Lijf & Lijn alle pijlers

Liposuctie in combinatie met Lipofilling

12-03-2017 17:32 20 berichten
Dames/heren,



Heeft iemand ervaring met liposuctie in combinatie met lipofilling?



Het idee is het buikvet verplaatsten naar de borsten/billen? Blijft het goed zitten, hoe lang kan je niet werken en hoe lang duurt het voordat je hersteld en littekens etc



Dit vind ik beter dan siliconen.



Thanks alvast.
Begint het billen & borsten opvullen nu ook in Nederland in te burgeren ?

Ik kan je er niet mee helpen maar ik vraag me af of dat allemaal in één operatie gaat, lijkt me namelijk lastig omdat de plastisch chirurg dan bij de voorkant én de achterkant moet zijn.

Lijkt me een pijnlijke procedure, sterkte alvast
Alle reacties Link kopieren
Ik ga eind mei dit laten doen. Aangezien ik een erg laag vetpercentage heb (rond de 19%) wordt het spannend of er voldoende vet te oogsten is op mijn buik, rug en bovenbenen. Vrouwen die ik ken en het al achter de rug hebben vinden de procedure meevallen (je bent alleen een poos voorzien van grote blauwe plekken) en het resultaat mooi. Ik ken geen ervaringen van mensen die het in hun billen laten spuiten overigens. Overigens doe ik het naast siliconen en vooral tegen pijnklachten. Alleen als mijn plastisch chirurg voldoende vet kan vinden wordt de bovenkant wat opgevuld. Een deel van het vet sterft af, ik dacht 40%?
Alle reacties Link kopieren
Je kan info haast niet meer onderscheiden van reclame tegenwoordig, dus ik zou wel garantie vragen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
@sophiax



Wil je me laten weten wat je van het resultaat vind is als je de behandeling hebt gehad?
Alle reacties Link kopieren
quote:ViveMarie schreef op 12 maart 2017 @ 21:01:

@sophiax



Wil je me laten weten wat je van het resultaat vind is als je de behandeling hebt gehad?Ja, hoor en stuur me anders gerust een reminder. Ik moet wel zeggen dat mijn redenen om het te doen vermoedelijk totaal anders zijn dan die van jou (maar dat vul ik in, dus misschien zit ik er naast). Ik heb namelijk geen behoefte aan liposuctie (sterker nog moet eigenlijk wat vet opbouwen om überhaupt iets te hebben om weg te zuigen) en mijn nepborsten zijn groot genoeg (70E). Ik laat vetweefsel inspuiten tegen pijnklachten door de siliconen (na een borstamputatie heb ik geen vet- of borstklierweefsel meer daar en aan de zijkant wordt de prothese niet bedekt door spier. Dit geeft pijnklachten) en als er voldoende vet over is dan wordt dit in mijn andere borst gespoten om mijn decolleté meer symmetrisch te krijgen. Ik weet dus niet in hoeverre je echt iets aan mijn ervaringen hebt, maar ik wil ze zeker wel delen.
Sophiax, mijn reden zijn inderdaad anders. Heftig verhaal! Hoop dat het allemaal goed gaat!
Alle reacties Link kopieren
Hoiii,

Ik heb het 2weken terug laten doen en ik zat zeker wel een week thuis van de pijn maar misschien omdat ik op 4 zones vet had laten weg halen dus misschien als je op minder plaatsen vet laat weg halen dat het minder pijn doet. Maar in me billen waar het opgevuld is doet het geen pijn.

Littekens vallen wel mee ze zijn nu al vlak en roze bij me , wat je ziet als je een korst eraf krabt. Dus ik denk wel dat die vervagen
Thanks voor je reactie!quote:Daydreamerrr schreef op 17 maart 2017 @ 09:35:

Hoiii,

Ik heb het 2weken terug laten doen en ik zat zeker wel een week thuis van de pijn maar misschien omdat ik op 4 zones vet had laten weg halen dus misschien als je op minder plaatsen vet laat weg halen dat het minder pijn doet. Maar in me billen waar het opgevuld is doet het geen pijn.

Littekens vallen wel mee ze zijn nu al vlak en roze bij me , wat je ziet als je een korst eraf krabt. Dus ik denk wel dat die vervagen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb anderhalve week geleden mijn operatie gehad. Er is vet weggezogen van mijn buik, flanken en de binnenkant van mijn bovenbenen (zes gaatjes in totaal daar). Dit is in mijn (nep-) borst gespoten. Aangezien ik een zeer laag vetpercentage heb (19%) was het nogal lastig om voldoende vet te vinden. Het resultaat is 50 tinten blauw en een eigen Gordel van Smaragd. ;-D Ik vond de operatie prima te doen (maandagmiddag geopereerd en dinsdagochtend weer op kantoor), de pijn meevallen (wel nog 2 dagen paracetamol geslikt) en het herstel gaat snel (nou heb ik een lichaam wat snel hersteld en een zeer hoge pijngrens volgens mijn artsen). Ik sport inmiddels weer voorzichtig en de blauwe plekken/zwelling worden al echt veel minder. Wel draag ik nog 24 uur per dag corrigerend ondergoed en een heel strakke sportbh (in opdracht van mijn plastisch chirurg). De littekens zijn klein, maar ik heb ze nog niet gezien, zijn nog afgeplakt met steri-strips. Ook het uiteindelijke effect bij m'n borsten weet ik nog niet. Van de 70cc vet wat m'n pc heeft kunnen vinden zal de helft ongeveer afsterven. Het resultaat duurt dus nog ongeveer een half jaar (nou was mijn reden geen cosmetische dus mijn doel is waarschijnlijk gehaald, namelijk van de zenuwpijn in mijn nepborst af). Gezien de zeer kleine hoeveelheid vet dat gevonden lijkt het onwaarschijnlijk dat het echt asymmetrisch wordt. Ik ben superblij dat ik het gedaan heb, maar puur om cosmetische redenen zou ik dit nooit doen. Je wordt behoorlijk toegetakeld (alles tussen m'n oksels en de onderkant van de pijpjes van een fietsbroekje was 1 grote blauwe plek variërend van groen/geel naar donkerblauw/zwart!) voor iets wat niet gegarandeerd mooi wordt en wat voor een deel prima te bereiken is met gezonde voeding en krachttraining. Ik weet niet waarom je het overweegt, maar denk er goed over na. Wees blij met een gezond lijf (ja, ik realiseer me pas sinds ik kanker heb hoe belangrijk een gezond lijf is en hoe totaal irrelevant mooie borsten zijn). Als je echt gelukkiger wordt van deze operatie dan moet je het natuurlijk gewoon doen!
sophiax schreef:
08-06-2017 02:44
Ik heb anderhalve week geleden mijn operatie gehad. Er is vet weggezogen van mijn buik, flanken en de binnenkant van mijn bovenbenen (zes gaatjes in totaal daar). Dit is in mijn (nep-) borst gespoten. Aangezien ik een zeer laag vetpercentage heb (19%) was het nogal lastig om voldoende vet te vinden. Het resultaat is 50 tinten blauw en een eigen Gordel van Smaragd. ;-D Ik vond de operatie prima te doen (maandagmiddag geopereerd en dinsdagochtend weer op kantoor), de pijn meevallen (wel nog 2 dagen paracetamol geslikt) en het herstel gaat snel (nou heb ik een lichaam wat snel hersteld en een zeer hoge pijngrens volgens mijn artsen). Ik sport inmiddels weer voorzichtig en de blauwe plekken/zwelling worden al echt veel minder. Wel draag ik nog 24 uur per dag corrigerend ondergoed en een heel strakke sportbh (in opdracht van mijn plastisch chirurg). De littekens zijn klein, maar ik heb ze nog niet gezien, zijn nog afgeplakt met steri-strips. Ook het uiteindelijke effect bij m'n borsten weet ik nog niet. Van de 70cc vet wat m'n pc heeft kunnen vinden zal de helft ongeveer afsterven. Het resultaat duurt dus nog ongeveer een half jaar (nou was mijn reden geen cosmetische dus mijn doel is waarschijnlijk gehaald, namelijk van de zenuwpijn in mijn nepborst af). Gezien de zeer kleine hoeveelheid vet dat gevonden lijkt het onwaarschijnlijk dat het echt asymmetrisch wordt. Ik ben superblij dat ik het gedaan heb, maar puur om cosmetische redenen zou ik dit nooit doen. Je wordt behoorlijk toegetakeld (alles tussen m'n oksels en de onderkant van de pijpjes van een fietsbroekje was 1 grote blauwe plek variërend van groen/geel naar donkerblauw/zwart!) voor iets wat niet gegarandeerd mooi wordt en wat voor een deel prima te bereiken is met gezonde voeding en krachttraining. Ik weet niet waarom je het overweegt, maar denk er goed over na. Wees blij met een gezond lijf (ja, ik realiseer me pas sinds ik kanker heb hoe belangrijk een gezond lijf is en hoe totaal irrelevant mooie borsten zijn). Als je echt gelukkiger wordt van deze operatie dan moet je het natuurlijk gewoon doen!
Ben onder de indruk van wat je hier verteld.. wat een verschrikking, ik hoop zó dat het je helpt en je van de pijnklachten af bent door deze ingreep. Wat is het toch een rotziekte :hug:

Om cosmetische redenen zou ik het niet doen hoewel ik me kan voorstellen dat als je echt iets 'afwijkends' hebt waar je echt last van hebt bv rechts cup A en links cup C, lijkt me ook heel lastig met kleding kopen én dat je je daar knap onzeker over kan voelen. Ik heb dus makkelijk praten maar als ik ooit in de situatie kom dat ik zou moeten/mogen kiezen tussen eigen lichaamsvet of siliconen o.i.d. zou ik ook denken: je eigen vet is volkomen veilig, je verplaatst het alleen, liever geen siliconen.

Maar bij jou is het medisch noodzakelijk, wat erg om af te moeten wachten of er genoeg vet overblijft en de pijn niet terugkeert. :(
Beterschap en sterkte :redrose:

Voor wie het om cosmetische redenen gaat laten doen (en als er voldoende vet is, dat zal schelen) ik zou zoveel mogelijk informatie inwinnen en een arts met ervaring zoeken die je eerlijk verteld wat je kan en mag verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi vivemarie,

Heb jij intussen nog iets besloten of verdere informatie omtrent lipofilling.

Ik overweeg nml om dit ook te doen ondat eigen vet versuz siliconen me veiliger lijkt en natuurlijker.

Maar vanwege het kostenplaatje en het eellicht tegenvallende resultaat twijfel ik nog.

Helaas is er geen sport noch voeding die je borsten van voor de zwangerschappen terug kan brengen.

Kris
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben 31 jaar oud, 173 lang en 63kg. Tot nu toe heb ik twee x liposuctie gehad, eerste bij Bergmankliniek en de tweede in Istanbul. Eigenlijk dacht ik helemaal niet aan liposuctie maar om de bult weg te laten halen ben ik tijdens het gesprek toch wel overtuigd van een complete lipo binnenzijde benen en de dijen. Bergman kliniek staat hoog aangeschreven dus heb ik het daar laten doen, maar helaas, resultaat was niet naar wens; er is vetgezogen aan de binnenkant van mijn benen maar bijna niets weggehaald en ik had een golvende lijn aan de binnenkant net twee hapjes echt vreselijk.

Uiteindelijk na 5 jaar wilde ik het laten corrigeren maar had altijd al een vooroordeel dat Europa beter is dan Turkije nou ik heb het zwaar mis gehad wat een resultaat nu!! Ik laat het aan mijn vriendinnen laten zien en ze vinden het prachtig! De chirurgen daar zijn meestal in Amerika opgeleid en mits je naar een bekende plek gaat behandelen ze wel 100 klanten per maand. Dus de ervaring die ze daar hebben is enorm. Iedereen die wil kan ik hier persoonlijk in begeleiden en mijn eigen resultaten ook laten zien.
Ik heb het volgende laten doen;

Liposuctie benen
lipofilling lippen voorhoofd en billen
siliconen borst

siliconen heb ik op het laatste moment besloten na lange gesprekken met de chirurg. Bovenste deel van mijn borst was weg, de vet daar verdween met de tijd. Ik wilde lipofilling eigenlijk maar Dr Aylin was daar absoluut op tegen; veel chirurgen doen dat maar dat heeft zijn risico's zei ze. Als je op leeftijd bent en je gaat voor onderzoek op kanker dan is de kans heel groot dat ze die vet die bult vormpjes heeft in je weefsel niet kunnen onderscheiden met de kankerbultjes (sorry als ik het verkeerd zeg) dus ga je veel stres meemaken en veel onderzoeken in want dat is niet met een onderzoek uitgetest. Plus vet trekt weer weg vooral als je bevalt heb je een gezakte borst dus hiermee ben ik echt blij.

Ik heb gekozen voor de ronde vorm van het merk mentor dat schijnt een van de beste te zijn.

Ik ben superblij met mijn benen gezicht en borsten. Ze hebben goed voor me gezorgd. Ze halen je overal op en brengen je waar je heen moet je heb letterlijk een prive chauffeur.
Vooral de erste 24 uur zijn er wel 4 verpleesgsters die constant alles checken en doen en verzorgen.. ik mocht daar 3 dagen slapen en daarna naar een 5 sterren hotel gestuurd op hun kosten. De prijzen zijn echt blij makend en je kan gewoon onderhandelen. Wat een service was het! maar goed uiteindelijk gaat het om de resultaat en nu is het 2 weken geleden en ik ben nu al super super super blij!!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal :)
Zijn er inmiddels nog meer dames die ervaring hebben met lipofilling vd billen? Ik wil het zelf namelijk heel graag maar ben nog zoekende naar een goede arts.
Alle reacties Link kopieren
Safran schreef:
12-11-2017 22:47
Ik wilde lipofilling eigenlijk maar Dr Aylin was daar absoluut op tegen; veel chirurgen doen dat maar dat heeft zijn risico's zei ze. Als je op leeftijd bent en je gaat voor onderzoek op kanker dan is de kans heel groot dat ze die vet die bult vormpjes heeft in je weefsel niet kunnen onderscheiden met de kankerbultjes (sorry als ik het verkeerd zeg) dus ga je veel stres meemaken en veel onderzoeken in want dat is niet met een onderzoek uitgetest.
Bovenstaande is echt onzin. Vanzelfsprekend is op een scan of mammografie prima te zien of het vetcellen of kankercellen zijn. Daarnaast wordt er bij twijfel direct een punctie gedaan en heb je dan alsnog direct zekerheid. Bij borstkankerpatienten wordt lipofilling juist steeds meer toegepast (en dat zou niet gebeuren als daarna de standaard preventieve onderzoeken onmogelijk zijn, omdat ex-borstkankerpatienten met dezelfde methoden in de gaten worden gehouden).

Siliconen maken daarentegen juist foto’s veel lastiger, omdat de silicoon zelf geen röntgen doorlaat en dus een grote witte vlek geeft. Ik heb zelf siliconen na borstkanker en ook lipofilling overigens.

Nadeel dat een deel van de vetcellen afsterven na lipofilling is wel een bekend gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Beste Sophiax,

Ik ben nu toevallig bij Dr Aylin (heb mijn vriendin meegenomen voor een behandeling). Ik typ direkt haar antwoord voordat ik mijn mening geef,

Dr Aylin zegt:

Nadat er een lipofilling is gedaan in de borst, de tegevoegde vetten zullen niet allemaal worden gevoed, ongeveer 35% / 40% is blijvend maar dit is idd bekend einde zult u deze percentage overhouden. Omdat de ongevoedde vetcellen gaan sterven verandert dat in vetkyste en calcium daalt op deze vetkysten - zo wordt de borstkanker ook herkent, dit is wat u witte vlekken noemt. Bij mammografie kunnen niet uithalen of deze door lipofilling komt of door de borstkanker.

Hoe weten we dit?
Naar congressen komen ook radiologen, Borstprothese
bij memmografie en borstultrason de zijkanten zie je als fatsoenlijk en begrensd (terwijl e kanker geen nette grenzen heeft het is meer slecht georganiseerd, witte vlek, deze kun je makkelijk verwarren met borstkanker.

Omdat lipofilling na de borstkanker in geval dat er een tumor overblijft, zorgt voor snellere bloedsomloop zorgt, in geval van de resterende tumor overblijfsel in de borst, zal de tumor gevoed worden. stel dat er meerdere tumors overgebleven zijn zorg je er juist voor dat ze groeien. Dr Aylin gebruikt lipufilling vet enkel voor na borstkanker toegepaste radiotherapie gebrachte scade om deze te verminderen, gebruikt ze deze.

Dames en Heren Dr Aylin is niet zomaar een chirurg, zij begeleid Chirurgen in Istanbul haar specialiteiten zijn;

-Genitale esthetiek (ook geven van cursussen en opleiding aan artsen)
-Borst implantaat (super resultaat)
Liposuction
lipofilling
En nog veel meer professie dit kunt u nalezen op

www.genitalestetikmerkezi.com

Als u bekenden kent die Turks begrijpen raad ik jullie zeker aan om de vrouwen onafhankelijke forum; kadinlarklubu zeker eens te laten vertalen/lezen, zo kunt u lezen wat voor amazing resultaten mensen hebben en hoe blij ze zijn.

https://www.kadinlarkulubu.com/forum/th ... im.331779/

Ik ben ook maar een patient en ik hoef haar niet zo hoog aan te prijzen maar ik ben gewoon erg onder de indruk.

Ik ben hier ook om haar uit te nodigen In December naar Nederland en ik zou me erg geerd voelen want ze heeft zoveel methodes en kennis die wij vrouwen moeten weten zoals LABIOPLASTI dit is een genitale behandeling waarbij er lazer wordt gebruikt om de grote binnenlippen van de vagina te behandelen. Of vrouwen in de menopauze, atrofi dat is droogte in de vagina, hier heeft ze ook een behandeling voor. Ze heeft talloze onderzoeken achter de rug en erg popular in Turkije en onder Duitsers, Nederlanders (Turks) en Engeland.

Hierbij nodig ik artsen en mensen uit voor de vergadering die mogelijk eind December plaats zal vinden. De exacte datum zal ik hier aangeven.
Zij zal al uw vragen beantwoorden.

U bent alvast welkom.
anoniem_358707 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 08:21
0.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2017 13:35
Reden: ivm onderzoek
98.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2017 13:35
Reden: ivm onderzoek
98.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Wat knap dat jij na jouw lipofilling volgende dag alweer naar kantoorkon.
Ik mag sowieso 3 weken niet autorijden.
Bij mij gaat nu na week ook beter maar heb ook nog dubbelzijdige tepelreconstructie laten doen en ben 3 uur onder narcose geweest.

Ik heb zeggen ze ook hoge pijngrens maar werken ga ik nog niet redden.
Mocht jij meteen weer autorijden

Fijn wknd
Saskia
Alle reacties Link kopieren
Ik mocht gewoon na een dag weer autorijden. Tepelreconstructie heb ik apart laten doen, poliklinisch. Ik heb ook een hoge pijngrens, dus dat scheelt iets. Moet ook zeggen dat stilzitten sowieso niet mijn ding is. Sterkte met je herstel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven