Lijf & Lijn alle pijlers

Laser ontharing ervaringen

15-02-2018 20:36 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil binnenkort eindelijk iets gaat doen wat ik al heel lang wil: definitief af van mijn rampzalige bikinilijn.
Inmiddels ben ik eruit dat laserontharing de enige echte definitieve methode is (geen IPL ofzo) en zoek ik een betrouwbaar adres in de omgeving van Den Bosch. Ik wil (uiteraard) heel graag dat het goed gebeurt en vind de prijs dan wat minder relevant, alleen is het best lastig om beoordelingen van klinieken/salons te vinden. Vandaar dat ik me afvroeg of er hier mensen zijn met goede/minder goede ervaringen?
Ik neig nu bijvoorbeeld naar de Velthuis kliniek (bikinilijn vanaf 175 euro) omdat ik daarvan wel beoordelingen kan vinden, maar die is toch wel een heel stuk duurder dan bijvoorbeeld een Chic Kosmetiek (bikinilijn vanaf 120 euro). Iemand die me kan helpen met deze keuze?
Alvast bedankt!
Ik heb het een jaar of 5 geleden eens gedaan bij een huidkliniek achtig iets.
Helaas geen blijvend resultaat, wel minder haargroei in die tijd, maar na 12 behandelingen nog steeds wekelijks alles moeten scheren.

Helaas nu na een zwangerschap meer haar dan ooit tevoren en inmiddels een Philips Lumea in huis gehaald.
Maar ben ook erg benieuwd naar ervaringen bij andere klinieken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een jaar geleden de behandelingen afgerond bij een kliniek genaamd MediDerm, met Alexandrite (heet het apparaat). 6 behandelingen bikinilijn en oksel, elke 8 weken. Het resultaat is mooi: 90% van de haren zijn weg. Ik ben daarna verhuisd, anders had ik zeker nog 1 of 2 behandelingen gedaan. Ook heb ik 4 behandelingen gehad voor de onderbenen, elke 12 weken. Hier is het resultaat minder. Ik had zeker nog 2-3 keer moeten gaan.

Als je een kliniek vindt waar dit apparaat gebruikt wordt, zou ik zeggen: doen!
Alle reacties Link kopieren
Ikweetbeter, mag ik weten wat je hier ongeveer voor kwijt was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven