Lijf & Lijn alle pijlers

Wat vinden jullie van niveaproducten

04-04-2007 14:53 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wat vinden jullie van nivea producten,de moeite waard of toch maar duurdere creme"s en shampo"s  gebruiken,ik lees vaak dat nivea overal goed uit de test komt,nu zit ik er over te denken om nivea soft voor mijn gezicht en lichaam te gaan gebruiken,is dat verstandig,weet iemand dat?



alvast bedankt!!!
Alle reacties Link kopieren


Hoi ...



Ik ben echt fan van Nivea.

Voor mijn haar gebruik ik Beauty Care shampo en conditioner.

Als bodylotion is echt de witte fles met blauwe dop favoriet, maar sinds kort heb ik de body zijdezachte milk, die is ook echt heeeeeeeerlijk.

Onder de douche gebruik ik Cashmere & Orchidee, Rice & Lotus en Milk & Vitamins. Maar Milk & Abrikoos vind ik niet zo...

Voor in bad is Rice & Lotus echt mijn favoriet, heeeeerlijk. En de badolie Golden Oil Badolie is ook erg lekker, laat echt een laagje achter op je huid.



En voor mijn gezicht gebruikte ik ook altijd Nivea Soft, vooral de dagcrème is echt heerlijk. Nu gebruik ik Vichy omdat ik last heb van een vette huid doordat ik met de pil gestopt ben...... maar ik verlang vaak terug naar de tijd dat ik Nivea dagcrème gebruikte...



Met andere woorden: (bijna) alle producten van Nivea zijn heeeeeerlijk!!



Liefs,

Kitty


Alle reacties Link kopieren
Ik ben een andere mening toegedaan. Ik heb alleen een dagcreme (aquasensation) van dit merk die als enige creme me niet laat glimmen en pukkeltjes veroorzaakt. Maar verder vind ik Nivea stinken. Vooral de deo's en de bodymilks. Die geuren blijven ook heel lang aanwezig.

Ik had een keer deo antitranspirant van nivea en 's avonds rook ik de geur nog. Mengt ook heel vies met je eigen parfum. Dus ik ben snel overgestapt op Deoleen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nivea soft gebruikt. De eerste week ging het fantastisch maar daarna werd mijn huid vuurrrood en verdroeg ik het niet meer.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
Hi Bibi

Ik gebruik Nivea Visage Nachtcreme en vind deze erg prettig. Mijn huid is best moeilijk; af en toe puistjes, erg onrustig, beetje vettig doch 'trekt' direct na het reinigen. Maar met bovengenoemde creme ben ik zeer tevreden. In tegenstelling tot Madiken vind ik de typische Nivea-geur zalig. Beetje nostalgisch ook wel; vroeger thuis hadden we alleen maar Nivea producten!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de niveageur heerlijk! In de winter (die gelukkig bijna afgelopen is...) is het blauwe blik (of tube) favoriet voor schrale plekjes. De golden oil voor in bad vind ik geweldig en pure energy gebruik ik ook weleens, hoewel ik vaak van cremes wissel ben ik daar erg tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
O ja, en ook niet onbelangrijk: nivea is dierproefvrij!
Alle reacties Link kopieren
Alleen de bodylotion voor droge huid vind ik goed, de make up en zo vind ik maar niks.
Alle reacties Link kopieren
De nivea soft bodycreme gebruik ik al jaren. Heel fijn produkt voor mijn droge huid. 

De haarprodukten zijn te "zwaar" voor mijn fijne haar. Er zitten teveel verzorgende bestanddelen in,  daar wordt mijn haar slap van.  Zelfs van de mousse die speciaal voor fijn, dun haar bestemd is.

Ook de douche-olie is fijn.  Alleen jammer dat de glazen deuren van mijn douchecabine er zo vet van worden, daarom gebruik ik het niet meer.
Van Nivea Visage krijg ik pukkels, evenals van Nivea Soft. Ik heb wel altijd een blauw blik in huis om droge plekjes mee in te smeren. Ik ben dol op de badproducten en de bodylotion met cashmere of zoiets. Die smeert zo heerlijk uit. Vind de geur van Nivea juist heerlijk. Ze hebben ook make-up, maar die wordt vreemd genoeg niet verkocht in Nederland. En die zou ik nou juist eens willen uittesten.
Alle reacties Link kopieren
Een aantal producten van nivea zijn voor mij echte basisdingen waar ik vaak weer op terugval. Puur omdat het gewoon prima werkt en de geur altijd wel lekker is.

Toppers zijn voor mij nivea soft, doucheolie, de deodorant verstuiver dry

De douchecreme met cashmere en orchidee vind ik daarnaast echt heerlijk ruiken. Wel vrij sterk van geur, dus gebruik het niet vaak.

Ook de sos handcreme vond ik fijn, maar deze winter niet vaak hoeven gebruiken gelukkig



Minder goede ervaringen heb ik met het blauwe blikje, maar dat komt omdat ik daar de huid niet voor heb. Nivea soft trekt veel beter in bij mij.

Ook de shampoos staan momenteel een beetje ter discussie voor mij. Ik heb sterk het id dat ik daar mn jeuk van krijg. Jammer, want verder wel fijne shampoos altijd. De cremespoeling is trouwens ook heel erg oke.



Dagcremes enzo gebruikte ik ook altijd, maar vind het vaak toch fijner als er geen parfum in zit. Alhoewel ik de meeste parfums van nivea wel aardig verdraag gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al een tijdje deze Natural Booster dag- en nachtcreme. Ik ben 30 jaar en het doet mijn huid echt goed!!



gr suus
Alle reacties Link kopieren
de Blauwe pot al heel erg lang en Nivea soft[prima]



af en toe de douche produkten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ...



Voor in bad is Rice & Lotus echt mijn favoriet, heeeeerlijk. En de
badolie Golden Oil Badolie is ook erg lekker, laat echt een laagje achter op je huid.



Liefs,

Kitty
Nee die van Kneipp vind ik beter, trekt meer in je huid en laat minder op je kleren achter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben allergies voor Nivea, en ben niet zo blij met de producten. Ook de sensitive nachtcreme was een groot drama en mijn huid was helemaal rood, kreeg puistjes, en was droog. Ik kan trouwens ook niet tegen Clinique.
Alle reacties Link kopieren
ik vind ze super..gebruik het al jaren
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die typische nivea lucht echt niet om uit te staan. Als ik het 's ochtends opbreng heb ik het idee dat er de hele dag zo'n stinkwalm om mij heen heb hangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de summer beauty gekocht. Ben benieuwd. Haalt misschien het hele witte van mijn benen weg zonder oranje uit te slaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een Nivea-fan. Woon in België en daar kan je inderdaad ook de hele beauty-lijn kopen (mascara, oogschaduw, lippenstift, nagellak,... noemt 'Nivea Beauté'). Hele fijne produkten die ook nog eens betaalbaar zijn! Ook de 'klassiekers' blijven het hier goed doen: bodymilk, shampoo,.. koop ik vaak van Nivea (soms ook van Dove, vind ik wel vergelijkbare merken).Ik heb overigens sinds een maand de SummerGlow van Dove en ben daar wel tevreden over. Heb onlangs in kort rokje gelopen met mooie bruine benen, dankzij m'n flesje. Ik smeer het als een bodylotion na het douchen, ook op m'n gezicht en het resultaat is erg mooi. En die van Nivea (SummerBeauty) schijnt zelfs nog beter te zijn (heb ik hier ook al gelezen)!
Alle reacties Link kopieren


Ik vind juist de geur van Nivea héérlijk!



Toetyfroety, je hebt gelijk dat de badolie van nivea een flinke vette laag achterlaat en als je inderdaad daarna je kleding aantrekt, is het minder... Maar het is wel erg fijn als je daarna lekker onder de wol gaat.



Ik ga binnenkort ook eens die Summer Beauty proberen voor mijn armen en benen, ben benieuwd. Of moet je het dan over heel je lichaam gebruiken ivm het verschil? Hoe doen jullie dat? Je rug bijv. kan je toch ook niet bij.... Of is het verschil niet zo groot?



VIVAfeelfree, ik wist helemaal niet dat Nivea-producten dierproefvrij zijn.  Beter!!



Liefs,

Kitty


Alle reacties Link kopieren
Nog een Niveafan hier. Bodylotion, dagcréme van Nivea Young, douchegel, deo, zonnebrandcréme... Noem maar op. Ik vind het heel erg lekker ruiken, fijn in gebruik en dat het dierproefvrij is (itt Dove enzo) is ook erg fijn
Alle reacties Link kopieren
Ow, dat wist ik ook niet, dat Nivea dierproefvrij is... Ik wissel vaak af tussen produkten van Nivea en Dove, maar ga nu toch rigoureus voor Nivea, hoor!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal fan van de Nivea Night Bodycreme, de grote blauwe pot met zilveren deksel voor je hele lijf. Ik heb erg veel last van droge benen en dit helpt echt perfect. Verder gebruik ik ook de Nivea Soft, ook lekker spul...
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,



Wat fijn dat ik zoveel reacties al heb gekregen,ik heb inmiddels de douchecreme gekocht met cashmere en vind het heerlijk,hebben jullie ook ervaring met de shampoo en haarstylingsproducten van nivea,Alvast bedankt voor jullie reacties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven