Lijf & Lijn alle pijlers

vagina versmalling

08-01-2014 20:01 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Vivalezers,



Ik wil graag het volgende onderwerp met jullie delen. Negatieve reacties zit ik niet op te wachten maar ik hoop dat ik er een aantal mensen mee kan helpen en kan voorzien van informatie,

Ik heb gisteren een vaginaversmalling/verkleining laten doen. (Soms wordt het ook designer vagina genoemd maar daar ging het mij totaal niet om).

Reden voor de operatie is dat ik vond dat ik na de bevalling van mijn jongste totaal geen gevoel meer had in mijn vagina. De seks wat tot voor mijn zwangerschap goed was, was totaal niks meer. De eerste paar minuten van de seks voelde ik mijn man nog wel. Daarna voelde ik niks. Dit kan een mens bijzonder onzeker maken. Niet alleen aan mijn kant maar ook aan zijn kant. Het lastige is dat je er niet echt met anderen over kan praten. Wat moet ik zeggen. Ik heb een grote doos overgehouden na mijn bevalling en wat nu... Daarnaast heb ik op internet het 1 en ander erover gelezen en de mensen, met name vrouwen, die niet met dit probleem te maken hebben omdat ze het niet kennen, geven allerlei negatieve adviezen of komen met opmerkingen waar je niet op zit te wachten



Maar goed: ik heb een jaar kegeloefeningen gedaan maar dit heeft geen resultaat gehad. uiteindelijk na heel wat googlen ben ik naar een kliniek in Rotterdam gegaan in de hoop dat ze mij konden helpen. De arts daar, die een ster is op het opereren op dit gebied, gaf aan dat mijn vagina nauw genoeg was en dat hij niet gaat opereren. Voordat ik het wist stond ik weer buiten. Ik vond dat hij niet naar mijn verhaal had geluisterd maar stond dus al buiten en kon er niks meer aan doen. Als je je vinger erin steekt is het smal genoeg maar na een paar keer draaien merk je dat er geen rek inzit.



Ik ben verder gaan googlen en kwam op andere klinieken uit die het ook doen maar veel duurder tot bijzonder duur zijn. Uiteindelijk kwam ik uit op een kliniek in België die mij wel aansprak. Helaas vond ik de afstand te ver. 4 uur rijden... Trouwens sommige klinieken in Nederland die het doen, die wijken ook uit naar Duitsland of België. Intake en betaling vindt plaats in Nederland maar de Ingreep vindt over de grens plaats.



Na vier maanden zoeken besloot ik toch maar een afspraak te maken met een kliniek in België Roeselare. Voordat ik dat deed toch nog maar een keer naar de kliniek in Rotterdam gebeld om aan te geven dat ik best teleurgesteld was dat de arts niet naar mij had geluisterd. De receptioniste was begripvol en nodigde me uit voor een nieuw gesprek met de arts,,, ik mocht ook kiezen voor een gesprek met een andere arts. Een gesprek met een andere arts ben ik zeker aangegaan. De arts trok dezelfde conclusie als de eerste arts maar wel met het verschil dat hij luisterde naar mijn probleem; dat het zich daadwerkelijk pas voordoet na een paar minuten.



De arts is akkoord gegaan met een operatie. Ik kon na een aantal weken geopereerd worden. De operatie heeft gisteren plaats gevonden. Gisteren om 13:00 moest ik mij bij de kliniek melden en ben om 14:00 geholpen. Toen ik op de operatietafel lag dacht ik: wat doe ik hier in hemelsnaam wat heb ik allemaal wel niet over voor betere seks. Mijn antwoord is: ik heb dit wel over voor betere seks. Vroeger altijd goede seks gehad. Natuurlijk wordt het in de loop van de tijd minder maar waarom moet ik genoegen nemen met belabberde seks..... Gisteren dus geopereerd. Ik had me op het ergste voorbereid. Ik heb pijnstillers gehad (maar voor die tijd ook stevig wat pijnstillers ingeslagen) en behalve dat mijn vagina een beetje schraal aanvoelde had ik verder geen last. Vanmorgen voelde ik pijn maar na de pijnstillers te hebben ingenomen ging en gaat het weer goed.

Ik ben vanmorgen gewoon uit bed gekomen om mijn dochter klaar te maken voor school. Daarna in bed gaan liggen. Later weer naar beneden gelopen om mijn eigen lunch te verzorgen. Voor de rest lig ik in bed tv te kijken.

Ik heb nergens last van. Tot nu toe ben ik blij met de beslissing deze operatie te hebben gedaan.



De operatie word niet vergoed. Ik heb het in 1 keer betaald maar heb begrepen dat de mogelijkheid bestaat om het in termijnen te betalen. Als je echt heel groot bent van-onderen dan kan het op medische indicatie gedaan wordt. Sommige vrouwen blijven daar ook echt helemaal open staan. Dat wordt vergoed.



Vandaag is de eerste dag na de operatie. Over een week moet ik op controle. Na 6 weken mag ik weer seks hebben en moet dan weer op controle. Ik laat weten hoe het tegen die tijd is. Ik hoop dat het resultaat goed is. Ik heb zoveel gegoogled dat ik er ook achter ben gekomen dat sommige vrouwen het 3x gedaan hebben voordat het resultaat goed was.

Ik hoop een aantal vrouwen (en mannen) hier mee op weg te helpen. Wijk aub niet uit naar de landen die het voor een appel en een ei doen. Je hebt geen garantie en als het misgaat kan je nergens op terugvallen.
Alle reacties Link kopieren
Ben je nou reclame aan het maken voor een strakke designerflamoes?
Alle reacties Link kopieren
haha lijkt het daarop dan? Nee dat ben ik niet en dat weet je wel als je het goed gelezen hebt.

Als je zelf het probleem (niet) hebt dan is het ook niet interessant om het te lezen:)
Alle reacties Link kopieren
Is dat niet die kliniek waar je ook je vet kunt laten wegzuigen en binnen 24 uur weer helemaal fris en fruitig bent? Of had jij dat net voor deze operatie laten doen?

Cool twee keer opereren en binnen een paar uur weer een jonge slanke sexgodin zijn. Goedkoper voor je man dan een scheiding en een jong ding.
quote:diendien schreef op 08 januari 2014 @ 20:07:

Als je zelf het probleem (niet) hebt dan is het ook niet interessant om het te lezen:)Uuh, denk je dat nou echt op een forum? Ik heb ook geen narcistische ex met borderline of een vreselijke schoonloeder maar ik lees die topics graag hoor.
Alle reacties Link kopieren
Wat een interessant en open verhaal. Wie weet hebben anderen er ook wat aan!
Alle reacties Link kopieren
Goh, dat is een hele lap tekst. En eigenlijk zeg je of vraag je niks. Dus ehhh... bedankt voor de info.
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
Alle reacties Link kopieren
haha, leuk. zonder het probleem te hebben is het dus ook interessant. Dus heb ik het toch niet voor niets geschreven.

Ik wordt helemaal vrolijk van jullie reacties.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik weet niet zo goed wat je hiermee wilt. Je geeft zelf aan geen negatieve reacties te willen, maar anderen te willen helpen.

Goddank ben ik gezegend met een enorm strakke, zuigende en schitterend gelukte plasserT.



Maar ik kan me zo voorstellen dat als dit niet zo zou zijn, jouw stuk vooral interessant voor me zou zijn als je het resultaat ná de operatie zou bespreken. Voldoet het resultaat aan je verwachtingen? Voel je je man weer? Wil je nog twee keer geopereerd worden?

Zoals je het nu omschrijft lijkt het echt een reclamespotje voor de klinieken.
Alle reacties Link kopieren
Heb jij dan wel garantie op je ingreep? Als in 'ze hebben je strak genoeg getrokken en als jij dat niet vindt doen ze het nog een keer'?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Reclame! Ik zou korting vragen bij de Ster in designer vagina's. Moest hier toch wel beetje om lachen. ...
Alle reacties Link kopieren
quote:diendien schreef op woensdag 08 januari 2014 20:07 haha lijkt het daarop dan? Nee dat ben ik niet en dat weet je wel als je het goed gelezen hebt.

Als je zelf het probleem (niet) hebt dan is het ook niet interessant om het te lezen:)





Ja daar lijkt het op, kreeg je de operatie voor minder als je reclame maakt ofzo?



En nee dat probleem heb ik niet, heb een prachtige strakke flamoes met nauwsluitende lellen.
Alle reacties Link kopieren
quote: diendien, 30 seconden geleden

haha, leuk. zonder het probleem te hebben is het dus ook interessant. Dus heb ik het toch niet voor niets geschreven.

Ik wordt helemaal vrolijk van jullie reacties. Nou, dat resultaat heb je toch maar mooi bereikt met je operatie. Kost een paar centen, maar je krijgt er veel voor terug!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Zal zeker het resultaat tzt doorgegeven. En is zeker geen reclame voor de klinieken. Op internet lees je alleen wat niet mogelijk is. Je hebt weinig input van de mensen die het gedaan hebben.

En weet je: tot mijn tweede bevalling was ik super strak dus ook super gezegd. kon me niet voorstellen dat het ooit anders zou zijn
Bedankt voor de info. Je kunt ook (net als ik) een man met een grotere knuppel nemen als je uitgerokken bent.
Superstrak nog wel...
Alle reacties Link kopieren
Weer een voorbeeld van 'kinderen kosten bakken met geld'. De flamoes moet voor een flink bedrag weer in shape gebracht worden
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:helianthe schreef op 08 januari 2014 @ 20:20:

Bedankt voor de info. Je kunt ook (net als ik) een man met een grotere knuppel nemen als je uitgerokken bent.Ja, zat ik ook aan te denken. Misschien is hij wel gekrompen. Je kunt voor 2 tientjes hartstikke leuke en kleurige opzetstukken krijgen tegenwoordig. Dat voel je (toch) niet.
Alle reacties Link kopieren
enne Himalaya, goede vraag. Weet ik eigenlijk niet. Ik weet niet of ze het strakker trekken als blijkt dat het niet voldoet.
quote:diendien schreef op 08 januari 2014 @ 20:23:

enne Himalaya, goede vraag. Weet ik eigenlijk niet. Ik weet niet of ze het strakker trekken als blijkt dat het niet voldoet.Mss word je dan wel een échte zure vivagleuf.
Alle reacties Link kopieren
Haha jullie maken echt mijn dag goed.

Kinderen kosten bakken geld



En een vent met een grotere knuppel.... zal ik in een andere topic iets meer over vertellen anders wordt het warrig hier......
Alle reacties Link kopieren
quote:helianthe schreef op 08 januari 2014 @ 20:20:

Bedankt voor de info. Je kunt ook (net als ik) een man met een grotere knuppel nemen als je uitgerokken bent.
odi et amo
quote:diendien schreef op 08 januari 2014 @ 20:26:

En een vent met een grotere knuppel.... zal ik in een andere topic iets meer over vertellen anders wordt het warrig hier......Nee, vertel vooral hier!
Alle reacties Link kopieren
Als je hem ziet. Volgens mij kan het niet groter!!!
quote:diendien schreef op 08 januari 2014 @ 20:32:

Als je hem ziet. Volgens mij kan het niet groter!!!Foto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven