Lijf & Lijn alle pijlers

Zwemmen

19-10-2017 13:41 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik ben al meer als 30 kilo kwijt maar dat niet door zwemmen gewoon door anders te gaan eten maar nou heb ik dus wat losser vel

Nou wou ik 2x in de week te gaan zwemmen eerst baantjes trekken voor half uur tot uur ben nog bezig met opbouwen en daarna lkkr relaxen in de sauna en bubbelbad

Dan was mijn vraag zou je van het zwemmen echt wat strakker kunnen worden wat nou wat losser zit en zou je er ook nog wat bij kunnen afvallen als je op je eten let ?
Alle reacties Link kopieren
Vel gaat niet zomaar weg. Als je echt los in je vel zit, is een operatieve ingreep de enige oplossing. (Of acceptatie natuurlijk.)
Alle reacties Link kopieren
Quintessa schreef:
19-10-2017 13:42
Vel gaat niet zomaar weg. Als je echt los in je vel zit, is een operatieve ingreep de enige oplossing. (Of acceptatie natuurlijk.)
Ik ben niet helemaal los in vel wat je wel eens op tv ziet dat het op je knieën hangt maar ja ik heb wel wat losser vel net als bij de binnenkant bij me benen , bij me bovenarmen wat en me buik
Alle reacties Link kopieren
Nee, vel wordt niet strakker van sporten. Enkel je spieren worden mogelijk meer zichtbaar.
Alle reacties Link kopieren
Van bewegen word je vel niet strakken. Soepel houden en tijd geven. En jammerdebammer als je wat ouder bent is de rek er gewoon wat uit.
Geef het 2 jaar. Daarna zou je het weg kunnen laten halen als het echt in de weg zit.

Goede doorbloeding is natuurlijk altijd goed dus sauna en dan koud afspoelen zal je huid iig in beter conditie houden dan als je dat niet doet Beetje smeren kan ook geen kwaad . Maar verwacht er geen wonderen van.
Alle reacties Link kopieren
Zo oud ben ik nog niet pas 25 tegen mij hebben ze gezegt dat het nog goed kan komen en wat minder kan worden maar als ik jullie reacties lees kan der helemaal niks gebeuren

Weg laten halen kan nog niet want wil wel ooit nog kinderen en dan wordt het weer opgerekt dus daar zie ik het nut niet van in
Alle reacties Link kopieren
Ik_ben_het_x schreef:
19-10-2017 14:06
Zo oud ben ik nog niet pas 25 tegen mij hebben ze gezegt dat het nog goed kan komen en wat minder kan worden maar als ik jullie reacties lees kan der helemaal niks gebeuren

Weg laten halen kan nog niet want wil wel ooit nog kinderen en dan wordt het weer opgerekt dus daar zie ik het nut niet van in
Ach mens dat krimpt wel weer hoor, zo jong nog! En let wat op je taal, staat zo slordig
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
19-10-2017 14:11
Ach mens dat krimpt wel weer hoor, zo jong nog! En let wat op je taal, staat zo slordig
Oow sorry dat het zo slordig staat had ik zelf nog niet in de gaten

Ik hoop het wel dat het nog wat bij elkaar krimpt naar het zwemmen
Alle reacties Link kopieren
zwemmen is wel een fijne sport omdat je al je spieren gebruikt en ook nog conditie opbouwt. ik zou erbij wel wat gaan fitnessen. Kan ook gewoon thuis. zijn wel topics over hier. ik zwem zelf ook, twee keer in de week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven