Lijf & Lijn alle pijlers

Ontbijtservice in Amsterdam gezocht (5 potten per week)

16-02-2018 13:31 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik ben al even aan het googlen, maar ik kom niet tegen wat ik zoek. Afgelopen week kwam ik toevallig een site tegen, waar je op zondagmiddag 5 potten/bekers met ontbijt kunt laten bezorgen. Die potten nemen ze dan de volgende bezorging weer mee. Volgens mij kostte het 24,95 (of 25 euro) en als ik het goed onthouden heb, richtte de site zich vooral op ontbijten op het werk, maar kon het ook thuisbezorgd worden (die zondagbezorging was een vast moment, dus ben niet helemaal zeker van de focus op ontbijten op kantoor).

Het waren 5 verschillende ontbijtjes, wel allemaal in een pot. Havermout en papachtige dingen. Met noten, fruit, et cetera. Ik dacht dat het alleen regio Amsterdam was. Het was een abonnement, maar je kon het ook een weekje uitproberen.

Op welke zoektermen ik ook zoek, ik kom het niet tegen. Waarschijnlijk ben ik er via een Facebook- of Instagram-advertentie op terecht gekomen, dus ook in mijn zoekgeschiedenis vind ik het niet.

Weet iemand misschien wat ik bedoel en waar ik moet zijn?
Alle reacties Link kopieren
niet van Schattemoutje?
Alle reacties Link kopieren
Komt wel in de buurt, maar helaas :( Die hebben geen abonnementsservice..
Is het deze?

http://havermoutje-amsterdam.nl
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
16-02-2018 13:55
Is het deze?

http://havermoutje-amsterdam.nl
Oeh, dat is 'm niet, maar komt wel in de buurt. Het aanbod was groter dan alleen havermout, maar ik ga hier ook even rondkijken. Dank!
Alle reacties Link kopieren
Munch fit food to go?
https://www.thuisbezorgd.nl/munch-fit-food-to-go
óu sont les neiges d'antan

I
anoniem_333809 wijzigde dit bericht op 16-03-2018 10:38
99.58% gewijzigd
Waarom zou je je in hemelsnaam hierop abonneren? Ongelooflijk...

(geniaal toch als je dit bedenkt, en dan ook nog weet te verkopen!)
..

ik vind havermoutje ook zo goed concept: gewoon het 10 voudige vragen! echt briljant bedacht .... :proud:


= sarcasme )
anoniem_212391 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 17:25
70.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik vind het überhaupt knap dat ´ze´(weet niet wie er mee begon) mensen weer aan de havermout gekregen hebben. Dat is gewoon smerig.
lilalinda schreef:
16-02-2018 15:04
ik vind het überhaupt knap dat ´ze´(weet niet wie er mee begon) mensen weer aan de havermout gekregen hebben. Dat is gewoon smerig.
Echte good old havermoutpap is best lekker maar "overnight oats" zijn inderdaad smerig.
Maar hé, goed geld mee te verdienen blijkbaar!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-02-2018 15:04
ik vind het überhaupt knap dat ´ze´(weet niet wie er mee begon) mensen weer aan de havermout gekregen hebben. Dat is gewoon smerig.

Dit idd. Laat Death het alleen niet lezen :biggrin:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Het ging dus niet alleen om havermout in dit geval... Ook rijstepap, fruitsmoothies, etc. etc. De potten bleven hetzelfde, de inhoud week af. Het is bedoeld voor ontbijtsessies op het werk, met klanten. Al met al zag het er verzorgd/anders/luxe uit, en leek ons prima als vervanger van de good old boterham. ;)

Dank voor het meedenken, ik google nog even verder!
Alle reacties Link kopieren
Kelov schreef:
16-02-2018 15:29
Al met al zag het er verzorgd/anders/luxe uit, en leek ons prima als vervanger van de good old boterham. ;)
voor 25 euro, kun je een boel boterhammetjes kopen
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-02-2018 15:32
voor 25 euro, kun je een boel boterhammetjes kopen
Maar daar ben ik dus niet naar op zoek. Dank voor de tip !
Alle reacties Link kopieren
Geniaal idee om zo iets te beginnen!
Kelov schreef:
16-02-2018 15:29
Het ging dus niet alleen om havermout in dit geval... Ook rijstepap, fruitsmoothies, etc. etc. De potten bleven hetzelfde, de inhoud week af. Het is bedoeld voor ontbijtsessies op het werk, met klanten. Al met al zag het er verzorgd/anders/luxe uit, en leek ons prima als vervanger van de good old boterham. ;)

Dank voor het meedenken, ik google nog even verder!


Je zou mij echt hoogst ongelukkig maken als ik alleen maar kan ontbijten met vloeibare of papachtige dingen. Maar succes met het verder zoeken, hopelijk vind je nog iets waar meer afwisseling mogelijk is.
Kelov schreef:
16-02-2018 15:29
Het ging dus niet alleen om havermout in dit geval... Ook rijstepap, fruitsmoothies, etc. etc. De potten bleven hetzelfde, de inhoud week af. Het is bedoeld voor ontbijtsessies op het werk, met klanten. Al met al zag het er verzorgd/anders/luxe uit, en leek ons prima als vervanger van de good old boterham. ;)

Dank voor het meedenken, ik google nog even verder!
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik met klanten een bakje pap op zou moeten lepelen.
Maar kennelijk is er markt voor. Ben benieuwd of je het juiste bedrijf vindt.
Alle reacties Link kopieren
Geen paniek, we zien vanzelf hoe het valt en of het voor herhaling vatbaar is. Dank voor het delen van de zorgen, het is gelukkig maar een ontbijtje.
I
anoniem_333809 wijzigde dit bericht op 16-03-2018 10:38
0.00% gewijzigd
Pastrami en tonijnsalade bij het ontbijt? :sick:
ElizabethThatcher schreef:
16-02-2018 18:00
Pastrami en tonijnsalade bij het ontbijt? :sick:
Hm oké.. das misschien wat te zwaar van smaak. :D Ik had trek toen ik het schreef denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hello Fresh heeft wel ontbijtboxen. Al moet je ze wel bestellen in combinatie met hun maaltijdbox.
Nouschi schreef:
16-02-2018 15:22
Dit idd. Laat Death het alleen niet lezen :biggrin:
Las ie het maar :|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven