Lijf & Lijn alle pijlers

Iemand ervaring met Synchrone??

11-05-2007 14:37 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Een tijdje geleden heb ik deze oproep ook gepost, maar geen reacties. Er is een nieuwe techniek van l'oreal om golven in je haar te krijgen. Het heet synchrone. Heeft iemand ervaringen, een kapster of een klant?

Ik zou het graag willen, maar ik wil niet mijn haar ermee verpesten!!

Ik heb half lang steil en dik haar....
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik heb in januari een synchrone laten zetten, en eerlijk gezegd vond ik het resultaat wel wat tegenvallen. Misschien had ik iets meer wikkels moeten laten zetten, ik had het nu grof laten doen. Je krijgt er meer volume door in

je haar en je moet je haar in laagjes laten knippen anders heeft het geen effect.
Alle reacties Link kopieren
Oke, dus jij hebt het idee dat je het beter iets fijner in kan laten zetten dan erg grof?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb namelijk ook fijn haar maar wel veel,en voor dat ik een synchrone

had laten zetten liet ik altijd een grove permanent zetten en deze slag vond ik gewoon mooier vallen dan die synchrone. Maar dat is ook persoonlijk misschien pakt die synchrone bij jouw wel weer heel mooi uit, heb je je haar op een lengte of in laagjes?
Alle reacties Link kopieren
Nou het is nu half lang met wel wat laagjes, maar niet heeeel veel zeg maar.

Ik ben met gewoon permanent altijd zo bang voor het schaap-effect, zeker omdat ik zo dik en veel haar heb. Vandaar dat synchrone mij de ideale oplossing leek.. of lijkt !

Bleef het wel echt de beloofde 60 dagen zitten??
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zat er ongeveer 6 weken in daarna is het effect ook echt weg, dat is het verschil met gewoon een permanent dat moet eruit groeien.Wat je zegt over een permanent van dat je bang bent voor een schaapachtig effect dat ligt er maar net aan wat voor wikkel je erin laat zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven