Ik ben in de war, en nu???

24-09-2007 12:54 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik wil ook even mijn verhaal kwijt.

Ik ken een jongen al 11 jaar, het laatste jaar kom ik hem veel tegen en wilde hij steeds afspreken met mij.

Ik heb steeds de boot afgehouden, maar ben er afgelopen zaterdag toch op in gegaan.

Hij belde me de week ervoor veel en smste me.

Na zaterdag was hij kapot en ik moest werken, ik belde hem gister middag en hij zei dat hij me later zou bellen.

Heeft hij niet gedaan lag geloof ik te slapen, nam ook niet op toen ik belde dus stuurde hem een berichtje.

Vanmorgen een berichtje terug.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik gewoon nieuwschierig ben hoe dit af gaat lopen, vind het toch spannender dan ik dacht.

Ben nog niet verliefd denk ik, ben bang mijn gevoelens mee te laten slepen in iets wat er misschien niet is.

Hij stuurt vage berichtjes waaruit blijkt dat hij niet durft te zeggen wat hij vind en er omheen draait en hij zegt dat hij geen hoogte van mij krijgt.

Durven we beide niet?

Ik weet het niet, maar het is wel spannend en dat wilde ik even delen.

Nu had hij hiervoor een meisje waar hij mee scharrelde, ik weet ook niet in hoeverre dat speelt nog?

Hij zegt dat ze niks met elkaar hebben, oh zucht ik weet het niet hoor!!!



x van Mij
Alle reacties Link kopieren
Het gaat in geen geval helpen om allebei vaag te blijven. Ik kan me voorstellen dat je niet graag op de 'man af' aan hem vraagt hoe hij zich hierover voelt- maar waarom doe je geen poging tot een concrete date? Is er een film waarvan je zeker weet dat jullie hem allebei leuk zouden vinden, of een band die jullie leuk vinden met een concert in de buurt? Je kent hem al 11 jaar, dus dan zal het een beetje omschakelen zijn van vrienden/kennissen naar meer dan dat. Misschien dat het daarom een beetje onwennig is, het is toch anders dan met iemand die je hiervoor uberhaupt niet kende.



Ilha
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Heb hem die hele week niet gesproken, zag hem vrijdag zou hij komen en bellen niet dus.

Zaterdag wel en daarna is alles wel redelijk oke nu, we hebben geen relatie ofzo nog.

Maar sinds die tijd belt en smst hij elke dag :)

Hij komt morgen langs, ben benieuwd, zal hem ook even vragen hoe het nou met dat meisje zit dan.



Het blijft wederom spannend hoe dit afloopt

Ik hou jullie op de hoogte 8-P
Haai,



Klinkt alsof het voor hem in ieder geval echt nog aftasten is- ik zou zeggen hou je verwachtingen beperkt en neem het niet te zwaar op! Als jij echt klaar bent voor het aangaan van een relatie is het echter wel zaaks dat je daar eerlijk over bent, om te voorkomen dat het scheef gaat lopen.



scienz
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend! Hij is nu al langs geweest, dus jij weet hoe het was. Mijn advies als je het niet durft te zeggen: laat je sms-jes wat minder vaag worden! Veel plezier!
Volg je hart. Dat klopt.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ja hij is donderdag langs geweest, we zijn uit eten geweest en heel raar maar we hebben zulke goede gesprekken gehad, kon gewoon alles kwijt en ik werd voor het eerst in mijn leven begrepen.

En nu hebben we een relatie, maar zekernog aftasten. Merk inderdaad dat jullie het zeiden dat hij aan het aftasten was.

Anyway hij is blijven slapen en kwam zelf met het initiatief om mij te houden als vriendin.

Zaterdag is hij ook blijven slapen en vanavond komt hij weer.

Het is wel raar ben 25 en voel me verliefd als een puber.

Vind het allemaal nog zo dood eng, gezien mijn verleden met mannen weiger ik me ooit nog kut te voelen voor een man, als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Nu is het gewoon genieten heb ik besloten.

Omdat het op alle fronten klikt is het best eng.

Ik hou jullie op de hoogte, als jullie dat willen?????/

X van mij
Alle reacties Link kopieren
Oh ja dat andere meisje is gewoon een vriendin, ben er eerlijk over geweest wat hij waardeerde.
Alle reacties Link kopieren
Hoe ging het met de man die mijn vriend zegt te zijn en gisteravond zou komen? Nou die kwam NIET !!!!
Alle reacties Link kopieren
Je bent echt al 25?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Heeft hij ook een reden opgegeven waarom hij niet langs kwam? Of heeft hij gewoon niks meer van zichzelf laten horen?
Alle reacties Link kopieren
women ,

heb je inmiddels al een telefoontje van hem gehad??
Alle reacties Link kopieren
Ja hij belde 4!!!! uur later, dat hij vanavond langs komt, nou we zullen zien...

Ook belde hij nog om 12 uur lag al te slapen.



Ja hij had die avond gezegd dat hij niet kwam ja, hij was moe en dronk liever koffie op de bank dan bij mij te zijn....



Het blijft spannend hahahaha we'll see
Alle reacties Link kopieren
Hij belt me nu elke dag en ik heb hem gister gezien en komt morgen hier slapen, vind het vet leuk.

Alleen kennen jullie dat gevoel dat je je niet helemaal wilt overgeven aan het enge onbekende?



Tis toch echt wel mijn vriend nu :-)
Alle reacties Link kopieren
waar heeft ie t allemaal over dan als hij je elke dag belt?
Alle reacties Link kopieren
lijkt het yesforum wel... ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven