versier jij? Geef je op bij geen interesse of doe je er dan nog een schepje bovenop? Welke middelen zijn er geoorloofd?

Juicy details please ;) :-P
eigenlijk heel simpel.

als ik op stap ben, en ik zie een leuke jongen maak ik lang oogcontact. als hij dan ook lang kijkt, kijk ik daarna weg, en kijk ik na een minuutje weer. als ie dat ook weer beantwoord is vaak wel duidelijk dat we mekaar leuk vinden, en in bijna alle gevallen komt die jongen wel naar me toe en gaan we kletsen.

tijdens dat kletsen laat ik door lichaamstaal of door bepaalde dingen te zeggen wel merken dat ik hem leuk vind en van het een komt dan het ander...
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je maar één hokje kon invullen........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat als hij niet naar je toekomt, maar hij wel je blikken beantwoord? Ga je er dan zelf op af? Of als hij helemaal niet reageert op je blikken?



Mannen kunnen over het algemeen volhardend (hardleers?) zijn. Ben wel benieuwd hoe dat met de vrouw gesteld is.
Alle reacties Link kopieren
Mariluz1976 schreef op 06 september 2007 @ 00:39:

Maar wat als hij niet naar je toekomt, maar hij wel je blikken beantwoord? Ga je er dan zelf op af? ja Of als hij helemaal niet reageert op je blikken? dan heeft hij een hond en een rood/witte stok of hij heeft geen interresse.....dan is mijn interresse ook snel over....het spelletje is alleen maar leuk als de ander net zo leuk meespeelt



Mannen kunnen over het algemeen volhardend (hardleers?) zijn. Ben wel benieuwd hoe dat met de vrouw gesteld is.
Minder....tenzij ze dronken zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het ook met 'de blik' :)

Als ik met m aan de praat raak, waar ik soms heus wel de eerste stap bij zet, mits ik wat gedronken heb, dan probeer ik het ook wel eens met rake opmerkingen. Lukt soms best goed, maar soms natuurlijk ook niet haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven