minnaar wil scheiden van vrouw, maar is verliefd op een ande

12-10-2007 19:03 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, Hoe ga ik dit kort uitleggen? Ik heb al 4 jaar een minnaar, mijn eigen man weet hiervan, zijn vrouw niet. Hij is erg gek op me, en zou met me verder willen, alleen wil ik dit niet, heb gekozen voor mijn man. Hoe gek ik ook op (laten we hem MM noemen) ben.

Tot nu toe was MM redelijk gelukkig getrouwd, we zagen elkaar regelmatig en houden van elkaar. Maar nu zit de klat in zijn relatie en gaan hij en zijn vrouw uit elkaar... (bijna zeker) MM is nu verliefd geworden op een andere vrouw. En dat trek ik niet... vind het heel moeilijk, met zijn vrouw kon ik leven, een eventueel sexmaatje (omdat wij elkaar niet zo vaak kunnen zien) ook, maar iemand waarop hij verliefd is... Nee... is dit gek? Dit voelt zoveel bedreigender... Help... hij wil mij niet kwijt.. ik heb ook niet.. maar dit is toch wel lastig...
Alle reacties Link kopieren
hoi,



Ik snap helemaal hoe je je voelt, wil er met je over van gedachten wisselen op msn.
Alle reacties Link kopieren
Verbaast me niks Heidi X-D
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Very Cherry, ik snap jouw reactie ook helemaal! Wil er met je over van gedachten wisselen op msn!
Wat een toestand.



Is het gek vraag je. Nee, het is niet gek dat je het vervelend vindt dat je lover verliefd is op een ander. Of het realistisch is en fair tegenover hem dat jij daar zoveel moeite mee hebt, nee, ook niet. Ik ben bang dat je het wel zult móeten accepteren. Welke keus heb je verder?



Je zult de realiteit moeten aanvaarden ook als dat heel veel pijn doet en als je er niet mee uit de voeten kunt dan denk ik dat je je lover moet laten gaan. Jij hebt voor je man gekozen, wilde niet scheiden, je lover wilde graag met jou door het leven, jij zei nee en hij heeft nu iemand gevonden die dat wel wil. Heel rot voor jou maar ook zijn leven gaat door, net zoals dat van jou.



Weet zijn nieuwe liefde van jou en hem af?
Alle reacties Link kopieren
Voeg me toe Agent; ikweethetookallemaalnietmeer@hotmail.com
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
AgentL schreef op 12 oktober 2007 @ 19:13:

Very Cherry, ik snap jouw reactie ook helemaal! Wil er met je over van gedachten wisselen op msn!
Agent jij vind msn stom,dusssss :lmao:
Woehahahahahaaaaaaa hahahaaaaaaaaa hahahahahaaaaaaaaaaa :rolling: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
ik wil ook meemsnnen!! Ik zit op hoemaakikernogeengroterepuinhoopvandanhetalis@noghotteremail.com



8-P 8-.
Alle reacties Link kopieren
Heb jullie toegevoegd Cherry en Bronny!

Mijn email is: wieeenkuilgraaftvooreenandervalterzelfin@allerheetstemail.com



Suup, ik zeg alleen dat ik msn stom vind omdat ik niet met jou wil msn-en X-D
Alle reacties Link kopieren
Wat een hypocriet kreng ben jij, woody.

Een slapjanus van een vent, die geen ruggegraat had om tegen zijn vrouw te vertellen dat hij liever promiscue was, terwille zijn geweest, en nu huilebalken dat hij nu weer een sappig kutje heeft gevonden om zijn lusten op bot te vieren. Ik had helemaal niet zoveel verwacht van een vent die weinig moraal kent. Wat wil je nou eigenlijk? een vreemdganger om zijn moraal vragen?

Je was en bent zijn neukertje, niks meer en niks minder, en nou heeft hij een nieuwe.

Ik zou maar eens tijd gaan investeren in mannen die wel ruggegraat hebben. Zoals je eigen man misschien.

En wees mannen die hun vrouw bedriegen niet ter wille. Ik wil geen relaties aangaan die anderen pijn doen.
Alle reacties Link kopieren
AgentL schreef op 12 oktober 2007 @ 19:36:

Heb jullie toegevoegd Cherry en Bronny!

Mijn email is: wieeenkuilgraaftvooreenandervalterzelfin@allerheetstemail.com



Suup, ik zag alleen dat ik msn stom vind omdat ik niet met jou wil msn-en X-D
GemenerT :cry:
Alle reacties Link kopieren
Oja, nog iets: is een man niet genoeg? Wanneer ben je tevreden?
Alle reacties Link kopieren
Haar eigen man heeft ook geen ruggengraat, anders zou hij nnooit accepteren dat ze er een minnaar bij heeft.



De bedrieger wordt bedrogen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Calvijn, mensen mogen afspraken met elkaar maken wat ze willen, daar ga ik niet over. Misschien zijn mensen gelukkig op deze manier, het zou mijn keuze nu niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Antonio schreef op 12 oktober 2007 @ 19:43:

Oja, nog iets: is een man niet genoeg? Wanneer ben je tevreden?


Helemaal eens met Antonio!

Laten we eerst zorgen dat iedereen voorzien is voordat we er twee mannen op nahouden X-D



En suupje, ik maakte maar een grapje heur! ;-) NIET huilen jaaaaaa...
Alle reacties Link kopieren
MM, zijn dat zijn initialen? Zijn achternaam begint toch niet toevallig met een K hè?
Woody, durf je nog te reageren? Onderwerpen als dit van jou roepen altijd heftige reacties op maar ik hoop toch dat je verder komt praten. Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar hoe je zelf tegen je situatie aankijkt.



Kun je met je man praten over je dilemma bijvoorbeeld? Wat zegt hij over de situatie?
Antonio schreef op 12 oktober 2007 @ 19:43:

en nu huilebalken dat hij nu weer een sappig kutje heeft gevonden .






Antonius, bedankt. Mijn thee zit nu tegen het beeldscherm aan. :rofl:





Maar ik wil ook mee-msnen, voeg me toe voeg me toe:



ikhebnietgenoegaaneenmanenbenjaloersnumnvriendeennieuwsappigkutjeheeftgevonden@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
bericht gewist...
anoniem_32651 wijzigde dit bericht op 12-10-2007 20:37
Reden: was té
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat vraag ik me dus ook af, weet zijn nieuwe liefde af van jullie relatie?

Lastige situatie, zeker omdat je als getrouwde minnares weinig er tegen kunt doen.

Een advies van mijn kant, ga je frustraties om de nieuwe situatie niet uiten.

Er is nog steeds een vrouw bij betrokken die waarschijnlijk in scheiding ligt en die niets van jouw bestaan weet. Voor haar is het al zwaar genoeg. Ongemerkt heb je al toch een behoorlijke stempel gedrukt op hun relatie.

Opmerkelijk feit blijft altijd wel, dat de bestaande partner van een minnaar wel geaccepteerd wordt door een minnares, maar een nieuwe liefde niet.
Alle reacties Link kopieren
Vind je dat opmerkelijk , Pom ?

Over degene aan wie je nog vast zit kun je geloofwaardig vertellen dat je een broer/ zus relatie hebt , je niet begrepen wordt , blijft voor de kinderen , haast geen sex hebt ......... dat je zo met een nieuwe liefde begínt gelooft natuurlijk geen hond !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vind het persoonlijk niet opmerkelijk. Alhoewel ik het in deze situatie wel opmerkelijk zou kunnen vinden, omdat Woody getrouwd is en ik geen idee heb welke uitleg zij tegen haar minnaar hierover geeft.
Alle reacties Link kopieren
Beetje jammer dat je zo weinig reacties krijgt die ingaan op de inhoud van je posting. In plaats daarvan van die reacties van personen die precies weten hoe de wereld in elkaar zit...



Woody123 stelt een vraag, stelt een probleem aan de orde waar zij tegenaan loopt. Heb je geen zin om een normale reactie te geven, doe het dan niet, in plaats van iemand onderuit proberen te halen. Een forum is bedoeld voor iedereen die een probleem aan de orde wilt stellen, of je het er nou mee eens bent of niet. Ben je het er niet mee eens dan nog kun je gewoon een normale reactie geven.



Ontopic dan: tuurlijk zal het jouw kwetsen, maar aan de andere kant geef je zelf aan dat jij er zelf voor hebt gekozen bij je man te blijven. Dat jullie het er beiden mee eens zijn (jij en je man) dat je daarnaast nog een minnaar hebt, prima. Maar dat betekent niet dat je van MM kan verwachten dat hij de rest van zijn leven doet wat jij zou willen. En dat is in feite dat hij óf bij zijn vrouw blijft in een ongelukkig huwelijk óf dat hij single blijft.



Kortom: een onmogelijke vraag waar hij onmogelijk aan tegemoet kan komen. Jij bent zelf degene geweest die aan hem heeft aangegeven voor d'r huwelijk te kiezen en dus haar man. Dit betekent ook dat je het niet kan maken om van hem te verwachten beschikbaar voor jou te blijven.



Wens je veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor maar je hebt al vier jaar een minnaar. Naar mijn mening heb je geen recht van spreken. Je belazerd je man (ondanks dat hij het weet). HIj toont blijkbaar veel geduld (knap en tegelijkertijd zwak van hem). Ik ben van mening dat je niet alles kunt hebben in het leven. Dus wakker worden en blij zijn met wat je hebt. Blijkbaar willen we tegenwoordig alles, man, minnaar en vriend etc. Het verhaal dat je je minnaar (waarvoor hij waarschijnlijk bedoeld is) alleen voor de sex hebt is blijkbaar niet zo. Anders was je niet jaloers. Dus waarom ben je dan nog bij je man? Wakker worden en niet meer zeuren maar kiezen. I

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven